راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بانک پرداختی Paytm با نرخ سود چهار درصدی در هند راه‌اندازی شد

شرکت Paytm از همین امروز یعنی دوم خردادماه، بانک پرداختی خود را در هند افتتاح کرد.

ویژگی‌هایی که Paytm برای خدمت جدیدش در نظر گرفته، نرخ سود چهار درصدی، امکان انجام تراکنش‌های آنلاین بدون دریافت کارمزد و عدم نیاز به نگه‌داشتن حداقل مانده‌حساب است.

این بانک پرداختی که توسط شرکت‌های علی‌باباو سافت بانک حمایت می‌شود، با سرمایه اولیه 400 کرور روپیه راه‌اندازی شد.

Paytm بعد از شرکت مخابرات Airtel و شرکت مخابراتی India Post، سومین مجموعه‌ای است که در هند بانک پرداختی خود راه راه‌اندازی می‌کند.

در حال حاضر، حدود 220 نفر در هند از کیف پول دیجیتالی Paytm استفاده می‌کنند که بعد از راه‌اندازی بانک پرداختی، این کیف پول‌ها به این بانک پرداختی منتقل می‌شوند و کاربران بایستی برای افتتاح حساب، خودشان را با قوانین مشتری خود را بشناسید (KYC) تطبیق دهند.

رنو ساتی (Renu Satti) مدیرعامل بانک پرداختی Paytm می‌گوید:

«هدف ما این است که قابل‌اعتمادترین و مشتری‌پسندترین بانک در هند شویم و تا سال 2020 به 500 میلیون هندی خدمت‌رسانی کنیم.»

در ابتدا افراد برای دسترسی به حساب این بانک پرداختی باید درخواست دعوت دهند. به عبارت دیگر، مشتریان Paytm می‌توانند از طریق وب‌سایت بانک پرداختی Paytm و یا اپلیکیشن آی‌اُ‌اس Paytm، درخواست دعوت کنند.

در فاز اول این راه‌اندازی، اپلیکیشن بانکداری بتای Paytm تنها در دسترس کارمندان خود شرکت و دیگر شرکا خواهد بود.

از دیگر ویژگی‌های این بانک، امکان بازپرداخت بر روی سپرده است. یعنی برای مثال، هر مشتری به محض اینکه حساب سپرده‌اش به 25 هزار روپیه برسد، 250 روپیه به دست می‌آورد. همچنین Paytm سود سالانه 4 درصد را هم برای حساب‌های پس‌انداز خود در نظر گرفته است.

شرکت پرداخت دیجیتالی Paytm قصد دارد تا در اولین سال راه‌اندازی بانک پرداختی خود، 31 شعبه افتتاح کند. همچنین این شرکت به مشتریانش کارت‌های نقدی مجازی Rupay (Rupay یک کارت اعتباری / نقدی هندی است) و در صورت نیاز، کارت‌های فیزیکی را برای برداشت پول از هر دستگاه خودپردازی در کشور، خواهد داد.

منبع: Tech

2 دیدگاه
  1. م-ر می‌گوید

    سلام

    فردی می خواهد از حساب Paytm برای من پول واریز کند. برای اینکار من از کدام درگاه اینترنتی ارزی می توانم استفاده کنم که این پول مثلا به یورو به حساب من واریز شود و حالا تبدیل به ریال شود و به حساب انکی داخلی من ریخته شود یا به همان صورت یورو باقی بماند اگر از نظر شما بهتر است. لطفا چند درگاه مطمئن و معتبر را معرفی کنید که کارمزد و درصدی که می گیرند به صرفه باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.