راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

معرفی 60 استارت‌آپ حاضر در فین‌استارز 2018

فین استارز، بزرگ‌ترین رویداد استارت‌آپ‌های مالی ایران، خاورمیانه و شمال آفریقاست که سومین دوره خود را امروز هم‌زمان با یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه تجربه می‌کند. در این رویداد صاحبان استارت‌آپ‌ها، شتاب‌دهنده‌ها، فرشتگان سرمایه‌گذار و صندوق‌های سرمایه‌گذاری جسورانه فرصتی برای شبکه‌سازی، دیالوگ سازنده‌، معرفی ایده‌ها و فرصت‌آفرینی در فضایی تعاملی پیدا می‌کنند. در فین استارز 2018، بیش از 60 استارت‌آپ حوزه فین‌تک با حمایت فرابورس ایران شرکت کرده‌اند که در سالن 41 نمایشگاه بین‌المللی، طبقه فوقانی و در سالن فین‌استارز قرار دارند. در این مطلب نگاهی به این استارت‌آپ‌ها خواهیم داشت. البته توجه باشه باشید که به دلیل محدودیت زمانی که داشتیم و همین‌طور به دلیل نوپا بودن برخی از استارت‌آپ‌های حاضر در فین‌استارز 2018، نتوانستیم اطلاعاتی از تعدادی از آن‌ها پیدا کنیم، به همین خاطر تنها اسم این استارت‌آپ‌ها در گزارش ما آمده است.

 

پی‌پینگ

پی‌پینگ سرویس پرداختی برای کسب‌وکارهای خردی است که نیاز به سیستم آنلاین و ساده برای دریافت پول از مشتریان از طریق درگاه‌های اینترنتی دارند. در حالت معمول شما باید شماره کارت خود را برای مشتریان بفرستید تا برای شما پرداخت کنند (بیش از ۹۷ درصد مردم هنوز از ATM استفاده می‌کنند) و شماره پرداخت را برای شما بفرستند تا تأیید کنید و هیچ‌گاه گزارش اتوماتیک از فروشتان ندارید. در این سیستم شما چندین روش برای دریافت پول دارید. حتی می‌توانید فاکتور آنلاین درست کنید و لینک درخواست مبلغ را از طریق SMS و ایمیل برای آن‌ها ارسال کنید. شما همیشه گزارش کاملی از دریافتی‌هایتان دارید.

هم‌بنیانگذاران: سعید مشهدی، مسعود مشهدی، محمدمهدی باریده

تاریخ تأسیس: 1394

وب‌سایت: www.payping.ir

 

 

اپلیکیشن حسابداری شخصی نیوُ

با استفاده از اپلیکیشن حسابداری شخصی نیوُ می‌توانید هزینه‌های خود را بررسی کنید و برای آن‌ها بودجه‌بندی کنید، همچنین از طریق این اپلیکیشن می‌توانید بر روند پس‌اندازهای خود نظارت داشته باشید و از طلب‌ها و بدهی‌هایتان با یادآورهای هوشمند اطلاع پیدا کنید.

هم‌بنیانگذاران: علیرضا علیدوست، مریم محمدی

تاریخ تأسیس: 1394

وب‌سایت: www.nivo.ir

 

 

حسابداری ابری پارمیس اسمارت

پارمیس اسمارت جدیدترین محصول شرکت فناوری اطلاعات پارمیس است که یک اپلیکیشن حسابداری ابری، مبتنی بر Omni Channel است. این‌گونه اپلیکیشن‌ها، نرم‌افزارهای ابری هستند که تعاملات مشتریان و کاربران را از طریق کانال‌های مختلف مسیر می‌کنند و اطلاعات را به روش‌های مختلف در دسترس آن‌ها قرار می‌دهند. این حسابداری ابری دارای هسته مبتنی بر وب است که باعث می‌شود بخشی از عملیات از طریق وب در دسترس کاربران باشد و همچنین امکان دسترسی و انجام فعالیت‌ها را از طریق اپلیکیشن‌های اندرویدی، iOS و ویندوزی نیز برای کاربر امکان‌پذیر می‌کند. درنتیجه کاربران و مشتریان به‌صورت یکپارچه می‌توانند از طریق کانال‌های مختلف ارتباطی به اطلاعات کسب‌وکار دسترسی داشته باشند و با آن در تعامل باشند. این اپلیکیشن قابلیت نصب روی کارت‌خوان‌های اندرویدی که به‌تازگی وارد بازار شدند را نیز دارا است که از این طریق می‌توان عملیات دریافت و پرداخت با کارت بانکی را نیز با این دستگاه‌های سخت‌افزاری و ارتباط آن با پارمیس اسمارت انجام داد و هم‌زمان برای مشتریان فاکتور صادر کرد.

‌‌بنیان‌گذار: مظاهر مرجانی

تاریخ تأسیس: 1395

وب‌سایت: www.parmisit.com

 

 

پیمنت اکسپرس

پیمنت اکسپرس همکاری خود را به‌عنوان کارگزار با صرافی‌های معتبر از سال 1385 شروع کرده است و با داشتن حساب‌هایی در کشورهای ثالث روند رو به رشدی داشته است و توانسته به بسیاری از هم‌وطنان خدمات ارزی و مالی موردنیاز را ارائه دهد.

فعالیت استارت‌آپ پیمنت اکسپرس (Paymentexpress) در حوزه پرداخت‌های ارزی الکترونیک و آنلاین است که شامل پرداخت‌های ویزا و مستر کارت، پی پال، وب‌مانی و دیگر ارزهای الکترونیک، پرداخت‌های آزمون‌های بین‌المللی مثل تافل، پرداخت هزینه سفارت‌ها، پرداخت هزینه ژورنال و کنگره‌های بین‌المللی و نقد کردن درآمد ارزی فریلنسرها است.

بنیان‌گذار: میثم عبداللهی

تاریخ تأسیس: 1395

وب‌سایت: www.paymentexpress.ir

 

 

کوانت‌کن

کوانت‌کن (QuantCan)، یک پلتفرم تحت وب معاملات الگوریتمی است که سعی می‌کند ریاضی‌دانان، برنامه نویسان و افراد با دانش مالی را قادر سازد تا استراتژی‌های معاملاتی خود را روی داده‌های گذشته تست گرفته و حتی در بازار واقعی، معاملات الگوریتمی صورت دهند. درصورتی‌که کاربر برای سرمایه‌گذاری روی استراتژی معاملاتی خود نیاز به سرمایه داشته باشد، کوانت‌کن تأمین مالی الگوریتم معاملاتی را نیز انجام خواهد داد.

هم‌‌بنیانگذاران: حامد حدادی، امیرعلی محمدزاده

تاریخ تأسیس: 1395

وب‌سایت: www.QuantCan.ir

 

 

آیدی‌پِی

آیدی‌پِی (IDPay) یک کارت‌خوان مجازی است که به هر شخص حقیقی و حقوقی این امکان را می‌دهد تا با ساخت یک درگاه پرداخت شخصی و داشتن یک آیدی، دریافت پول را از مشتریان و طرف حساب‌های خودش به راحت‌ترین و امن‌ترین شکل ممکن انجام دهد. آیدی‌پی شماره کارت و شماره شبا را تبدیل به یک آیدی کوتاه می‌کند. خدمات آیدی‌پی برای پذیرنده‌ها کاملاً رایگان است.

امروز بیش از 30 هزار نفر از خدمات دریافت وجه آیدی‌پی استفاده می‌کنند تا آسان‌ترین روش را برای دریافت پول از طرف حساب‌های خود داشته باشند.

هم‌بنیانگذاران: قاسم رادمان، یاسر کربلایی، سید علی جزایری

تاریخ تأسیس: 1394

وب‌سایت: www.idpay.ir

 

 

پولیتو

پولیتو زیرساختی را فراهم آورده است تا کاربران بتوانند کلیه پرداخت‌های خرد شهروندی خود را از طریق این اپلیکیشن و بدون ارائه کارت‌بانکی خود انجام دهند. کافی است شهروندان کیف پول پولیتو خود را شارژ کنند و با نزدیک کردن تلفن همراه پذیرندگان یا اسکن بارکد پرداخت خود را به‌سادگی انجام دهند.

هم‌بنیانگذاران: علیرضا پورتقی، محمدعلی کرمی، احمد وطنی

تاریخ تأسیس: 1396

وب‌سایت: www.poolito.ir

 

 

نیلین

نیلین ارائه‌دهنده راهکارهای موبایل در حوزه بانک و پرداخت است. در حال حاضر با تکیه‌بر دانش فنی و تجربه تیمی درزمینه توسعه نرم‌افزارهای وب و موبایل در پلتفرم‌های مختلف و نیز توسعه سرور با استانداردهای بانکی در حال همکاری با شرکت‌های نرم‌افزاری بانکی و بانک‌های کشور است.

هم‌بنیانگذاران: سیاوش تفضلی، مریم نعمتی

تاریخ تأسیس: 1394

وب‌سایت: www.nilin.co

 

 

دکمه

دکمه یا شبکه اجتماعی خرید، شبکه‌ای اجتماعی است که محتوایی که در آن به اشتراک گذاشته می‌شود، کالا است. فروشگاه‌های اینترنتی دارای نماد اعتماد، محصولات خود را در این شبکه منتشر می‌کنند و مشتریان یا کاربران عمومی می‌توانند مانند سایر شبکه‌های اجتماعی، کالای منتشر شده را لایک کنند، کامنت بگذارند، کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارند و یا حول یک کالا محتوا تولید کنند؛ اما مهم‌ترین تفاوت دکمه این است که درون شبکه اجتماعی به‌طور مستقیم امکان خرید کالا فراهم است.

تاریخ تأسیس: 1395

هم‌بنیانگذاران: روح اله پرنیان، لاله آیروش

وب‌سایت: www.dokme.com

 

 

شرکت راهکارهای همراه سارینا (فون پی)

ﻓﻮن ﭘﯽ اﭘﻠﯿﮑﯿﺸﻨﯽ اﺳﺖ در زﻣﯿﻨﻪ ﭘﺮداﺧﺖ اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮏ و مأﻣﻮرﯾﺖ آن آﺳﺎنﺗﺮ ﮐﺮدن و سریع‌تر ﮐﺮدن ﭘﺮداﺧﺖ ﺑﺮای اﻓﺮاد اﺳﺖ. فون پی اﭘﻠﯿﮑﯿﺸﻨﯽ اﺳﺖ ﮐﻪ اﻓﺮاد می‌توانند ﺑﺎ اﺳﮑﻦ ﮐﺮدن ﯾﮏ بارکد مربعی شکل (QR code) از ﻃﺮﯾﻖ ﺗﻠﻔﻦ ﻫﻤﺮاه ﺧﻮد ﻣﺒﻠﻎ موردنظر را ﺑﻪ ﺣﺴﺎب دارﻧﺪه ﺑﺎرﮐﺪ وارﯾﺰ کنند. در ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺑﺎرﮐﺪ موردنظر به‌صورت منحصربه‌فرد ﺑﺮای ﺷﺨﺺ موردنظر اﯾﺠﺎد ﺷﺪه اﺳﺖ و ﺑﻪ ﺣﺴﺎب او ﻣﺘﺼﻞ اﺳﺖ. ﺑﺎرﮐﺪﻫﺎ می‌توانند به‌غیراز اﻃﻼﻋﺎت ﺷﺨﺺ دارﻧﺪه، ﻣﺒﻠﻎ موردنیاز ﺑﺮای ﭘﺮداﺧﺖ را ﻧﯿﺰ در ﺧﻮد داﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻨﺪ. در اﯾﻦ ﺻﻮرت ﻧﯿﺎز ﺑﻪ واردکردن ﻣﺒﻠﻎ ﭘﺮداﺧﺖ ﻧﯿﺰ ﻧﺒﻮده و ﻓﺮد ﺻﺮﻓﺎً ﺑﺎ اﺳﮑﻦ ﮐﺮدن ﺑﺎرﮐﺪ از ﻃﺮﯾﻖ ﺗﻠﻔﻦ ﻫﻤﺮاه ﺧﻮد ﻣﺴﺘﻘﯿﻤﺎً ﻣﺒﻠﻎ ﻣﺸﺨﺼﯽ را ﮐﻪ از ﭘﯿﺶ ﺗﻌﯿﯿﻦ ﺷﺪه ﺑﻪ ﺣﺴﺎب دارﻧﺪه ﺑﺎرﮐﺪ وارﯾﺰ می‌کند.

هم‌بنیانگذاران: ابراهیم سوادی نژاد، وحید صادقی

تاریخ تأسیس: 1396

وب‌سایت: www.phonepay.ir

 

 

فونیکس (نمایشگر وضعیت سرمایه در ارزهای دیجیتال)

فونیکس ابزاری برای پیگیری، مشاهده و مدیریت سرمایه‌گذاری در ارزهای رمزنگاری‌شده است. کاربران به وسیله فونیکس می‌توانند وضعیت سرمایه‌شان را بر حسب تومان و دلار دنبال کنند.

هم‌بنیانگذاران: فرزاد خوان یغما، منوچهر جعفری

تاریخ تأسیس: 1396

وب‌سایت: www.fonix.biz/fa

 

 

مانیار

مانیار یک شبکه اجتماعی پیام‌رسان، برای ارتباطات مالی در بستر موبایل است. هدف مانیار ارائه روشی آسان و امن برای جابجایی پول در شرایط مختلف است؛ مانند زمانی که می‌خواهید دنگ شام شب قبل یا سهم خود در یک سفر مشترک و یا بلیت سینما را به دوستان خود پرداخت کنید و یا بخواهید به‌صورت گروهی برای هدفی مشخص، پول جمع‌آوری کنید. در مانیار امکان ارسال پیام به لیست مخاطبین تلفن همراه وجود دارد تا علاوه بر تسهیل انتقال و درخواست وجه، مکالمات مرتبط با تعاملات مالی نیز پوشش داده شود.

هم‌بنیانگذاران: ساره السادات غفوریان، مونا مریدی، نیوشا جعفری ممتاز، رضا بدیعی

تاریخ تأسیس: 1395

وب‌سایت: www.Moneyar.com

 

 

بیمیتو

بیمیتو یک Aggregator بیمه است؛ یعنی مشتریان می‌توانند از طریق اپلیکیشن بیمیتو یا وب‌سایت آن، تمامی اطلاعات موردنیازشان ازجمله قیمت، میزان پوشش بیمه و سطح کیفیت خدمات شرکت‌های مختلف بیمه را با هم مقایسه و بیمه مناسب خود را آنلاین خریداری کنند. همچنین مشتریان با استفاده از سیستم مدیریت بیمه بیمیتو می‌توانند از زمان اتمام بیمه، تاریخ رسید اقساط بیمه‌ها و… مطلع شوند و در هر لحظه و در هر مکان به اطلاعات بیمه‌ای خود دسترسی داشته باشند.

هم‌بنیانگذاران: حامد ولی‌پوری، آیدین محمدحسینی، آرمین محمدحسینی

تاریخ تأسیس: 1395

وب‌سایت: www.bimito.com

 

 

بیمیلاین

بیمیلاین سامانه‌ای است جهت ارائه خدمات مشاوره، مقایسه بیمه‌نامه‌ها نزد تمامی شرکت‌های بیمه‌ای از زوایای مختلف مانند سطح پوشش، میزان رضایتمندی از خسارت‌های پرداخت شده، توانگری مالی شرکت‌ها نزد بیمه مرکزی، ارائه مناسب‌ترین قیمت و پوشش بیمه‌ای و مدیریت بیمه‌نامه‌ها. این استارت‌آپ ۱۲ سال به‌صورت آفلاین خدمت‌رسانی کرده است و بستر آنلاین آن از ابتدای سال ۱۳۹۶ در دسترس عموم قرار گرفته است.

بنیان‌گذار: امیرحسین نام‌آور

تاریخ تأسیس: 1396

وب‌سایت: www.bimiline.com

 

 

بیلیونر

بیلیونر به کمک هوش مصنوعی، با طرح پرسش‌های کاملاً مستقیم، اقدام به‌اندازه گیری ریسکی که کاربرانش می‌توانند در بازار سرمایه برای دست یافتن به برنامه‌های مالی و اهداف آتی کاربران تقبل کنند، می‌کند. سپس با توجه به اطلاعات گذشته و روند حال حاضر بازار سرمایه پرتفوی مناسبی از سهام و اوراق بازار سرمایه ایران را برای کاربر پیشنهاد می‌کند و در ادامه با اتکا به همان هوش مصنوعی به‌صورت فعالانه سبد سرمایه‌گذاران را مدیریت می‌کند.

هم‌‌بنیانگذاران: پویا حسین چاقویی، میلاد آشتاب، بهار افشاری زند

تاریخ تأسیس: 1395

وب‌سایت: www.Billionet.Us

 

 

دنگی پال

دنگی پال به‌عنوان یک ایده استارت‌آپی، برای آسان‌کردن روند پرداخت‌های گروهی و انتقال وجه از اردیبهشت‌ماه سال 1396 آغاز به فعالیت کرد. در همین راستا پیام‌رسانی مالی ساختیم که راه حل مناسبی برای بهبود این روند باشد. در حال حاضر نسخه‌های iOS و اندروید در دسترس کاربران است. دنگی پال خود را جزئی از جامعه فین‌تک ایران می‌داند اما با توجه به اهداف بلندمدت، به حوزه‌های دیگر نیز ورود پیدا خواهد کرد.

هم‌بنیانگذاران: امیرمحمد اسلامی، نوید ابراهیمی نیا، مهدی صانعی

تاریخ تأسیس: 1396

وب‌سایت: www.dongipal.com

 

 

هوشمندسهم

هوشمندسهم نرم‌افزار تحلیل بنیادی در بازار سرمایه ایران است که به افراد کمک می‌کند تا سرمایه‌گذاری‌های اصولی و علمی انجام دهند. تحلیل‌های بنیادی در هوشمندسهم بر اساس دیدگاه‌های افرادی همانند بنیامین‌گراهام (سرمایه‌گذارِ گذشته نگر)، وارن بافِت (سرمایه‌گذار آینده‌نگر) و دیوید دِرِمَن (سرمایه‌گذارِ حال‌نگر) تنظیم شده است و سیگنال‌های خریدوفروش بر اساس برآیند تمامی این محاسبات به سرمایه‌گذار ارائه می‌شود.

بنیان‌گذار: سعید سعادتیان

تاریخ تأسیس: 1396

وب‌سایت: www.hooshmandsahm.com

 

 

صدتحلیل

سامانه صدتحلیل در ایران اقدام به ایجاد بستری برای معاملات اجتماعی (social trading) کرده است. عملکرد صدتحلیل به این‌گونه است که تحلیلگران حرفه‌ای بورس بعد از باز کردن حساب کاربری، روزانه سیگنال‌های خرید خود را با جزئیات (قیمت خرید، حد سود، حد ضرر و زمان مورد انتظار) به اشتراک می‌گذارند. از سمت دیگر سایر سرمایه‌گذاران می‌توانند سیگنال‌های خرید آن‌ها را مشاهده کرده و معامله‌ای مشابه آن‌ها انجام دهند. در این میان الگوریتم صدتحلیل با بررسی عملکرد تحلیلگران به آنان امتیاز داده و آن‌ها را رتبه‌بندی می‌کند.

بنیان‌گذار: فرشاد شبانکاره

تاریخ تأسیس: 1395

وب‌سایت: www.100tahlil.com

 

 

چشم‌انداز تجارت به دان (بدان)

سایت دوزبانه بدان راهکار آشنایی با نحوه تحلیل صحیح بازار سرمایه ایران است. بدان دارای قابلیت رصد بازار در کنار ابزار تحلیلی گوناگون و کارشناسی شده‌ است که از ویژگی‌های آن می‌توان به تعیین درجه ریسک گریزی هر فرد و بهینه‌سازی سبد سرمایه‌گذاری بر مبنای آن، ارائه برخی ابزار منحصربه‌فرد تحلیل تکنیکال و اندیکاتورهای بهینه شده، قابلیت طراحی استراتژی معاملاتی اجرای بک تست و بهینه‌سازی هر استراتژی، نمایش آنلاین صورت‌ها و نسبت‌های مالی تاریخی و امکان مقایسه آن‌ها، پردازش صد در صد خودکار داده‌ها نام برد.

هم‌‌بنیانگذاران: شادی صدقی‌نژاد، احسان طیبی ثانی، شکور علیشاهی، سجاد قربانی

تاریخ تأسیس: 1394

وب‌سایت: www.bedaan.com

 

 

مدیریت سرمایه استلار

استلار با استفاده از ترکیب دانش مالی با روش‌های آماری و ماشین لرنینگ به تحلیل روند، جریان نقدینگی و پیش‌بینی ابزار مالی می‌پردازد و از آن در بازارگردانی و سبدگردانی اوراق سهام و بازار بدهی در قالب معاملات الگوریتمی بهره می‌گیرد. دانش خلق شده توسط استلار و روش‌های طراحی شده در اینجا، علاوه بر سبدگردانی سهام، به منظور بازارگردانی الگوریتمی سهام، بازارگردانی و آربیتراژ اوراق اسناد خزانه اسلامی، معاملات فرکانس بالا و آربیتراژ در آپشن سکه و طلا قابل‌استفاده هستند.

هم‌‌بنیانگذاران: محمدرضا جعفرزاده، محمدامین فلاح، هومن حسن دوست

تاریخ تأسیس: 1395

وب‌سایت: www.stellaramc.com

 

 

ایران رنتر، پلتفرم اجاره با امکان مالکیت

ایران رنتر به‌عنوان اولین پلتفرم اجاره با امکان مالکیت وسایل، شروع یک تغییر بزرگ در استفاده مفیدتر از دارایی‌ها است. این استارت‌آپ معتقد است که فرهنگ مالکیت بـاید تغییر کند. با اجاره می‌توان تجربه فردا را به امروز منتقل کرد و با استفاده مشترک از منابع، بهینه‌تر زندگی کنیم.

هم‌بنیانگذاران: امیر حق رنجبر، حمید حق رنجبر، غلامعلی حق رنجبر

تاریخ تأسیس: 1394

وب‌سایت: www.iranrenter.com

 

 

رندینو

رندینو راهی برای معنا بخشیدن به پول‌های کوچک و سرعت بخشیدن به انجام کار‌های بزرگ است. پول‌هایی که با وجود کوچک بودن، در کنار یکدیگر می‌توانند کارهای بزرگی انجام دهند. درواقع رندینو گزینه‌ای است در انتهای روند خرید شما که در صورت انتخاب آن مبلغ فاکتور با افزوده شدن مقداری پول خرد مثلاً 500 تومان رند می‌شود. این مبالغ اضافه شده جمع‌آوری شده سپس به پروژه‌های خیریه تعیین شده، اهدا می‌شود. شما در هنگام انتخاب رندینو می‌توانید پروژه موردعلاقه خود را انتخاب می‌کنید. هم‌چنین در شبکه‌های اجتماعی و بلاگ رندینو نیز می‌توانید نتایج را دنبال کنید.

هم‌بنیانگذاران: بردیا ابهری، مهناز گل‌محمدیان، مهدی قاسمی

تاریخ تأسیس: 1396

وب‌سایت: www.rondino.ir

 

 

نرم‌افزار حسابداری ابری استورم

استورم یک نرم‌افزار حسابداری ابری است که انواع وب‌سرویس‌های (API) مالی را ارائه می‌دهد. استورم با هدف ایجاد یک بستر یکپارچه برای کسب‌وکارهایی که تراکنش آنلاین دارند، ایجاد شده است که در این بستر کسب‌وکارها می‌توانند به سیستم بانکداری، مدیریت مشتریان، فروشگاه‌های آنلاین و تمامی سیستم‌های موردنیاز خود متصل شوند.

هم‌بنیانگذاران: ساناز سلیمانی، امین حاجی شیخی

تاریخ تأسیس: 1395

وب‌سایت: www.storm-online.ir

 

 

رده (بررسی و مقایسه خدمات مالی)

رده به دنبال معرفی بهتر خدمات بانکی است؛ تا آنجا که شهروندان برای رسیدن به جواب‌هایشان اجباری به رفتن به شعبه بانک‌ها نداشته باشند. در واقع رده راه‌کاری برای انتخاب خدمات مالی (بانکی، بیمه و …) متناسب با نیاز هر کاربر، ایجاد امکان تهیه (خرید) خدمت مالی و سوپرمارکت مالی ارائه می‌کند.

هم‌بنیانگذاران: محمدرضا نورشید، هادی احمدی، عادل برازنده‌نیا

تاریخ تأسیس: 1394

وب‌سایت: www.rade.ir

 

 

سامانه جمع سپاری مالی فاندینو

فاندینو سامانه‌ای است که به‌منظور حمایت از اقدامات خیرخواهانه و ایده‌های خلاقانه راه‌اندازی شده است. صاحبت امتیاز فاندینو، شرکت مهندسی نرم‌افزار شقایق (سهامی خاص) از اعضای گروه شرکت‌های فن‌آوری اطلاعات است. سامانه فاندینو از مدلی به نام جمع سپاری مالی استخراج شده است که سال‌هاست در دنیا رواج دارد.

بنیان‌گذار: شرکت مهندسی نرم‌افزار شقایق

تاریخ تأسیس: 1396

وب‌سایت: www.fundino.ir

 

 

پلتفرم پس‌انداز هوشمند قلک

قلک یک پلتفرم پس‌انداز است که به کاربر اجازه می‌دهد به‌صورت هوشمندانه و با ‫روش‌هایی که در امر پس‌انداز در اختیار او قرار داده شده، برای هدف‌هایی که خود ‫تعیین کرده است، بدون نیاز به اینکه حتی نظارتی بر این پس‌انداز ‫داشته باشد، پس‌انداز کند. پس‌انداز افراد ‫در قلک در سپرده بانکی متصل شده ذخیره می‌شود و هر زمان نیاز به شکستن قلک باشد ‫تنها کافی است پس‌انداز قلک را به هر کدام از سپرده‌های فعال خود انتقال دهد.

هم‌بنیانگذاران: حامد اسدی، علی مقدم، کبری محمدزاده

تاریخ تأسیس: 1395

وب‌سایت: www.qolack.com

 

 

کارت اعتباری و امتیازی ایرانیان

شرکت فناوران پردیس پاسارگاد قشم (کارت اعتباری ایرانیان) دارای سوییچ اختصاصی پرداخت بر اساس استاندارد ISO 8583 است. این سوییچ با قابلیت اتصال مستقیم به نظام بانکی کشور اعم از کربنکینگ بانک‌ها و شرکت‌های PSP قادر به ارائه کارت اعتباری خرید کالا و خدمات، راهکار کیف پول بر بستر موبایل (wallet) است. همچنین این شرکت با دارا بودن سوییچ پرداخت آنلاین براساس ISO 8583، قادر به ارائه برنامه کامل لویالتی براساس USSD، IPG و POS، ارائه انواع پرداخت بر پایه تلفن همراه با حذف کارت و کارتخوان، ارائه کلیه خدمات پرداخت آنی، صدور انواع کارت‌های اعتباری، هدیه و بن کارت به‌صورت اختصاصی و سازمانی، بسیاری از خدمات عمومی، ارگانی و سازمانی و استارت‌آپ‌هایی که نیازمند خدمات مالی هستند خواهد بود.

بنیان‌گذار: امیر سلیمانی

تاریخ تأسیس: 1394

وب‌سایت: www.iraniancreditcard.ir

 

 

آتینو

آتینو یک اپلیکیشن موبایلی است که بر اساس موقعیت کاربران، فروشگاه‌ها یا رستوران‌های امتیازی را به آن‌ها پیشنهاد می‌دهد و کاربران با حضور در آنجا و ضمن بازدید یا خرید روزانه خود، می‌توانند امتیاز قابل‌تبدیل به جایزه جمع‌آوری کنند. همچنین آتینو متناسب با موقعیت و سلیقه کاربران، تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه را روی گوشی هوشمند افراد نمایش می‌دهد و کاربران با دیدن این پیشنهادها، امتیاز بیشتری دریافت می‌کنند.

هم‌بنیانگذاران: رسول کاشفی، رامین غفرانی

تاریخ تأسیس: 1395

وب‌سایت: app.atyno.com

 

 

کوینکس

کوینکس از سال 2014 فعالیت خود را در حوزه‌ی تبدیل ارزهای رمزنگاری‌شده آغاز کرد. حوزه فعالیت ابتدا در کشورهای منطقه‌ی خلیج‌فارس بود که در ادامه، از شهریور 94 فعالیت خود را به ایران بسط داد. کوینکس یک اکسچنج است و عمده فعالیت آن ارائه خدمات در زمینه مبادله ارزهای رمزنگاری‌شده است. کوینکس همچنین اولین اکسچنج ایرانی است که خدمات تبدیل ارز اتریوم و توکن‌های مبتنی بر آن را برای کاربران ایرانی ارائه می‌کند. در فاز بعدی کوینکس در چند ماه آینده تبدیل به یک اکسچنج لحظه‌ای و آنلاین خواهد شد.

‌بنیان‌گذار: سپهر محمدی

تاریخ تأسیس: 1393

وب‌سایت: www.coinex.ir

 

 

مای مانی

مای مانی، یک بستر مالی است که سرویس‌های مالی متفاوت و نوآورانه‌ای را به افراد و کسب‌وکارها ارائه می‌کند. تیم تشکیل‌دهنده مای مانی با هدف هوشمندسازی و خودکارسازی مدیریت روزمره زندگی افراد در سطوح مختلف پای در این مسیر نهاده است و در این میان، ایجاد یک بستری جامع، یکپارچه و هوشمند در حوزه امور مالی را ضروری می‌‌داند. چرا که از دید تیم مای مانی، مدیریت امور و منابع مالی یکی از حوزه‌های کلیدی و اجتناب‌ناپذیر هر شخص و جامعه‌ای است.

هم‌بنیانگذاران: حسین امتی، محمدعلی امتی

تاریخ تأسیس: 1396

وب‌سایت: www.abrlife.com

 

 

ویکی نیکی

ویکی نیکی در ابتدا به‌عنوان راهنمای آنلاین نیکوکاری شروع به تولید محتوا کرد که حاصل این فعالیت، تولید بیش از 600 مقاله تخصصی در این حوزه در بخش‌های راهنمای نیکوکاران، راهنمای موسسات خیریه، معرفی نمونه‌های موفق داخلی و خارجی و بررسی مسولیت اجتماعی آن‌ها است.

گام بعدی این تیم معرفی محصولاتی مختص این حوزه جهت بالا بردن بهره‌وری و هم‌افزایی اقدامات انجام شونده در کار نیک است که شامل ارائه خدمات ساخت وب‌سایت، ایجاد سامانه مددجویی کشور، ارائه خدمات پولی و بانکی اختصاصی این حوزه و خدمات مشاوره به موسسات خیریه، نهادهای دولتی و حکومتی و بنگاه‌های اقتصادی در حوزه فعالیت خود است.

هم‌بنیانگذاران: مجید ولی محمدی، احسان توسلی زاده

تاریخ تأسیس: 1395

وب‌سایت: www.wikiniki.ir

 

 

پیگام

پیگام اپلیکیشنی است که با ایجاد انگیزه در حوزه سلامت، کاربران را تشویق به پیاده‌روی مستمر می‌کند. کاربر با استفاده از این اپلیکیشن در ازای قدم زدن امتیازهایی را دریافت می‌کند که قابلیت تبدیل شدن به واحد پول رایج کشور خود را دارد تا بتواند از امتیازهای کسب شده جهت خرید در فروشگاه‌های فیزیکی و اینترنتی طرف قرارداد، استفاده کند.

هم‌بنیانگذاران: محمدحسن محمدی، حامد اکبری

تاریخ تأسیس: 1395

وب‌سایت: www.p-gum.com

 

 

پنت هاوس

پنت هاوس اپلیکیشنی است برای مدیران مجتمع‌های ساختمانی تا بتوانند مدیریت ساختمان و اداره امور را به‌راحتی و سرعت انجام دهند. در این برنامه تمام هزینه‌ها و پرداختی‌های ساکنین و مالکین در غالب شارژهای دوره‌ای ثبت می‌شود و براساس پارامترهایی مثل متراژ، نفرات، واحدهای پارکینگ‌دار و… سهم هر واحد مشخص و پس از محاسبه پرداختی‌های قبلی مانده بدهی از طریق پیامک یا تلگرام به ساکنین و مالکین ارسال می‌شود.

این برنامه امکان تعریف دو صندوق جداگانه برای ساکنین و مالکین دارد و از طریق درگاه اینترنتی که در اختیار اعضای ساختمان قرار می‌دهد، می‌توان بدون مراجعه به بانک از داخل گوشی افراد شارژ خود را پرداخت و به‌حساب مدیر واریز کنند. پنت هاوس یکی از محصولات شرکت پدیده پارسیان است.

هم‌بنیانگذاران: علیرضا فتحی، حمیده کرمی

تاریخ تأسیس: 1396

وب‌سایت: www.pp-ec.ir

 

 

زیما

زیما یک بستر سرمایه‌پذیری جمعی (crowdfunding) در حوزه محیط‌زیست و گردشگری است. افرادی که درزمینه گردشگری و محیط‌زیست فعال هستند برای پروژه خود در زیما کمپین طراحی می‌کنند و شروع به جذب حمایت‌های مالی و غیرمالی از مخاطبان می‌کنند.

بنیان‌گذار: حمید کامیاب

تاریخ تأسیس: 1396

وب‌سایت: www.zeema.org

 

 

آوانس

آوانس یک راه حل مبتنی بر اینترنت اشیا برای صنعت خودرو است که طیف وسیعی از خدمات را به رانندگان، راهنمایی و رانندگی، شرکت‌های بیمه، شرکت‌های لیزینگ، ناوگان حمل‌ونقل ترابری و مسافربری ارائه می‌دهد.

هم‌بنیانگذاران: فهیمه قهاری، مهیار مرادی، مهران حفیظی، حسین اسدی، محمد محمدپور، حسنا سلیمی

تاریخ تأسیس: 1396

وب‌سایت: www.awans.ir

 

 

نوبیتکس

نوبیتکس هم‌راستا با حرکت جهانی در حوزه ارزهای رمزنگاری‌شده و با هدف رفع نیاز کاربران ایرانی به منظور مبادله انواع ارزهای رمزنگاری‌شده (در حال حاضر بیت‌کوین، اتریوم، لایت‌کوین و تتر) با پول رایج ایران شکل گرفت. نوبیتکس یک پلتفرم امن، سریع و راحت جهت تبادل بی‌واسطه بین خریداران و فروشندگان است که امنیت معاملات و وصول دارایی‌های مبادله شده در آن تضمین می‌شود. این استارت‌آپ در ادامه کار خود، به حمایت و عرضه ارزهای رمزنگاری‌شده بومی و تسهیل تبادلات بین‌المللی کسب‌وکارها و استارت‌آپ‌های کوچک ایرانی با مشتریان بالقوه خارجی که اکنون به دلیل تحریم‌ها امکان استفاده از این فرصت‌ها میسر نیست، کمک خواهد کرد.

هم‌بنیانگذاران: امیرحسین راد، سید محمدعلی آقامیرمحمدعلی

تاریخ تأسیس: 1396

وب‌سایت: www.nobitex.ir

 

 

مدیریت صندوق‌های قرض‌الحسنه «ژتون»

مدیران صندوق‌های قرض‌الحسنه خانوادگی و صنفی به کمک این اپلیکیشن می‌توانند تمام امور شامل ثبت‌نام اعضا، قرعه‌کشی، اعطای وام، محاسبه اقساط و مانده بدهی وام‌های پرداختی و وصول اقساط و حق عضویت را ثبت و محاسبه کرده و از طریق درگاه اینترنتی یک کانال مستقیم و امن برای پرداخت اقساط و حق عضویت در اختیار اعضا می‌گذارد. درخواست پرداخت اقساط از طریق پیامک یا تلگرام مستقیما از مدیر به اعضا ارسال و به‌وسیله درگاه اینترنتی بدون مراجعه به بانک از طریق گوشی اعضا پرداخت و به حساب مدیر واریز می‌شود. ژتون یکی از محصولات شرکت پدیده پارسیان است.

هم‌بنیانگذاران: علیرضا فتحی، حمیده کرمی

تاریخ تأسیس: 1396

وب‌سایت: www.pp-ec.ir

 

 

لینک تو پِی (link2pay)

لینک تو پِی یک درگاه واسط پرداخت متصل به نرم‌افزار مدیریت فروش و فاکتور تحت ویندوز آسانا3 است که برای جلوگیری از کار جزیره‌ای در دریافت مبالغ فاکتور از مشتریان غیرحضوری در کنار سایر روش‌های دریافت برای کسب‌وکارهای غیرآنلاین ایجاد شده است.

لینک تو پِی به مدیران بنگاه‌های اقتصادی کمک می‌کند تا بدون نیاز به‌صرف زمان و منابع انسانی زیاد، پرداخت‌های مشتریان غیرحضوری بیشتری را مدیریت کنند. هزینه‌‌های سربار در حوزه‌ی منابع انسانی برای صدور فاکتور انبوه، ارسال لینک پرداخت مستقل و بررسی و ثبت اسناد دریافت خصوصا در دریافت‌های ادواری در شیوه‌ی ارائه‌شده به صفر رسیده است. داریک سافت توانسته است با ایجاد لینک تو پِی و آسانا روشی بهینه شده را به کاربران ارائه ‌کند.

‌بنیان‌گذار: شرکت داده‌پرداز داریک (داریک سافت)

تاریخ تأسیس: 1390

وب‌سایت: www.link2pay.ir

 

 

صندوق فروش ابری حساب‌وکتاب

صندوق فروش ابری حساب‌وکتاب مجموعه‌ای از سرویس‌های موردنیاز فروشگاه‌های کوچک و متوسط است که با رویکرد ابری طراحی و تولید شده است. بخشی از این سرویس‌ها عبارت‌اند از: تعریف کالا، ثبت انواع فاکتور (فروش، خرید، هزینه، برگشتی) و انواع پرداخت (چک، نقد، کارت‌خوان، نسیه.)

حساب‌وکتاب ابزاری است که با تحمیل کمترین هزینه سخت‌افزاری، بدون نیاز به اتصال دائم اینترنت، به‌صورت ساده و مردم‌پسند مدیریت مالی هوشمند فروشگاه را بر عهده می‌گیرد، ارتباط با مشتری را ارزان و ساده‌تر می‌کند، تامین مایحتاج فروشگاه را ساده و هوشمند کرده و فروش را افزایش می‌دهد. این استارت‌آپ توسط تیمی از فارغ‌التحصیلان دانشگاه شریف مدیریت می‌شود.

هم‌بنیانگذاران: شرکت مدل سازان نرم افزار، محمد مهدی رحیمی نداف

تاریخ تأسیس: 1393

وب‌سایت: www.hkpos.ir

 

 

حس مهر

حس مهر پلتفرم تامین جمعی مالی با هدف بشردوستانه در حوزه سلامت است. چشم‌اندازی که حس مهر دنبال می‌کند به اختصار «تسهیل مشارکت مردم در بخش سلامت» است؛ در واقع حس مهر موسسه‌ای با هدف آسان‌سازی جذب کمک‌های مردمی در بخش سلامت است.

هم‌بنیانگذاران: اکبر محمدلو، سوگل رسولی

تاریخ تأسیس: 1396

وب‌سایت: www.hesemehr.ir

 

 

فینوپا

فینوپا پلتفرم معاملات آنلاین، بازار استارت‌آپ‌های بازار سرمایه‌ و ارائه‌دهنده زیرساخت بورسی و بانکی است. فینوپا کارگزاری‌ها، استارت‌آپ‌ها و معامله‌گران را دور هم جمع می‌کند تا کارگزاری‌ها به کمک استارت‌آپ‌ها به مشتریان‌شان خدمات بهتری ارائه دهند و معامله‌گران بتوانند سود بیشتری کسب کنند.

هم‌بنیانگذاران: پویا کندری، امیرحسین یافتیان، محمد میری، حمید میری، امیرحسین ایزدی، هادی جمشیدی

تاریخ تأسیس: 1396

وب‌سایت: www.finopa.ir

 

 

گروه عملیات هوشمند برنا (پروژه سامیار)

سامانه مدیریت یکپارچه اوراق بهادار (سامیار) به‌عنوان محصولی از گروه عملیات هوشمند برنا قادر خواهد بود با بهره‌مندی از الگوریتم‌های از پیش تعریف شده (با امکان شخصی‌سازی بر اساس نیازها) و همچنین یادگیری ماشین با نظارت و بدون نظارت (هوش مصنوعی) به خریدوفروش خودکار انواع اوراق بهادار در بازار سهام بپردازد.

سامیار با دریافت داده‌های خام از صورت‌های مالی شرکت‌ها و همچنین وضعیت معاملات در بازار سهام امکان ارائه اطلاعات پردازش ‌شده، برجسته کردن آنی وقوع شرایط خاص معاملاتی و رفتاری در سهام، تغییرات بازار و نهایتاً انجام خریدوفروش به‌صورت خودکار را دارا خواهد بود.

هم‌بنیانگذاران: پیمان ارمغان، سروش ثاقب

تاریخ تأسیس: 1396

وب‌سایت: www.bintello.ir

 

 

راهکارهای هوشمند پی‌راد

تیم پی‌راد از سال 1389 در راستای ایجاد نوآوری و ارائه راهکارهای هوشمند به کسب‌وکارهای نوین و مشتریان سنتی بانک‌ها فعالیت خود را در حوزه تجارت الکترونیک و خدمات پرداخت آغاز کرد. با توجه به افزایش ضریب نفوذ تلفن‌های همراه هوشمند و تحول بانکداری سنتی به بانکداری باز، استراتژی پی‌راد بر مبنای ایجاد پلتفرم‌های هوشمند با زیرساخت‌های مبتنی برOpen API شکل یافت.

شرکت پی‌راد برای در بر گرفتن تمامی نیازهای کشورمان، دو پلتفرم پرداختی را ایجاد کرده است که یکی از آن‌ها پلتفرم ارزی انتقال و جابجایی پول بین کشورهای مختلف است و دیگری پلتفرم ریالی پرداختی پی‌راد است. پلتفرم ارزی ما با نام تجاری Remittex در خردادماه سال 97 رونمایی خواهد شد و پلتفرم ریالی نیز از دی‌ماه سال 96 در حال ارائه خدمت به صنعت حمل‌ونقل و باربری کشور، استارت‌آپ‌ها و شرکت‎‌های کارگزاری است.

هم‌بنیانگذاران: سید مبین زمانی، سید علیرضا نقش‌بندی، علیرضا زارع، علیرضا رشادتی، سپهر بهلول

تاریخ تأسیس: 1389

وب‌سایت: www.payrad.org

 

 

مرکز داده‌های گروه پارسیان هوشمند (IPCapital)

رتبه‌بندی بنگاه‌های اقتصادی بهترین روش برای شناسایی فعالان حرفه‌ای با عملکرد مناسب از فعالان غیرحرفه‌ای با عملکرد غیرشفاف خواهد بود. خروجی ملموس این موضوع درک عمیق اشخاص از طرف تجاری روبرو در برقراری ارتباط تجاری «مناسب» و توسعه روابط باشخص «مناسب» در زمان «مناسب» خواهد بود. بدین منظور موضوع رتبه‌بندی به‌عنوان کارویژه گروه و به‌عنوان اولویت اصلی فعالیت‌های این مجموعه در دستور کار قرار دارد. همگی موارد فوق جز در بستر ایجاد و توسعه یک پایگاه داده مشترک از اطلاعات بنگاه‌های اقتصادی و بررسی اطلاعات اولیه هر بنگاه به تفکیک و رتبه‌بندی آنان و اعلام این رتبه‌ها میسر نخواهد بود. بدین منظور گروه پارسیان هوشمند در گام نخست روی طراحی و راه‌اندازی یک پایگاه داده ملی از اطلاعات عملکردی بنگاه‌های اقتصادی در حوزه مالی، اقتصادی و بهره‌وری و عملکردی تمرکز کرد. این پایگاه داده هم‌اکنون دارای اطلاعات بیش از 180 شاخص برای 5000 بنگاه اقتصادی طی 16 سال گذشته است.

هم‌بنیانگذاران: فرشید شکرخدایی، حسن فروزان فرد، کیوان منتظری

تاریخ تأسیس: 1384

وب‌سایت: www.ipcapital.ir

 

 

بهینه یابان ارزش‌آفرین

موضوعی که به وضوح در بازار سرمایه ایران مشاهده می‌شود، این است که مدیران عملا از محاسبه ریسک مورد انتظار و استفاده کاربردی آن در خریدوفروش و تشکیل سبدهای خود سر باز می‌زنند و تنها به بازده مورد انتظار اکتفا می‌کنند، درحالی‌که محاسبه ریسک مورد انتظار در کنار بازده مورد انتظار برای تشکیل سبد امری مهم و حیاتی است. همچنین محاسبه درست و صحیح این دو متغیر (ریسک و بازده مورد انتظار) یکی از دغدغه‌های بسیار مهم فعالین بازار سرمایه است. راه‌حل ارائه شده توسط تیم بهینه یابان ارزش‌آفرین در این نرم‌افزار دقیقا برای حل مشکل اشاره شده ایجاد شده است.

هم‌بنیانگذاران: امیر صالحی، آزاده بختیاری

تاریخ تأسیس: 1395

وب‌سایت: www.valuratoroptker.com

 

 

نیدروید

نیدروید مجموعه‌ای از چند برند برای سرویس‌های ارزهای رمزنگاری‌شده و شبکه‌های توزیع شده است؛ طی این چند سال به‌طور خلاصه سرویس پرداخت ارزهای رمزنگاری‌شده را برای فروشگاه‌ها و کاربران فراهم کرده است. همچنین دارای سرویس‌های ماینینگ برای کاربران است. دستگاه کارت‌خوان ارزهای رمزنگاری‌شده هم متعلق به برند نیدروید با خدمات پرداخت ارزهای رمزنگاری‌شده نیز یک سال هست که به مشتریان خدمات می‌دهد.

‌بنیان‌گذار: ایوب ترابی

تاریخ تأسیس: 1393

وب‌سایت: www.needroid.com

 

اپلیکیشن بامن

پلتفرم مالی بامن بستری است که از 2 بخش اصلی پرداخت و چت تشکیل شده است. در بخش پرداخت به‌راحتی می‌توانید در تاکسی‌ها و فروشگاه‌های مورد پذیرندگی «بامن» با اسکن یک QR کد پرداخت‌های خود را انجام دهید و در بخش چت نیز افراد می‌توانند برای انجام تراکنش‌های مالی بین خانواده و دوستانشان از این اپلیکیشن استفاده کنند.

بنیانگذاران: محمد ایروانی، هادی جمشیدی، بهروز فتح‌آبادی

تاریخ تأسیس: 1396

وب‌سایت: www.baman24.com

 

 

سبدبان

سبدبان اپلیکیشن تحلیل تکنیکال تحت موبایل است که در جهت رشد سرمایه‌گذاری و کمک به عموم مردم از طریق ارائه اطلاعات مربوط به سهام بازار سرمایه به‌صورت لحظه‌ای و فراهم کردن امکان رسم نمودار و خط و خطوط توسط کاربر، سرمایه‌گذاران را قدم‌به‌قدم به انتخاب بهترین سرمایه‌گذاری نزدیک می‌کند و کلیه اطلاعات سبدبان از سازمان بورس فراخوانی می‌شود.

بنیان‌گذار: پیام محسنی زنوزی

تاریخ تأسیس: 1396

وب‌سایت: www.sefryek.com

 

 

جویش

ازجمله خدمات قابل‌ارائه توسط جوش معاملات خودکار و الگوریتمی در حوزه اوراق با درآمد ثابت، سهام و اوراق مشتقه، استراتژی‌های آربیتراژی و پوششی، بازارگردانی اوراق با درآمد ثابت و سهام و مشتقه است.

هم‌بنیانگذاران: سجاد مرادی

وب‌سایت: www.jouyesh.com

 

 

آسان بورس (پلتفرم طراحی استراتژی معاملاتی)

آسان بورس پلتفرمی برای طراحی استراتژی معاملاتی است که در بازارهای مالی نیازی به کدنویسی ندارند و تنها با کشیدن و رهاکردن بلاک‌های مختلف و تعیین ارتباط آن‌ها می‌توان استراتژی را طراحی و نتیجه آن را روی داده‌های تاریخی بررسی کرد.

این سامانه شامل امکاناتی ازجمله: 1. طراحی فیلتر: انتخاب سهام‌های موردنظر بر اساس معیارهای کاربر 2. طراحی هشدار: امکاناتی برای ارسال هشدار از طرق مختلف به کاربر با توجه به نیازمندی تعریف شده توسط کاربر 3. طراحی سیگنال: امکان طراحی ایده کاربر برای تولید سیگنال‌های خریدوفروش روی سهم‌های موردنظر 4. مدیریت سرمایه و ریسک: کاربر به میزان ریسک‌پذیری و سرمایه خود این بخش را طراحی کرده تا معاملات زیان‌ده و پرتفو خود را مدیریت کند 5. طراحی استراتژی: ترکیب بخش‌های بالا منجر به طراحی یک استراتژی شخصی کاربر شده که می‌تواند منجر به انجام معامله در بازار سرمایه شود 6. امکان تولید یک ابزار جدید تحلیل تکنیکال و … و به اشتراک‌گذاری با سایر کاربران.

هم‌بنیانگذاران: رضا فکوری

وب‌سایت: www.AsanBourse.ir

 

 

پیامگزار ملت

با استفاده از اپلیکیشن پیامگزار ملت می‌توانید به آخرین وضعیت دارایی پرتفوی اوراق بهادار و اخبار مرتبط با آن و گردش حساب معاملات خود نزد شرکت کارگزاری بانک ملت دسترسی داشته باشید. همچنین کارشناسان کارگزاری بانک ملت آماده هستند تا از طریق ارتباط آنلاین پاسخگوی سؤالات شما باشند.

‌بنیان‌گذار: کارگزاری بانک ملت

وب‌سایت: www.pg.mellatbroker.com

 

 

همچنین استارت‌آپ‌های پلتفرم مدیریت پرتفوی درآمد ثابت، ترید آپ، پیکاد، فیلتریکال، سامانه معاملاتی واچار، سهم من، سیپ، میهن درایو، همسو، فینتو، الماس هویت یار، Irexpay و Caspian open API نیز در فین‌استارز 2018 حضور دارند.

4 دیدگاه
  1. سمیع امامی دانالو می‌گوید

    عرض سلام و احترام
    سرکار خانم حاجی ممنون بابت مطلب خوب و جامع سرکار عالی در ارتباط با معرفی استارت آپ های ایرانی . . .
    ارادتمند
    سمیع امامی دانالو

  2. محبوبه صالحی می‌گوید

    عرض سلام و ارادت
    خانم حاجی بسیار عالی و جامع بود ممنون از مطالب جمع آوری شده

  3. محمد احمدی می‌گوید

    سلام خانم حاجی مطالب معرفی و آموزشیتون خیلی خوب هستند.واقعا خسته نباشید

  4. فراترید می‌گوید

    ممنون بابت مطلب خوب و جامع سرکار عالی در ارتباط با معرفی استارت آپ های ایرانی . . .
    ارادتمند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.