راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

راهنمای انتقال تتر trc20 از تراست ولت

گسترش روزافزون استفاده از صنعت ارز دیجیتال در سطح بین‌المللی و به دنبال آن، افزایش تعداد رمزارزها باعث شد تا نیاز به رمزارزی برای تسهیل مبادلات احساس شود. به همین دلیل، تتر (USDT) به‌عنوان یک استیبل‌کوین ایجاد شد تا مشکل مبادلات رمزارزی را تسهیل کند. همان‌طور که از واژه استیبل‌کوین نیز مشخص است،  قیمت تتر به‌عنوان رمزارزی که در این دسته قرار دارد، ثابت و معادل یک دلار آمریکا است. همین ثبات باعث شده که USDT نقش مهمی در تسهیل معاملات دیجیتال ایفا کند. تتر از استاندارد trc20 برای انجام تراکنش‌ها روی شبکه ترون استفاده می‌کند؛ موضوعی که باعث شده تا هزینه‌های تراکنش ناچیز و سرعت انتقال فوق‌العاده بالایی داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی اوام‌پی فینکس، یکی از سؤالاتی که ذهن اکثر معامله‌گران را به خود مشغول می‌کند، این است که آسان‌ترین راه برای انتقال تتر trc20 چیست؟ در پاسخ باید گفت تراست ولت، به‌عنوان یک کیف پول دیجیتال امن و با رابط کاربری آسان، مسیری راحت برای انتقال تتر trc20 در اختیار کاربر می‌گذارد؛ بنابراین، اطلاع از چگونگی انتقال تتر trc20 از تراست ولت، برای مبادلات و معاملات در ایران و همچنین، انتقال دارایی بین ولت‌ها، ازاین‌جهت اهمیت دارد که می‌تواند تجربه معاملاتی کاربر را بهینه‌تر کند. در ادامه این مقاله راهنمای کاملی درباره نحوه انتقال تتر trc20 از تراست ولت را ارائه خواهیم کرد.


کیف پول تراست ولت چیست و چه مزیت‌هایی دارد؟


تراست ولت یک کیف پول غیرحضانتی است و همین امر باعث می‌شود که هیچ فرد یا نهادی امکان مسدودسازی و دسترسی به دارایی‌های افراد را نداشته باشد و همین دلیل آن را به یک گزینه مناسب ذخیره دارایی برای ایرانیان تبدیل می‌کند. از طرف دیگر، این ولت به دلیل پشتیبانی از ۵۳ بلاکچین و بالغ بر یک میلیون رمزارز، طیف وسیعی از امکانات را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همین امر باعث می‌شود که آگاهی از نحوه انتقال رمزارز از این ولت به موضوعی مهم برای کاربران تبدیل شود.


چطور تتر trc20 را از تراست ولت انتقال دهیم؟


اولین گام برای انتقال تتر از تراست ولت این است که فرایند ثبت‌نام و احراز هویت خود را در یک صرافی ارز دیجیتال معتبر تکمیل کنید. در این راستا، بایننس، کوین بیس و کوکوین از جمله صرافی‌های رمزارزی خارجی معتبری هستند که می‌توان به آنها اشاره کرد. البته، همان‌طور که می‌دانید، به دلیل تحریم‌ها و نیاز به تکمیل احراز هویت در این صرافی‌ها، امکان استفاده از این پلتفرم‌ها برای ایرانیان امکان‌پذیر نیست.

بنابراین، بهترین راه‌حل برای محافظت از دارایی‌های کاربران داخل کشور، استفاده از پلتفرم‌های داخلی است. یکی از مهم‌ترین مزیت‌های استفاده از این پلتفرم‌ها این است که علاوه بر عدم ریسک بلوکه‌شدن دارایی، امکان تبدیل تتر به تومان را نیز فراهم می‌کند؛ بنابراین، انتخاب یک صرافی ایرانی می‌تواند امنیت معاملات را تضمین و روند خریدوفروش را برای کاربر تسهیل کند. برای انتخاب یک صرافی بعد از انجام بررسی‌های لازم، مطمئن شوید که صرافی مدنظر شما امکان ارائه یک آدرس اختصاصی و مطمئن برای دریافت تتر trc20 را داشته باشد. در این زمینه، صرافی او‌ام‌پی فینکس یکی از پلتفرم‌های معاملاتی است که می‌توانید تتر trc20 خود را به آن انتقال داده و در صورت نیاز به تومان تبدیل کنید.

به‌خاطر داشته باشید که همه صرافی‌های داخلی از جمله پلتفرم اوام‌پی فینکس نیز، نیاز به احراز هویت دارند و باید قبل از شروع فرایند انتقال تتر trc20 از تراست ولت، احراز هویت خود را در این صرافی‌ها تکمیل کنید.

در گام بعدی نیاز است که با مراجعه به کیف پول تراست ولت روی Tether trc20 کلیک کنید. این امکان وجود دارد که در این ولت فقط نام Tether را ببینید. در این صورت با کلیک روی آیکون تتر، نام شبکه هم زیرعنوان تتر ظاهر خواهد شد. در ادامه با کلیک روی Tether trc20، گزینه‌های Send، Receive، Copy و دیگر موارد را خواهید دید. روی گزینه Send یا ارسال کلیک کنید. به‌خاطر داشته باشید که ممکن است این عبارت را در صرافی‌ها یا ولت‌های دیگر به نام Withdraw مشاهده کنید.

در این قسمت، باید در تراست ولت، آدرس موردنظر برای انتقال تتر را وارد کنید که در این مورد آدرس کیف پول شما در صرافی است. دقت کنید که آدرس انتخابی شما همان آدرس تتر برای ترون است. شایان‌ذکر است که آدرس تتر روی شبکه ترون با حرف T شروع می‌شود.

در نهایت بعد از واردکردن آدرس و واردکردن مبلغ، فرایند انتقال را تأیید کنید تا تراکنش شما تکمیل شود. به‌خاطر داشته باشید که این روند به طور معمول بین ۳۰ تا ۶۰ دقیقه طول خواهد کشید؛ اما برای پیگیری انتقال می‌توانید TXID و Transaction hash تراکنش را ذخیره کنید.

برای انتقال تتر trc20 از تراست ولت هیچ محدودیتی وجود ندارد؛ اما باتوجه‌به حجم تراکنش، ترافیک شبکه و نوع شبکه انتخابی، میزان کارمزدی که باید بپردازید، تغییر خواهد کرد.


بررسی بهترین شبکه انتقال تتر trc20 از تراست ولت


در تراست ولت شبکه‌های متفاوتی برای انتقال تتر در دسترس است، صرافی ارز دیجیتال اوام‌پی فینکس برای انتقال تتر از ۳ شبکه bep20، trc20 و kcc پشتیبانی می‌کند. به طور معمول، شبکه ترون از بین تمامی شبکه‌ها، کمترین کارمزد را دریافت می‌کند؛ بنابراین، می‌توان گفت که شبکه ترون بهترین گزینه برای انتقال تتر است.

همچنین، سرعت تراکنش‌ها شبکه ترون نسبت به دیگر موارد بیشتر است. این برای کاربرانی که به دنبال انتقال سریع وجه هستند بسیار مفید است.

در زمان انتقال تتر از طریق تراست ولت با استفاده از شبکه TRC20، دو مورد باید به‌دقت بررسی شود. نخستین مورد این است که مطمئن شوید آدرس گیرنده نیز از شبکه TRC20 پشتیبانی می‌کند. نکته دوم اینکه قبل از انجام تراکنش، از داشتن موجودی کافی برای پوشش هزینه‌های تراکنش اطمینان حاصل کنید.


چگونه بهترین صرافی ایرانی برای خریدوفروش تتر را پیدا کنیم؟


برخی از مهم‌ترین آیتم‌ها در انتخاب صرافی ایرانی، یافتن پلتفرمی است که کم‌ترین کارمزد را دریافت می‌کند، پشتیبانی ۲۴ ساعته دارد و امکان معامله ارزهای گوناگون را فراهم می‌کند. همچنین، این پلتفرم باید از شبکه مربوطه نیز برای انتقال تتر trc20 پشتیبانی کند. لازم به ذکر است که همه این موارد در ompfinex فراهم شده است.


روش انتقال تتر از تراست ولت به او ام پی فینکس


کیف پول تراست ولت پلتفرمی است که علاوه بر ذخیره و نگهداری رمزارزها، امکان مشاهده تغییرات قیمت ارز دیجیتال را نیز برای کاربران فراهم کرده است. بااین‌وجود امکان خریدوفروش مستقیم رمزارزها در این پلتفرم وجود ندارد؛ بنابراین، برای انتقال ارزهایی مانند تتر از تراست ولت به صرافی‌هایی از جمله اوام‌پی فینکس، نخست باید در این پلتفرم که از دارایی رمزارزی موردنظر شما پشتیبانی می‌کند، ثبت‌نام و احراز هویت کنید.

در گام بعدی، باید تتر trc20 را از کیف پول تراست ولت به اوام‌پی فینکس انتقال داده و در صورت نیاز آن را به فروش برسانید. برای انتقال تتر trc20 از تراست ولت به ompfinex کافی است، بعد از ورود به پلتفرم، وارد قسمت واریز شوید. در این بخش در فیلد نخست تتر و در فیلد دوم شبکه را انتخاب کنید. سپس آدرس واریز برای شما نمایش داده خواهد شد.

در هنگام واریز اطمینان حاصل کنید که آدرس واریزی با آدرس نمایش‌داده‌شده یکسان باشد در غیر این صورت است، ممکن است منجر به ازدست‌دادن دارایی شود. در نهایت با واردکردن این آدرس در کیف پول تراست ولت، موجودی تتر trc20 خود را از تراست ولت به صرافی اوام‌پی فینکس منتقل کنید.

توجه داشته باشید که انتقال ارز از تراست ولت به صرافی دارای مقادیر مشخصی کارمزد تحت عنوان «کارمزد انتقال شبکه» است. این کارمزد مربوط به ساختار بلاکچین است و ارتباطی به صرافی ارز دیجیتال ندارد.

همچنین، کارمزد واریز و برداشت تتر در صرافی اوام‌پی فینکس در شبکه‌های مختلف متفاوت است و کمترین میزان پرداخت کارمزد در این پلتفرم ۰.۱ تتر است، البته کارمزد انتقال تتر در شبکه trc20 در اوام‌پی فینکس معادل یک تتر است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.