راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اعلام موجودی و پرداخت گروهی قبوض از خدمات جدید اینترنت بانک سپه

رئیس اداره کل فناوری اطلاعات بانک سپه از ارائه 4 خدمت جدید توسط این بانک خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، حسین ریاحی با بیان اینکه برخی از خدمات جدید به اینترنت بانک سپه افزوده شده گفت: پرداخت گروهی قبوض، پیگیری قبوض پرداخت شده، اعلام موجودی کارت‌های بانک سپه و نمایش سقف مبلغ قابل برداشت از جمله این خدمات هستند.

وی در تشریح پرداخت گروهی قبوض گفت: به منظور سهولت در پرداخت گروهی قبوض، به ویژه برای آن دسته از مشتریان که با حجم بالای قبوض دوره‌ای مواجه هستند، امکان پرداخت حداکثر 10 قبض، قبل و بعد از ورود به سامانه بانکداری اینترنتی، تنها با یک بار ورود اطلاعات (حساب یا کارت) فراهم شده است.

ریاحی در مورد پیگیری قبوض پرداخت شده گفت: با فراهم شدن این خدمت، بدون نیاز به ورود به سامانه بانکداری اینترنتی، قبض پرداخت شده با وارد کردن شناسه قبض و شناسه پرداخت، قابل پیگیری است.

وی در خصوص اعلام موجودی کارت‌های بانک سپه اظهارداشت: به منظور دسترسی آسان به مانده حساب متصل به کارت‌های بانک سپه بدون نیاز به ورود به سامانه بانکداری اینترنتی، می‌‍توان از طریق انتخاب گزینه «نمایش موجودی کارت» در قسمت خدمات کارت و وارد کردن اطلاعات کارت، موجودی کارت یاد شده را رویت کرد.

رئیس اداره کل فناوری اطلاعات در خصوص امکان نمایش سقف مبلغ قابل برداشت گفت: به هنگام انتقال وجه، با توجه به نوع تأیید برداشت انتخاب شده (رمز دوم ثابت، رمز دوم متغییر با استفاده از پیامک تلفن همراه و…) سقف مبلغ قابل انتقال نمایش داده می‌شود.

منبع: بانک سپه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.