راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سایت پشتیبان بانک سینا افتتاح شد

سايت پشتيبان اطلاعات و عمليات الكترونيك بانك سينا طي مراسمی رسماً در اصفهان افتتاح شد. اين سايت كه با حضور دكتر عبدالناصر همتی مديرعامل بانك سينا و جمعی از معاونان، مديران، مشاوران، طراحان، پيمانكاران و كارشناسان حوزه انفورماتيك اين بانك به بهره برداری رسيد، طي 4 سال با هدف ايجاد اطمينان و استمرار فعاليت‌های بانكداری الكترونيك بانك سينا و پس از چندين مرحله آزمايش و مانور سرد و گرم در مدار فعاليت‌های بانكداری الكترونيك بانك سينا قرار گرفت.

در مراسم افتتاحيه، دكتر عبدالناصر همتی ضمن سخنانی با تشكر از همه همكارانش كه عمليات احداث اين سايت را به پايان رساندند، اعلام كرد: با وجود اين سايت، خدمات نوين و الكترونيك بانك سينا در هيچ شرايطی قطع نخواهد شد و حتي در زمان بروز حوادث غير مترقبه مي‌توان عمليات بانكي در همه اشكال خود را با اتكای به اين سايت انجام داد. با پيشرفت خدمات بانكداری الكترونيك بانك سينا به خصوص اينترنت بانك، همبانك سينا، همراه بانك، سيناسل، تلفنبانك و نظاير آن ضرورت وجود اين پايگاه در متن خدمات و تأسيسات زير ساخت الكترونيك كشور، ضروری تشخيص داده شد و اينك بانك سينا قادر است خدمات جامع خود را در اختيار بانك‌هاي ديگري كه از داشتن چنين امكاناتی بی بهره‌اند قرار دهد. بانك سينا از آغاز فعاليت خود به رشد بی‌برنامه و توسل به برنامه‌های جاه طلبانه اعتقاد نداشته و معتقد به برداشتن گام‌های مطمئن، ماندگار و تأمين كننده نياز مشتريان و كشور بوده است.

دكتر همتي از مهندس پشم چی معاون فناوري اطلاعات و شبكه ارتباطات بانك سينا و همكارانش مهندس دلگشاد، مهندس هادی، مهندس خاكو و شركت‌های مشاور و پيمانكار از جمله شركت توسن كه طي 4 سال گذشته در يك اقدام هماهنگ چنين طرحي را به نتيجه رساندند، سپاسگزاری كرد.

در اين مراسم دكتر فاطمی مديرعامل شركت توسن و گروهي از همكاران وی نيز حضور داشتند. پروژه ساخت و بهره برداری از سايت پشتيبان بانك سينا از ارديبهشت ماه 1388 آغاز شد كه با تلاش پیگير و مسئولانه كاركنان بانك عليرغم وجود برخي موانع و مشكلات اجرايی اعم از تأثيرات تحريم‌های سياسی به تأمين تجهيزات پيشرفته و پيچيدگی‌های فني به سرانجام رسيد و اين بانك جزو معدود بانك‌های دارنده سايت پشتيبان در كشور است.

Sina-Bank-92-06-27

منبع: روابط عمومی بانک سینا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.