راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رئالیتی شو «کارمانی»؛ برنامه‌ای برای ترویج سرمایه‌گذاری جمعی

اولین قسمت رئالیتی‌شو کارمانی با شعار «تماشای این برنامه به سود شماست» در تاریخ ۸ خردادماه از شبکه نمایش خانگی فیلیمو پخش خواهد شد.

سکوی تأمین مالی جمعی کارن‌کراد در راستای به جریان افتادن حمایت‌ها از رشد کسب‌وکارها و همچنین ایجاد بستری برای سرمایه‌گذاری با سود مناسب، با حمایت بانک کارآفرین؛ معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری و با حمایت رسانه‌ای گروه دنیای اقتصاد اقدام به ساخت رئالیتی‌شو کارمانی در حوزه تأمین مالی جمعی کرده است.

به گزارش روابط عمومی تأمین مالی جمعی کارن‌کراد، رئالیتی شو کارمانی با اجرای محمد سلوکی و کارگردانی محمدرضا رضائیان، هر سه‌شنبه ۸ صبح به مدت ۲۵ هفته از شبکه نمایش خانگی فیلیمو به مخاطبان عرضه می‌شود. این برنامه باهدف ترویج سرمایه‌گذاری جمعی و رونق کسب‌وکارها، گامی نو در این عرصه برداشته و فرصت‌های جدیدی را برای سرمایه‌گذاری فراهم می‌کند.

در این برنامه، ۵۰ تیم که شرایط لازم برای تأمین مالی جمعی را دارند، حضور خواهند داشت. در هر قسمت دو تیم، طرح‌های خود را به سه متخصص برجسته در حوزه اقتصاد، مدیریت، کارآفرینی و دیگر موارد ارائه می‌دهند. در نهایت، تیم‌های برتر موفق به دریافت مجوز برای راه‌اندازی پویش تأمین مالی جمعی در سکوی تأمین مالی جمعی کارن‌کراد خواهند شد.

کارمانی با ارائه بستری امن و شفاف، سرمایه‌گذاری را برای افراد با هر سطح دانش و تجربه مالی آسان می‌کند. افراد با سرمایه‌گذاری حداقل ۵۰۰ هزارتومانی در طرح‌های برنده، می‌توانند در سود آن طرح‌ها سهیم شده و به رونق کسب‌وکارها کمک کنند. علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری و حمایت از کسب‌وکارها می‌توانند از تاریخ سه‌شنبه هشتم خردادماه به تماشای «کارمانی» در شبکه نمایش خانگی فیلیمو بنشینند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.