راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

«جمعِ کل»، حاصل همکاری سه رسانه و شرکت ارتباط فردا

شرکت ارتباط فردا قرار است با همکاری رسانه‌های راه پرداخت، عصر بانک و ایبنا تجربه جدیدی را رقم بزند. در هشتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت که در روزهای 9 و 10 بهمن‌ماه 1397 در برج میلاد برگزار می‌شود، قرار است در یک تجربه جدید به نام «جمعِ کل»، متخصصان فناوری‌های مالی کشور، در رابطه با بانکداری الکترونیکی و نظام‌های پرداخت نظرات خود را به اشتراک بگذارند. شرکت‌کنندگان این رویداد در طرح جمع کل در رسیدن به پاسخ 8 پرسش کلیدی مشارکت می‌کنند. به این روش جمع‌آوری و به اشتراک‌گذاری نظرات متخصصان Crowdsourcing یا جمع‌سپاری گفته می‌شود.

روش جمع‌سپاری در بانکداری می‌تواند به‌عنوان یکی از روش‌های تحول در بانکداری مورد استفاده قرار گیرد. استفاده از نظرات مشتریان و متخصصان و پاسخگویی آنها به سؤالات هدفمند، نه تنها به نظام بانکی نتایج دقیقی از کم و کیف خدمات بانکی و شناخت مشتری ارائه می‌دهد، بلکه می‌تواند باعث ارتقا، انعطاف‌پذیری و نوآوری خدمات نظام بانکی و پرداخت شود و در کاهش هزینه‌ها در حوزه‌های کم‌اهمیت و سرمایه‌گذاری و درآمدزایی در حوزه‌های ناشناخته ولی بااهمیت مفید باشد.

طبق اعلام ارتباط فردا در «جمعِ کل» با استفاده از این روش و مطرح کردن پرسش‌های کلیدی در زمینه بانکداری الکترونیکی و نظام‌های پرداخت، دیدگاه‌های مختلف جمع‌آوری و نتیجه‌های به‌دست‌آمده منتشر می‌شود.

درحقیقت شرکت ارتباط فردا طرح «جمع کل» را باهدف اشتراک‌گذاری نظرات به‌منظور نمایان شدن زوایای پنهان و به دست آمدن نتایج بهتر در پاسخ به هشت سؤال کلیدی در حوزه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت اجرایی می‌کند تا با بهره‌گیری از نظرات متخصصان و فعالان این صنعت بتوان به راه‌حل‌ها و راهکارهای عملی به‌منظور بازبینی روندهای موجود دست ‌یافت.

هشت سؤال کلیدی این طرح با بررسی مهم‌ترین مشکلات و معضلات صنعت بانکداری الکترونیک و پرداخت از دیدگاه رسانه‌ها طراحی‌شده و امید است با تجمیع نظرات صاحب‌نظران، افراد کلیدی و درگیر در این حوزه بتوان به راهکارهایی عملی و تأثیرگذار برای تدوین سیاست‌گذاری‌ها و ترسیم نقشه راه در راهبردهای کلان این صنعت دست ‌یافت.

تجمیع نظرات صاحب‌نظران، افراد کلیدی و درگیر در حوزه بانکداری الکترونیکی و نظام‌های پرداخت، می‌تواند بر سیاست‌گذاری‌ها و تصمیمات درست آینده در راهبری کلان این صنعت، تأثیرگذار باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.