راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

حضور پیشرو فناوری اطلاعات رادین در نمایشگاه پدافند غیرعامل / معرفی محصولات و خدمات بومی

شرکت پیشرو فناوری اطلاعات رادین به‌عنوان یکی از شرکت‌های فعال در ارائه راهکارهای بومی امنیت فناوری اطلاعات در نمایشگاه صنایع بومی پدافند غیرعامل حضور دارد تا محصولات و خدمات بومی خود نظیر ماژول امنیت سخت‌افزاری سربن (HSM)، ماژول بستر امن (TPM) و سایر محصولات خود را به بازدیدکنندگان ارائه و معرفی کند.

ماژول امنیت سخت‌افزاری سربن، HSM بومی کشور است که صددرصد توسط متخصصان شرکت رادین طراحی و تولید شده است. این محصول دارای مجوز از نهادهای ذیربط است و توان پردازشی مطابق با نمونه مشابه خارجی را داراست.

سربن قابل استفاده در صنایع دارای اطلاعات حیاتی مثل نظام بانکی، پرداخت و غیره بوده و برنده جایزه زیرساخت و امنیت از جشنواره دکتر نوربخش بانک مرکزی شده است. از وظایف و عملکردهای مهم دستگاه HSM امکان رمزنگاری داده‌های حساس و مهم است که قابلیت انتقال اطلاعات حساس به صورت کاملاً امن را میسر می‌سازد که در صورت نشت و سرقت اطلاعات نیز به واسطه رمزنگاری اطلاعات و نگهداری کلید در HSM امکان استفاده از داده‌های نشت‌یافته وجود نخواهد داشت.

محصول دیگری که در این نمایشگاه توسط شرکت رادین ارائه و معرفی شده، ماژول بستر امن است.

TPM” (Trusted Platform Module)” رادین طراحی و توسعه‌یافته توسط متخصصان داخلی بوده که قابلیت بومی‌سازی الگوریتم‌های رمزنگاری را داراست. این محصول با توان پردازشی بالا (TPS)، قابل رقابت با محصولات خارجی از لحاظ کیفیت و قیمت است.

تراشه TPM همچون HSM امکان رمزنگاری اطلاعات حساس و حیاتی را فراهم‌ کرده و به صورت اختصاصی برای سیستم‌های شخصی و سرور طراحی شده است تا اطلاعات و داده‌های حساس موجود در رایانه‌های شخصی به صورت کاملاً ایمن و غیرقابل استفاده برای افراد سوءاستفاده‌ باشد.

نمایشگاه صنایع بومی پدافند غیرعامل از دوم تا پنجم دی‌ماه ۱۴۰۲ در سالن میلاد واقع در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای بازدید از غرفه شرکت رادین می‌توانند به سالن میلاد 31A غرفه شماره ۲۹ مراجعه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.