راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

همایش بررسی نقش روابط عمومی و تبلیغات در صنعت بانکداری و بیمه

تهران میزبان نخستین همایش بررسی نقش روابط عمومی و تبلیغات در صنعت بانکداری و بیمه در تاریخ ۲۹ دی ۱۳۹۳ خواهد بود. این رویداد از متخصصان طراز اول روابط عمومی و تبلیغات در صنعت بانکداری و بیمه دعوت به عمل آورده است تا درباره فرصت‌های پیش روی بانک‌های علاقه‌مند به استفاده از این فرصت جدید بحث و گفتگو کنند.

همایش بررسی نقش روابط عمومی و تبلیغات در صنعت بانکداری و بیمه

دکتر هادی کمرئی، رئیس همایش بررسی نقش روابط عمومی و تبلیغات در صنعت بانکداری و بیمه، ‌ گفت: «این همایش به تفکر راهبردی، برنامه‌ریزی، همکاری و توسعۀ خط مشی بهره‌برداری از فرصت‌های اطلاع رسانی، کاهش هزینه‌های تبلیغات بانکی و بیمه‌ای، افزایش اعتماد، توسعه محیط کسب و کار و خدمات بهتر به مردم می‌پردازد.»

وی افزود: «همچنین این همایش به بررسی تکنیک‌‎‌ها و تاکتیک‌های ثابت شده و کارآمد روابط عمومی و تبلیغات بانکی و بیمه‌ای می‌پردازد و به مطالعات موردی در زمینه ثبات و کیفیت ارتباطات نیز مبادرت خواهد کرد.»

دبیر همایش در ادامه گفت: «به منظور عملیاتی کردن نتایج و مطالب ارائه شده در همایش، نشست‌های تخصصی با حضور کار‌شناسان و صاحب‌نظران تشکیل می‌گردد و نهایتا «نشست‌ها، گزارش نتایج کار خود را به مراجع ذی‌صلاح ارائه می‌دهند.» 

همزمان با برگزاری همایش، دو دوره آموزشی با عناوین «کمپین تبلیغاتی/ تدوین استراتژی‌های تبلیغات» و «خبرنویسی اقتصادی» برگزار خواهد شد. کمرئی با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره روابط عمومی‌های بر‌تر در صنعت بانکداری و بیمه‌ای کشور، گفت: «بدین منظور از کلیه مدیران روابط عمومی نظام بانکی و بیمه‌ای کشور و سایر سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته، درخواست می‌گردد دو نسخه از آثار خود را برای شرکت در جشنواره تا تاریخ اعلام شده به دبیرخانه ارسال نمایند.» 

دبیر همایش در رابطه با مخاطبان همایش گفت: «بانک‌ها، بیمه‌ها، موسسات مالی و اعتباری، تعاونی‌های اعتبار، صندوق‌های قرض الحسنه، شرکت‌های کارگزاری، بورس اوراق بهادار، شرکت‌های تخصصی ارایه دهنده خدمات بانک و بیمه، شرکت‌های تخصصی ارایه دهنده خدمات روابط عمومی و تبلیغات بانک و بیمه و رسانه‌های اقتصادی (بانک، بیمه و بورس) از مخطبان این همایش می‌باشند.»

منبع: شارا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.