راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

فقط ۳۰ درصد قبوض در کرمان الکترونیکی پرداخت می‌شود؛ فرهنگ سازی و آموزش جدی گرفته شود

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ استفاده از روش‌های الکترونیکی برای پرداخت قبوض گفت: ۱۶ هزار و ۸۳۹ مشترک قبض گاز خود را به صورت غیر حضوری و الکترونیکی در استان کرمان پرداخت کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، ابوالفضل سرایلو گفت: هدف از اجرای طرح پرداخت غیرحضوری قبوض گاز صرفه‌جویی در وقت، هزینه و انرژی، کمک به سلامت و بهداشت روانی و جسمی، گسترش فرهنگ پرداخت الکترونیک، همراهی با عزم ملی ایجاد دولت الکترونیک و سرعت در ارائه خدمات است.

سرایلو با اشاره به اینکه طی مهر ماه سال جاری تعداد ۵۵ هزار و ۵۲۱ قبض گاز در استان کرمان پرداخت شده است گفت: از این تعداد ۳۸ هزار و ۶۸۲ قبض به صورت حضوری و با مراجعه به بانک‌ها پرداخت شده است.

سرایلو با بیان اینکه این ارقام آمار قابل قبولی در سطح استان کرمان نیست گفت: با توجه به تبلیغات سراسری انجام شده باید فرهنگ استفاده از روش‌های الکترونیکی برای پرداخت قبوض ترویج پیدا کند.

سرایلو تصریح کرد: در نظر داریم با تبلیغات همگانی در مساجد، مدارس و نمازهای جمعه و توزیع بروشور و کاتالوگ در سطح شهر بتوانیم ضمن ترویج فرهنگ مصرف صحیح گاز در آغاز فصل سرما شهروندان را به استفاده از روش‌های الکترونیکی برای پرداخت قبوض ترغیب کنیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.