راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

حضور شرکت پشتیبانی افزارهای رایانه­‌ای سداد (پارس) در یازدهمین نمایشگاه بانک، بورس و بیمه

در راستای اعتلای فناوری‌های نوین بانکداری، شرکت پشتیبانی افزارهای رایانه‌ای سداد (پارس) ضمن حضور در یازدهمین نمایشگاه بانک، بورس و بیمه اقدام به ارائه خدمات تخصصی و محصولات خود به مشتریان و مراجعه کنندگان کرد.

در اولین روز بازگشایی این نمایشگاه، شرکت پارس با چشم انداز برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت، در کنار سایر شرکت‌های گروه داده‌ورزی سداد به دعوت بانک ملی ایران به ارائه توان‌مندی‌ها، خدمات و محصولات خود در زمینه‌های سخت‌افزار، نرم‌افزار، شبکه و امور توسعه‌ای در راستای تقویت سرویس‌های نگهداری، پشتیبانی و تعمیرات تخصصی پرداخته و محصولات جدید خود از جمله تولید مینی پی‌سی‌ها، سیستم‌های نوبت دهی، تولید All in One، کیوسک‌های بانکی و صندوق فروشگاهی را معرفی کرد.

نمایشگاه بانک، بورس و بیمه مجالی است برای معرفی محصولات در جهت حرکت پر شتاب به سوی فناوری‌های نوین و بانکداری الکترونیک و شرکت پارس به عنوان پشتیبان فناوری اطلاعات بانک ملی ایران و برخی دیگر از بانک‌ها حضور یافته و خدمات خود را برای تمام بازدیدکنندگان ارائه می‌کند. شرکت پارس بیش از 3500 شعبه بانک ملی ایران در سراسر کشور را پشتیبانی می‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.