راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

معرفی برنامه‌های پرداخت الکترونیک سداد در همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت

پرداخت الکترونیک سداد که ارائه‌کننده راه‌حل‌های جامع پرداخت در همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت است، به موازات الگوهای پیشرفته بانکداری، سه دسته‌ی اصلی از مشتریان شامل «سازمان‌ها و نهادها»، «بنگاه‌ها و شرکت‌های تجاری» و «اشخاص حقیقی» را شناسایی کرده و تلاش کرده است با طراحی و پیاده‌سازی الگوی «پرداخت جامع»، محصولات و خدماتی متناسب با نیازهای متنوع هر گروه ارائه کند.

برخی از محصولات این شرکت به فعالین اقتصادی، در سه حوزه‌ خُرد، سازمانی‌، تجاری عرضه می‌شوند، نظیر انواع کارت‌خوان‌ها شاملPOS  یا کارت‌خوان فروشگاهی، PC-POS یا کارت‌خوان متصل به سیستم، (mPOS) یا کارت‌خوان موبایلی و درگاه پرداخت اينترنتي یا (IPG) که امکان پرداخت‌های اینترنتی را فراهم می‌کند.

اپلیکیشن پرداختِ ایوا (iva) نیز محصول دیگری ست که همراه با تغییراتی نسبت به نسخه اولیه در این همایش عرضه می‌شود. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توان از طریق موبایل به خدمات پرداخت بسیار متنوعی دسترسی داشت.

اپلیکیشن پالس محصول ویژه پذیرندگان پرداخت الکترونیک سداد است که پس از بهینه‌سازی، در همایش بانکداری عرضه می‌شود. پالس درواقع یک دستیار ویژه روی تلفن‌های همراه است که پذیرنده را قادر می‌سازد به حجم عمده‌ای از خدمات پشتیبانی و گزارش‌گیری به‌صورت یکجا دسترسی داشته باشد؛ خدماتی که پیش‌ازاین عرضه آن‌ها از راه‌های متعددی چون شعب بانکی، وب‌سایت و تلفن انجام می‌شد. درمجموع خدمات موجود روی پالس منجر به کنترل لحظه‌ای تمام جریان‌های مالی کسب‌وکار پذیرنده خواهد شد.

شرکت پرداخت الکترونیک سداد برنامه‌ای برای رونمایی از محصول جدیدی در نمایشگاه ندارد اما دو شیوه جدید پرداخت را در قالب محصولات قبلی و نیز سرویس هوش تجاری خود معرفی می‌کند. این شرکت در غرفه G11 واقع در سالن اصلی مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد مستقر است.

 

اهم برنامه های‌ این شرکت در همایش بانکداری به شرح ذیل است:

نشست تخصصی دکتر امیرحسین داودیان:

عنوان چشم‌انداز صنعت پرداخت، مدل کسب‌وکار، ارتباط با صنعت بانکداری
تشریح موضوع در یکی دو سال اخیر شرکت‌های پرداخت دست به ارائه خدمات متنوع و حتی ارائه خدمات بانکی کرده‌اند. ادامه این نوآوری‌ها و ورود به صنعت و خدمات بانکی تا چه حد ادامه خواهد داشت؟
زمان و مکان برگزاری           روز دوم- سوم بهمن 96- سالن رودکی- ساعت 11:00 الی 12:30

کارگاه‌های ارائه محصول:

عنوان خدمات و محصولات پرداخت الکترونیک سداد
تشریح موضوع معرفی خدمات و محصولات شرکت پرداخت الکترونیک سداد در حوزه‌های خُرد، سازمانی‌، تجاری
عنوان ارائه داشبورد هوش کسب‌وکار مبتنی بر سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS)
تشریح موضوع در این داشبورد اطلاعات عملکرد بانک با اطلاعات به دست آمده از بازار ترکیب شده و این اطلاعات بر اساس مکان جغرافیای واحد بانکی (شعبه، منطقه، ناحیه) می‎تواند به ارزیابی عملکرد، شناسایی فرصت‌ها و تحلیل روند بازار آن واحد اقدام کند. علاوه بر این داشبورد مزبور می‎تواند به‌صورت زنده و بر روی نقشه فرصت‌های بازاریابی مانند بازار جدید، فروش بیشتر و جلوگیری از ریزش مشتریان را نمایش دهد.
عنوان ایوا
تشریح موضوع ایوا یک اپلیکیشن پرداخت مبتنی بر پرداخت‌های جامع و منحصربه‌فرد است. خدمات متنوع پرداخت نظیر خرید شارژ، پرداخت قبض‌های شهری، کارت‌به‌کارت، استعلام و پرداخت خلافی خودرو و نیز خدمات ویژه‌ای مانند پرداخت عوارض خروج از کشور و قبض‌های دولتی در این اپلیکیشن در دسترس است. ایوا متعلق به شرکت «پرداخت الکترونیک سداد» در مجموعه بانک ملی ایران است.
عنوان اپلیکیشن پالس (پشتیبانی اختصاصی پذیرندگان)
تشریح موضوع درواقع اپلیکیشن پالس یک دستیار ویژه روی تلفن‌های همراه است که پذیرنده را قادر می‌سازد به حجم عمده‌ای از خدمات پشتیبانی و گزارش‌گیری به‌صورت یکجا دسترسی داشته باشد؛ خدماتی که پیش‌ازاین عرضه آن‌ها از راه‌های متعددی چون شعب بانکی، وب‌سایت و تلفن انجام می‌شد. درمجموع خدمات موجود بر روی پالس منجر به کنترل لحظه‌ای تمام جریان‌های مالی کسب‌وکار پذیرنده خواهد شد.
زمان و مکان برگزاری روز دوم- سوم بهمن‌ماه 96- کارگاه ارائه محصولات- ساعت 14:30 الی 15:30
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.