راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ثبت نام در رویداد سیداستارز 2018 آغاز شد

سیداستارز 2018 هر ساله در کشورهای دارای بازارهای در حال توسعه، از جمله ایران، برگزار می‌شود. این رویداد، امسال چهارمین دوره خود را در کشورمان تجربه می‌کند و پایگاه خبری راه پرداخت به عنوان حامی رسانه‌ای در آن حضور دارد. سیداستارز امسال 15، 17 و 20 مهرماه جاری به ترتیب در اصفهان، شیراز و تهران برگزار می‌شود.

سید استارز (Seedstars) به عنوان رویدادی جهانی شناخته می‌شود که از پایگاهش در سویس مشغول به فعالیت است. هدف از برگزاری این رویداد، رشد ایده‌ها، پرورش استارت‌آپ‌ها و ساخت کمپانی‌ها است. هدف از این مسابقه نیز پیدا کردن بهترین استارت‌آپ در جوامع استارت‌آپی نو و بازارهای در حال توسعه است.

سیداستارز به دنبال استارت‌آپ‌هایی است که مشکلات منطقه‌ای خود را حل کنند یا بتوانند محصول سودده را برای بازار جهانی عرضه کنند. سیداستارز استارت‌آپ‌های پیشرو و با سرعت رشد بالا را با هدف حمایت از کسب و کارهای منطقه‌ای و قدرت بخشیدن به آنها، شناسایی می‌کند.

در سال‌های گذشته استارتاپ های vDecoration، اسمارت‌بین ودونیت و داستان من به عنوان نمایندگان ایران انتخاب شدند.

استارت‌آپی که موفق شود در این رویداد به پیروزی برسد، علاوه بر جوایزی که از سمت حامیان مسابقه دریافت خواهد کرد، با هزینه سیداستارز، به رویداد جهانی اعزام خواهد شد. سفر به سوییس با هدف شرکت در کارگاه‌های آموزشی و منتورشیپ با حضور بهترین مربیان و کارآفرینان دنیا، جلسات سرمایه گذاری و همچنین مسابقه نهایی برای دریافت جایزه ویژه پانصد هزار دلاری از دیگر بخش‌های جوایز استارت‌آپ برتر در این رویداد است.

شرایط اولیه برای شرکت در این رویداد این است که استارت‌آپ مورد نظر کم‌تر از ۵۰۰ هزار دلار سرمایه جذب کرده باشد، عمر استارت‌آپ کم‌تر از دو سال و حداقل دارای MVP باشد.

کسانی که مایل به ثبت‌نام در سیداستارز 2018 هستند می‌توانند از این طریق اقدام کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.