راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سامانه پرداخت از طریق QR توسط سپ رونمایی شد

در بیست و یکمین نمایشگاه الکامپ امسال یکی از سرویس‌های جالب و نوآورانه‌ای که در حوزه پرداخت الکترونیک رونمایی شد سامانه خودپرداخت از طریق QR با نام تجاری iPAY توسط شرکت پرداخت الکترونیک سامان معرفی شده است.

سامانه آی‌پی جایگزین مناسبی برای دستگاه‌های کارت‌خوان و سایر درگاه‌های پرداخت بانکی است. این سامانه امکان پرداخت از طریق بارکد، امکان مشاهده گزارش پرداخت‌های انجام شده، امکان تفکیک گزارش پرداخت‌ها بر اساس تاریخ، دسته‌بندی پرداخت و کارت بانکی، ارایه ویجت‌های مختلف متناسب با امکانات سامانه، امکان کسب امتیاز بدون انجام تراکنش و دریافت جوایز نقدی از قابلیت‌های این سامانه است.

IPAY-Index-way2pay-94-09-24

کاربران این سامانه 2 گروه هستند. گروه اول کاربران معمولی آن هستند که در واقع مردم عادی هستند. این دسته از کاربران آی‌پی در کنار قابلیت‌های پیش‌تر اشاره شده، «امکان استفاده از سرویس پرداخت آی‌پی»، «امکان مشاهده گذارش پرداخت‌های انجام شده» و «جستجو و تفکیک پرداخت‌ها» را دارند. این گروه از کاربران با نصب اپلیکیشن سه‌سوت (724) به خدمات آی‌پی دسترسی پیدا می‌کنند.

IPAY-Index-1-way2pay-94-09-24

گروه دوم که پذیرندگان خودپرداخت هستند شامل دو گروه فروشگاه‌های حقیقی و فورشگاه‌های مجازی می‌شوند. از دیگر ویژگی‌های این نرم‌افزار برای این گروه،  تسویه حساب روزانه و مشاهده و مدیریت تراکنش‌ها است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.