راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

او‌ام‌پی‌فینکس در کمپین ۵۰-۵۰ شرایط دریافت ارز دیجیتال رایگان را فراهم کرد

 

اوام پی فینکس در کمپین ۵۰-۵۰ فرصتی برای دریافت ارز دیجیتال بدون سرمایه اولیه یا دانش فنی خاص فراهم کرده است.

به‌گزارش روابط عمومی او ام پی فینکس، با گسترش روزافزون صنعت کریپتو و جلب‌توجه بیشتر افراد به این حوزه، بازار ارز دیجیتال به یکی از حوزه‌های جذاب برای کسب درآمد تبدیل شده است. این بازار فرصت‌های مختلفی ازجمله معاملات خرید و فروش ارزها، ماینینگ، استیکینگ، مشارکت در پروژه‌های مختلف ارزهای دیجیتال و حتی شرکت در کمپین‌های تبلیغاتی  را برای افراد فراهم می‌کند. این فرصت‌ها علاوه بر امکان کسب درآمد برای شرکت‌کنندگان، از طریق ارتقا دانش و تجربه آن‌ها در زمینه ارزهای دیجیتال، ارزش افزوده‌ای نیز به این صنعت ارائه می‌دهند. ازاین‌رو بسیاری از افراد به دنبال راهکارهایی هستند که به آن‌ها امکان ورود به این بازار بدون نیاز به سرمایه اولیه را بدهد، با استفاده از فرصت‌های متنوع در بازار ارزهای دیجیتال این امکان برای علاقه‌مندان فراهم است.


دریافت ارز دیجیتال رایگان


یکی از راه‌های دریافت ارز دیجیتال رایگان، شرکت در کمپین 50-50 او ام پی فینکس است. این کمپین فرصتی برای افرادی که تمایل دارند بدون نیاز به هیچ‌گونه سرمایه اولیه یا دانش فنی خاص، به دریافت ارز دیجیتال بپردازند، ایجاد می‌کند. با شرکت در کمپین و انجام اقدامات متنوع در این جشنواره، شما به جوایز متنوعی مانند مستر کارت مسافرتی و جوایز تتری دست خواهید یافت. اکنون به بررسی نحوه شرکت در این کمپین و جزئیات بیشتر در مورد جوایز آن می‌پردازیم.


نحوه شرکت در جشنواره 50-50


شما با هر سن و سالی و بدون نیاز به دانش مرتبط با بازارهای مالی، می‌توانید در جشنواره جدید ۵۰-۵۰ او ام پی فینکس مشارکت داشته باشید. برای شروع، باید مراحل ثبت‌نام و احراز هویت در صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس را تکمیل کنید. اگر احراز هویت شما به‌صورت کامل انجام شود، شما به ازای آن 2500 ساتوشی به‌عنوان هدیه دریافت خواهید کرد. در ادامه، جوایز بیشتری را می‌توانید از طریق دعوت دوستان خود به صرافی به دست آورید. این کمپین فرصتی برای هر کسی است که به دنبال کسب درآمد از ارزهای دیجیتال و ورود به جهان مبادلات امن و قابل‌اعتماد مالی هستند.


دعوت از دوستان در او ام پی فینکس


بعد از تکمیل احراز هویت، شما می‌توانید از طریق پنل کاربری کد دعوت خود را دریافت کنید. در این بخش تلاش برای دعوت دوستان اهمیت بیشتری پیدا می‌کند، زیرا با دعوت بیشترین تعداد افراد، جوایز دریافتی شما نیز بیشتر خواهد شد. وقتی شما این کد دعوت را به دوستان خود ارسال کنید و آن‌ها با استفاده از این کد در صرافی ثبت‌نام و احراز هویت کنند، 2500 ساتوشی به‌عنوان جایزه به شما و همچنین 2500 ساتوشی به دوستتان تعلق خواهد گرفت. شما هیچ‌گونه محدودیتی در تعداد دوستانی که می‌خواهید دعوت کنید ندارید، بنابراین می‌توانید به هر تعداد که می‌خواهید کد دعوت خود را ارسال کرده و از این راه برای کسب ساتوشی رایگان بهره‌مند شوید.


دریافت کارمزد معاملات دوستان


شما با دعوت دوستان خود به صرافی زمانی که آن‌ها احراز هویت خود را تکمیل کرده باشند و به معامله بپردازند می‌توانید با دریافت کارمزد معاملات دوستان خود تا سقف 30 درصد برای خود یک راه کسب درآمد ایجاد کنید.

با دعوت از دوستان خود می‌توانید به انتخاب خودتان، تا سقف ۳۰ درصد از کارمزد معاملات آن‌ها را دریافت کنید. اگر عدد انتخابی شما مثلاً 20 درصد باشد، 20 درصد کارمزد معاملات به شما و 10 درصد به دوست شما بازمی‌گردد و در صورتی که عدد 30 یعنی سقف را انتخاب کرده باشید تمام 30 درصد کارمزد معاملات دوست شما برای همیشه به شما تعلق خواهد گرفت، در واقع شما با به کارگیری این روش یک منبع درآمد همیشگی برای خود ایجاد کرده‌اید.


دریافت مستر کارت مسافرتی


با افزایش فعالیت در کمپین ۵۰-۵۰ او ام پی فینکس، جوایز و مزایای شما نیز افزایش خواهد یافت. به‌عنوان‌مثال، اگر توانایی داشته باشید تا ۱۰۰ نفر را از طریق کد معرف خود به جشنواره دعوت کنید، علاوه بر دریافت سهمی از کارمزد معاملات، یک مسترکارت مسافرتی به ارزش ۱۵۰ دلار نیز دریافت خواهید کرد. اگر تعداد دوستان دعوت شده توسط شما به ۲۰۰ نفر برسد، علاوه بر مسترکارت مسافرتی، معادل ۱۰۰ تتر نیز دریافت خواهید کرد. این مبالغ بلافاصله برداشت‌پذیر هستند و هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

با افزایش تعداد دوستان دعوت شده توسط شما به بیش از ۳۰۰ نفر، امکان دریافت مزایای بیشتر نیز وجود دارد. به ازای هر ۱۰۰ نفر بیشتر که با کد شما ثبت‌نام و احراز هویت می‌کنند، ۱۰۰ تتر بیشتر به شما تعلق خواهد گرفت. به این ترتیب، با استفاده از این مزایا، می‌توانید بدون نیاز به سرمایه اولیه از بازار ارزهای دیجیتال بهره‌مند شوید. به‌طورکلی، شرکت در این کمپین فرصتی برای همه‌ علاقه‌مندان به دنیای کریپتو به منظور کسب درآمد بدون نیاز به سرمایه‌گذاری اولیه است.


تبدیل ساتوشی به ریال


ساتوشی کوچک‌ترین واحد شمارش ارز دیجیتال بیت‌کوین است، یعنی یک ساتوشی با یک صد میلیونیوم بیت‌کوین برابری می‌کند و برای انجام معاملات روی شبکه بیت‌کوین مورداستفاده قرار می‌گیرد. این واحد شمارشی معمولاً برای ارزش‌گذاری معاملات کوچک یا تراکنش‌های پرداختی به کار می‌رود. به عبارت دقیق‌تر یک بیت‌کوین معادل ۱۰۰ میلیون ساتوشی است.

دریافت ساتوشی در جشنواره 50-50 به معنی دریافت بیت کوین رایگان است، ساتوشی که شما از طریق مراحل بالا به دست آورده‌اید به‌صورت کسری از بیت کوین در پنل کاربری یا کیف پول شما قرار دارد که به‌راحتی مانند هر ارز دیجیتال دیگری می‌توانید آن را از طریق صرافی او ام پی فینکس به ریال تبدیل کنید و درنهایت به کارت‌بانکی خود انتقال دهید. در ادامه به‌صورت مختصر به نحوه تبدیل ارز دیجیتال به ریال در صرافی او ام پی فینکس می‌پردازیم.


نحوه تبدیل جوایز کمپین 50-50 به ریال در صرافی


برای نقد کردن تترهای خود در وب‌سایت او ام پی فینکس، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید و در بخش معاملات که در بالای صفحه سمت راست قابل‌مشاهده است، گزینه خرید و فروش سریع را انتخاب کنید. سپس با کلیک روی آیکون تبدیل دارایی‌ها، می‌توانید موجودی رمزارزی خود را مشاهده کنید. در این مرحله با انتخاب رمزارزهای موردنظر می‌توانید با کلیک روی دکمه تبدیل، تترهای خود را به رمزارز دیگر تبدیل کرده و معاملات خود را در بازار محبوب کریپتو آغاز کنید.

اگر از سیستم عامل اندروید استفاده می‌کنید، به صفحه معامله رفته و آیکون تبدیل سریع را انتخاب کنید. سپس گزینه تبدیل دارایی‌ها را فعال کرده و رمزارزهای موردنظر خود را انتخاب کنید. با کلیک روی دکمه تبدیل، تترهای خود را به رمزارز موردنظر تبدیل کنید و معاملات خود را آغاز کنید.

همین مسیر و روش می‌تواند برای تبدیل بیت‌کوین به ریال نیز استفاده شود. به همین ترتیب با انتخاب رمزارز بیت‌کوین و کلیک روی دکمه تبدیل، می‌توانید بیت‌کوین خود را به ریال تبدیل کرده و معاملات خود را انجام دهید.


آیا می‌توان به درآمدزایی از جشنواره 50-50 تکیه کرد؟


شرکت در کمپین ۵۰-۵۰ او ام پی فینکس فرصتی برای کاربران به وجود می‌آورد تا درآمد غیرفعال کسب کنند و به اهداف مالی خود نزدیک‌تر شوند. این کمپین با ارائه جوایز مختلف به کاربران، امکاناتی را برای کسب درآمد از فعالیت‌های ساده در حوزه ارزهای دیجیتال فراهم می‌کند. شرکت در کمپین مزایایی به همراه دارد اما نمی‌توان به آن مانند یک منبع درآمدزایی تکیه کرد، درواقع راهی برای کسب درآمد دوم است.

با استفاده از راهکارهای مختلف برای تبلیغ کد معرف خود، می‌توانید به درآمد بیشتری دست یابید. از طریق اشتراک‌گذاری کد معرف خود در شبکه‌های اجتماعی، کانال‌های تلگرامی و گروه‌های مرتبط، می‌توانید دوستان و آشنایان بیشتری را به صرافی دعوت کنید و در نتیجه، درآمد بیشتری به دست آورید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.