راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بنیان‌گذار و رئیس اولین بانک آنلاین جهانی به ایران می‌آید

آنتونی تامسون (Anthony Thomson) بنیان‌گذار و رئیس اولین بانک آنلاین جهانی به نام «اتم بانک» اواخر مهر ماه به تهران می‌آید. «Atom Bank» اولین بانک بدون شعبه و آنلاین در جهان است که توسط آنتونی تامسون شکل گرفت.

آنتونی تامسون، علاوه بر اتم بانک، بنیان‌گذار و رئیس سابق اولین بانک جهانی ۲۴ ساعته «Metro Bank» در انگلستان است. مترو بانک در سال ۲۰۱۰ در انگلستان تأسیس شد و به صورت ۲۴ ساعته و در تمام روزهای سال، حتی ایام تعطیل خدمات بانکی به مشتریانش ارائه می‌دهد.

آنتونی تامسون (Anthony Thomson) بنیان‌گذار و رئیس اولین بانک آنلاین جهانی

تامسون که شخصیتی شناخته‌شده و بین‌المللی است، در زمینه رسانه‌ای نیز فعال است و از سال ۲۰۱۱ تاکنون عضو پنل پول شبکه «Sky News» آمریکا بوده است. «اسکای نیوز» از جمله معتبرترین و پرمخاطب‌ترین رسانه‌های خبری در آمریکا و جهان است.

او همچنین به مدت ۲ سال عضو پنل مشاوره در باشگاه کسب‌وکار «ITV» بوده است. میزگردهای اقتصادی ITV برای پخش در شبکه‌های محلی و شبکه خبری «ITV» انگلستان برگزار می‌شود.

تامسون مهرماه امسال، برای حضور در دومین کنفرانس بین‌المللی ایکوبیگ وارد ایران می‌شود. دومین کنفرانس بین‌المللی ایکوبیگ با عنوان «نظام بانکی و تحولات اقتصادی پیش‌رو» در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۲۹ و ۳۰ مهر ماه ۱۳۹۳ برگزار می‌شود.

منبع: ایکوبیگ

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.