راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

فرهاد اکسچنج از نام جدید خود «افکس» با راه‌اندازی کمپینی برای کاهش کارمزدها، رونمایی کرد

جامعه کریپتو هرساله یک مناسبت عجیب و در عین حال مهم را در ۲۲ می جشن می‌گیرد؛ روز پیتزای بیت‌کوین! افکس (فرهاد اکسچنج) همزمان با این تاریخ از نام و نسخه جدید خود رونمایی کرد. به‌همین مناسبت افکس برای سهیم شدن این لحظه مهم با کاربرانش، کمپین «کاهش کارمزدها» را برگزار می‌کند.


روز پیتزای بیت‌کوین


افرادی که در بازار کریپتو فعالند عموماً در جریان این ماجرا هستند، زیرا ۱۴ سال از آن می‌گذرد. لازلو هانیچ (Laszlo Hanyecz) برنامه‌نویس فلوریدایی در ۲۲ می ۲۰۱۰ به‌ازای دو پیتزا ۱۰ هزار بیت‌کوین پرداخت کرد و اسم خود را برای همیشه در تاریخ ماندگار ساخت. این اولین تراکنش ثبت‌شده در دنیای واقعی با استفاده از بیت‌کوین بود که برای همیشه جای خود را در فرهنگ ارزهای دیجیتال حک کرد.


کمپین افکس به‌ مناسب روز پیتزای بیت‌کوین


فرهاد اکسچنج به‌مناسب تغییر نامش به افکس (EFEX) و رونمایی از نسخه جدید خود هم‌زمان با روز پیتزای بیت‌کوین، برای سهیم کردن کاربران در این اتفاق و سوق‌دادن آنها به استفاده از کلاس‌های متنوع و جدید دارایی، کمپین «کارمزد ۵۰ درصدی» را از روز چهارشنبه دو خرداد ۱۴۰۳ شروع کرده است و تا ساعت ۲۴ روز سه‌شنبه ۸ خرداد ادامه خواهد داد.

کاربران برای شرکت در این کمپین نیاز نیست فعالیت خاصی انجام دهند؛ تنها کافیست در صرافی فرهاد اکسچنج یک حساب کاربری داشته باشند و به‌صورت عادی تراکنش‌های خود را انجام دهند و ۵۰ درصد کارمزد کمتر پرداخت کنند.
کاربران توجه داشته باشند، اگر از ریال در خریدو‌فروششان استفاده نکنند، به احراز هویت هم نیازی ندارند. هیچ محدودیتی در استفاده از سرویس‌های مختلف افکس وجود ندارد و افراد می‌توانند هر جفت ارزی را که می‌خواهند معامله کنند. فقط کاربران توجه داشته باشند که تنها تا پایان روز سه‌شنبه ۸ خرداد فرصت استفاده از این کمپین را دارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.