راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

همایش بین‌المللی بازاریابی و برندینگ اینترنتی در مرداد ماه برگزار می‌شود

سومین همایش بین المللی بازاریابی و برندینگ اینترنتی در تاريخ 24 و 25 مرداد در مركز همايش‌هاي بين‌المللي صداوسيما برگزار می‌شود. این همايش با هدف گسترش شیوه‌های معرفی محصولات و برندهای داخلی از طریق فضای مجازی و اینترنت با توجه به اهمیت حضور و تبلیغات در بازارهای مجازی و با سخنرانی اساتید برجسته و صاحب نظر داخلی و بین المللی همراه با مراسم معرفی و تجلیل از واحدهای صنعتی و تجاری نمونه کشور در بازاریابی و برندینگ اینترنتی برگزار می‌شود.

internet-branding-way2pay-92-04-26

موضوعات همایش:

  1. بازاریابی و تجارت الکترونیک
  2. کارآفرینی و توسعه کسب وکار اینترنتی
  3. توسعه صادرات غیر نفتی با استفاده از اینترنت
  4. بومی سازی استراتژی‌های بازاریابی اینترنتی
  5. مدل‌های نوین درآمدزایی در فضای مجازی
  6. تجزیه و تحلیل وب سایت و برندسازی در فضای مجازی
  7. بررسی نمونه‌ها و شرکت‌های موفق بین‌المللی
  8. بررسی برندهای موفق در فروش بوسیله وب مارکتینگ
  9. استراتژی ایجاد محتوا برای افزایش ترافیک وب سایت
  10. شناخت ایده‌های جدید و کم هزینه در بازاریابی اینترنتی

.

سخنرانان اصلی:

  1. دکتر علی اکبر جلالی- دبیر علمی همایش (عضو هيئت علمي دانشگاه علم و صنعت ايران)
  2. دکتر محمود محمدیان (عضو هيئت علمي دانشگاه علامه طباطبایی)
  3. دکتر شهریار شفیعی (عضو هيئت علمی سازمان مدیریت صنعتی)
  4. دکتر جمشید عدالتیان شهریاری (عضو هيئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز)
  5. دکتر قدرت سپیدنام (عضو هيئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد)
  6. ماروین لیائو (Marvin Liao)- مدیر ارشد ماركتينگ شرکت Yahoo
  7. بس ون دن بلد (Bas van den Beld )- مشاور ماركتينگ آنلاين شركت KLM
  8. کریستین هاکسون (Kiristjan M.Hauksson)- مدیر تبلیغات شرکت Microsoft
  9. ميكل دميب اسوندسن (Mikkel demib Svendsen) – مدير تبليغات و سئو شركت NOKIA

در پایان همایش به شرکت کنندگان گواهینامه‌های معتبر از مراکز علمی داخلی و بین‌المللی اعطاء می‌شود. جهت کسب اطلاعات بیشترمی‌توانید به سایت www.ebconference.com مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.