راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پنجمین کتاب از مجموعه ۹گانه راه پرداخت به مناسبت رویداد ۹ ژانویه منتشر شد / شناخت مبانی فکری حوزه نوپدید لندتک

انتشارات راه‌ پرداخت به مناسبت رویداد ۹ ژانویه و در راستای مسئولیت اجتماعی خود، در نظر دارد ۹ عنوان کتاب با موضوعات مربوط به فناوری‌های نوین مالی را به رایگان و در قالب نسخه الکترونیکی در اختیار عموم علاقه‌مندان قرار دهد. پنجمين كتاب از اين مجموعه 9گانه، با عنوان «كتاب راه‌كار شماره 2: تأمين مالی خرد» منتشر شد. کتاب راه‌کار تلاشی است برای آموزش مدیران حرفه‌ای و یادآوری موضوعاتی که ممکن است در انبوه مسائل روزمره فراموش شوند.


خلاصه‌ای از 13 کتاب مهم در زمینه تأمین مالی خرد


مجموعه کتاب‌های راه‌کار هر شماره یک موضوع را برمی‌گزیند و تلاش می‌کند با ارائه خلاصه‌ای از مهمترين كتاب‌های آن حوزه، موضوع را برای مخاطبان خود بشکافد. اینجا به سراغ ایده‌ها رفتیم و تلاش کردیم مهم‌ترین ایده‌هایی را که فکر می‌کنیم مدیر امروزی باید بداند، با کمترین تعداد کلمات ممکن به او منتقل کنیم. «كتاب راه‌كار شماره 2: تأمين مالی خرد» که خلاصه‌ای از 13 کتاب مهم در زمینه تأمین مالی خرد است، حرکتی است به سوی شناخت مبانی فکری حوزه نوپدید تأمين مالی خرد يا همان لندتک. اینجا تلاش می‌کنیم در میان کارهای چهره‌هایی مانند محمد یونس و فریدریش هایک، مبانی فکری لندتک را جست‌وجو کنیم.

ساير عناوین کتاب‌های این مجموعه ۹جلدی که به رایگان در اختیار عموم قرار می‌گیرد، عبارت‌اند از: «چهل پروژه برتر دنیای رمزارز از دید مجله فورچون»، «طرح ملی بلاکچین قطر»، «کتاب‌ راه‌کار شماره ۳: بانک و بانکداری» و «کتاب‌ راه‌کار شماره ۴: تکنولوژی».

پيش از اين كتاب‌های «اقتصاد دیجیتال دوبی»، «آینده فایننس»، « کتاب‌ راه‌کار شماره ۱: دارایی دیجیتال» و «قوانین و مقررات رمزارزها در جهان»، از اين مجموعه 9گانه به رايگان منتشر شده‌اند. علاقه‌مندان می‌توانند برای تهيه اين كتاب‌ها به فروشگاه راه پرداخت مراجعه كنند.


درباره رویداد ۹ ژانویه


رویداد ۹ ژانویه یک رویداد سالانه با محوریت کسب‌وکارها و فعالان حوزه رمزارز، بلاکچین و دارایی دیجیتال است که هر سال به همت کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار در ۱۹ دی‌ماه برگزار می‌شود. اين رويداد كه یکی از مهم‌ترین دورهمی‌ها و برنامه‌های اکوسیستم نوظهور رمزارز و دارایی دیجیتال ایران است، قصد دارد با بحث‌های کارشناسی و آینده‌پژوهشی، تصویر روشن‌تری از فرصت‌ها و تهدیدهای بازار رمزارز و فناوری‌ها و نوآوری‌های مبتنی بر بلاکچین؛ هم برای اکوسیستم کسب‌وکارهای نوآور و هم برای نظام اقتصادی و مالی کشور ارائه دهد.

در این رویداد بیش از ۷۰۰ چهره کسب‌وکاری، صنفی، سرمایه‌گذاری و توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری و سخت‌افزاری این حوزه گرد هم آمده و در پنل‌ها و ارائه‌ها و فرصت‌های شبکه‌سازی درباره حوزه‌هایی چون آموزش، سرمایه‌گذاری، رگولاتوری، رسانه و… با یکدیگر گپ‌وگفت می‌کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.