راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شرکت تسکا با همکاری BBPOS از محصول WisePOS2 در نمایشگاه سیملس رونمایی کرد

شرکت تسکا برای دومین سال به‌صورت مشترک با شرکت BBPOS در نمایشگاه سیملس حضور دارد و امسال محصول WisePOS2 را برای معرفی به نمایشگاه آورده است.

محصول جدیدی که تسکا امسال در سیملس 2018 آن را معرفی می‌کند، محصول Wise POS2 است که نسخه جدیدی از دستگاه‌های اندرویدی ام‌پوز Wise POS است. سیستم عامل این محصول جدید نسبت به نسخه قبلی به روز‌رسانی شده است و از اندروید 4.3 به اندروید 7 ارتقا پیدا کرده است و به این ترتیب نرم‌افزارهای بیشتری را پشتیبانی می‌کند.

به گفته مهدی عبادی مدیر واحد پرداخت تسکا این محصول جدید در دو نسخه با بارکد و بدون بارکد به بازار ارائه شده است. همچنین دوربین پشت این دستگاه هم به‌روزرسانی شده است و دوربین جدید می‌تواند تمامی بارکدهای 1D و 2D و QR را بخواند. از همه مهمتر این که باتری این محصول هم بهبود پیدا کرده است.

مهدی عبادی می‌گوید که چون تسکا تصمیم دارد در این نمایشگاه روی محصولات خودش تمرکز داشته باشد و از آنجایی هم که این محصولات جزو سرویس‌های شرکت BBPOS است طبیعی است که با نام BBPOS در سیملس حضور داشته باشند.

عبادی در ادامه توضیح می‌دهد: «همانطور که می‌دانید BBPOS در حوزه ام‌پوز نسبت به دیگر شرکت‌ها پیشرو بوده است و حتی اختراع دستگاه کارت‌خوان هم به نام BBPOS ثبت شده است و این شرکت اولین دستگاه اندرویدی ام‌پوز را هم در سال 2015 در نمایشگاه کارتس معرفی کرد.»

دستگاه‌های اندرویدی ام‌پوز Wise POS

عبادی خوش‌بین است که امسال سال راه‌اندازی راهکارهایی باشد که تسکا حدود یک سال و نیم در ایران با BBPOS درگیرش بوده است و می‌گوید: «این سرویس‌ها تحت عنوان بینگو به مشتریان ارائه خواهد شد. دریافت مجوزهای پرداخت‌ بینگو در مراحل نهایی به سر می‌برد و تجهیزات BBPOS و سرویس‌های تسکا تحت برند بینگو، به مشتریان ارائه خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.