راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

دانا پرداز

شرکت دانا پرداز قشم یک شرکت دانش‌بنیان و تولید کننده نرم‌افزار است که طیف وسیعی از راهکارهای نرم‌افزاری را در دو حوزه مدیریت فناوری اطلاعات و مدیریت کسب‌وکار ارائه می‌کند. این شرکت در سال 1385 تأسیس شده و محصولات آن در صدها سازمان دولتی، دستگاه اجرایی، بانک ها و مؤسسات مالی و شرکت‌های خصوصی برجسته مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

راهکار ITSM دانا پرو، که یکی از محصولات اصلی این شرکت است، مبتنی بر چارچوب ITIL طراحی و تولید شده است و تاکنون توسط مدیران فناوری اطلاعات در بسیاری از سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ کشور از جمله، بانک‌ها، شهرداری‌ها، شرکت‌های حوزه نفت و گاز، مؤسسات مالی، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی و بسیاری از صنایع بزرگ کشور مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

همچنین محصول CRM این شرکت، که به دو شکل ابری (Cloud) و محلی (On-Premises) ارائه می‌شود، با امکانات وسیع و قابلیت‌های سفارشی‌سازی و یکپارچگی قدرتمندی که دارد، در صدها کسب‌وکار کوچک، متوسط و بزرگ در سطح کشور مورد استفاده قرار گرفته است.

دانا پرداز دارای رتبه 1 شورای عالی انفورماتیک، عضو نظام صنفی رایانه ای کشور و همچنین دارای گواهینامه افتا برای محصول و ارائه خدمات است.

مجموعه دانا پرداز با بهره‌گیری از تیمی متشکل از 100 متخصص مجرب و کارآزموده، همواره در تلاش است تا با ارائه محصولات باکیفیت و درجه یک و همچنین خدمات پشتیبانی بی‌نظیر، تجربه‌ای منحصر به فرد و تراز اول را برای مشتریان خود رقم بزند.

سال تأسیس:

۱۳۸۵

مدیرعامل:

متولد: ۱۳۶۱

تحصیلات: کارشناسی

سمت فعلی:
مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره شرکت دانا پرداز

سمت‌های پیشین:
مدیر فناوری اطلاعات شرکت گلدیران
مدیر فناوری اطلاعات شرکت خدمات گلدیران

اعضای هیئت‌مدیره:

متولد: ۱۳۶۱

تحصیلات: کارشناسی ارشد

سمت فعلی:
عضو هیئت مدیره شرکت دانا پرداز

تعداد کارکنان:

70 نفر

حوزه فعالیت:

تولید نرم‌افزارهای مدیریت خدمات فناوری اطلاعات (ITSM) و نرم‌افزارهای مدیریت کسب‌وکار (CRM)

مدیرعامل‌ها از ابتدا تاکنون:

محصولات کلیدی:

  • نرم افزار مدیریت خدمات فناوری اطلاعات (ITSM) دانا پرو
  • نرم افزار CRM دانا
  • نرم افزار مانیتورینگ شبکه بینا

محصولات و راهکارها:

دانا پرو، یک نرم افزار ITSM پیشرفته مبتنی بر ITIL برای مدیریت خدمات فناوری اطلاعات در سازمان‌هاست. دانا پرو همه ابزارهایی که برای مدیریت خدمات IT نیاز است را به صورت یکپارچه در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. دانا پرو به افراد کمک می‌کند تا فرآیندهای صحیح را به روش‌های ITIL را در سازمانشان پیاده سازی کنند.

نرم‌افزار مانیتورینگ شبکه بينا نرم‌افزاری پيشرفته برای مانيتورينگ شبکه و دیتاسنتر است. بينا کلیه سرویس‌های موجود روی شبکه را به صورت 24 ساعته نظارت می‌کند. در صورت رديابی هرگونه اختلال و اشکال، با ارسال انواع اخطار، مسئولان شبکه را از موضوع با خبر می‌سازد. گزارشات بينا تصويری واضح از سطح کيفيت سرويس‌های فناوری اطلاعات ارائه می‌دهد.

برنا یک نرم‌افزار پیشرفته جهت مدیریت و گزارش‌گیری ازActive Directory است. این نرم‌افزار در سه حوزه مدیریت کاربران و کامپیوتر‌های دامین، گزارش‌گیری از اکتیو دایرکتوری و مانیتورینگ امنیت اکتیودایرکتوری، نیازهای مدیران فناوری اطلاعات و راهبران شبکه را پوشش می‌دهد. نرم‌افزار مدیریت اکتیو دایرکتوری برنا تحت وب بوده و امکان مدیریت چندین دامین مختلف را به صورت متمرکز فراهم می‌سازد. وجود بیش از ۴۰ گزارش متنوع و امکانات مدیریت گروهی کاربران، استفاده از برنا را برای واحد IT سازمان جذاب و کاربردی می‌کند.

نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری دانا، همه ابزارها و امکاناتی که یک تیم فروش حرفه‌ای به آن‌ها نیاز دارد را به صورت یکجا در اختیارشان قرار می‌دهد. دانا دقیقا بر اساس نیاز تیم‌های فروش، بازاریابی و خدمات مشتریان طراحی شده و به آنها کمک می‌کند کارها را اتوماسیون کنند، هزینه‌ها را کاهش دهند و درآمدشان را چند برابر کنند.

دانا دِسک یک راهکار آنلاین مدیریت خدمات مشتریان یا به عبارت دیگه یک نرم افزار تیکتینگ ابری است که به مشتریان کسب‌و‌کارها کمک می‌کند به روش دلخواه مثل چت آنلاین، پورتال پشتیبانی، تلفن یا ایمیل، سوالات و مشکلاتشان را با کسب‌و‌کار شما در میان بگذارند. امکانات کاربردی دانا دِسک به تیم پشتیبانی شما کمک می‌کند بهتر و سریع‌تر به تیکت‌ها رسیدگی کنند و این موجب افزایش رضایت مشتریان شده و از طرفی با اتوماسیون کارها، هزینه‌ها کاهش پیدا می‌کند.

سرویس چت آنلاین دانا چت، یک ابزار ضروری برای وب سایت شماست. با دانا چت همیشه در دسترس بازدیدکنندگان وب سایتتان هستید و می‌توانید بی‌درنگ به سوالات آنها پاسخ دهید. دانا چت تجربه‌ای عالی از خرید یا پشتیبانی آنلاین برای کاربران ایجاد می‌کند و با امکانات جذاب و کاربردی که دارد بهره‌وری تیم را به بالاترین نقطه می‌رساند. 

مشتریان:

سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی از جمله: بانک ها و مؤسسات مالی، شهرداری‌ها، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، صنایع پتروشیمی، صنایع نظامی، وزارت راه و شهرسازی، سازمان‌های بنادر و دریانوردی، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی، سازمان‌های بهزیستی، شرکت توانیر، شرکت‌های آب و فاضلاب، شرکت‌های آب منطقه‌ای، شرکت‌های برق منطقه‌ای، شرکت‌های توزیع برق، شرکت‌های گاز، هواپیمایی‌ها، استارتاپ‌ها و دانشگاه‌ها از جمله:

  • دانشگاه تهران
  • دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
  • دانشگاه الزهرا
  • دانشگاه شیراز
  • مرکز آمار ایران
  • بانک ملت
  • بانک کشاورزی
  • بانک اقتصاد نوین
  • بانک صنعت و معدن
  • پست بانک ایران
  • بانک قرض الحسنه مهر ایران
  • شرکت رایانه خدمات امید
  • شهرداری اصفهان
  • شهرداری کرج
  • وزارت نیرو
  • برق منطقه ای تهران
  • شرکت گاز استان تهران
  • شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران
  • پتروشیمی خلیج فارس
  • پتروشیمی مهر
  • پتروشیمی کاویان
  • پتروشیمی تندگویان
  • پالایشگاه نفت اصفهان
  • پایانه های نفتی ایران
  • ساختمان ملی مهندسی نفت
  • شرکت رمیس
  • شرکت گسترش فناوری های نوین
  • شرکت پیشگامان توسعه ارتباطات
  • وزارت علوم و ارتباطات
  • وزارت جهاد کشاورزی
  • شرکت مهندسی و ساخت بویلر و تجهیزات مپنا
  • مگاموتور
  • مدیریت فناوری بورس تهران
  • فولاد کاوه جنوب کیش
  • هتل استقلال
  • هتل های پارسیان
  • هواپیمایی کیش
  • قوه قضائیه
  • پزشکی قانونی
  • صدور احرار شرق
  • بیمه سلامت ایران
  • بیمه ایران معین
  • بیمه مرکزی
  • بیمه دی
  • و ….

افتخارات:

  • گواهینامه ایزو 10004 (رضایت مشتریان)
  • تقدیرنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت به پاس تجلیل از 100 واحد مشتری مدار
  • گواهینامه افتا از سازمان فناوری اطلاعات
  • رتبه 1 شورای عالی انفورماتیک
  • عضو نظام صنفی رایانه‌ای کشور
  • عضو شرکت‌های دانش‌بنیان

راه‌های ارتباطی:

وب‌سایت: danapardaz.com

تلفن: 49258000 – 021

دورنگار: 44977312 – 021

پست الکترونیکی: info@danapardaz.com

نشانی: تهران، فلکه دوم صادقیه، ابتدای خیابان آیت اله کاشانی، خیابان شهید معیری، ساختمان برلیان، طبقه پنجم

لینک شرکت در شبکه‌های اجتماعی:


آخرین نوشته‌ها و اخبار درباره دانا پرداز


دانا پرداز

چه صنایعی بیشترین بهره را از CRM می‌برند؟

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) سال‌هاست به‌عنوان یک مفهوم نسبتاً جدید مطرح شده، اما این ایده اولین‌بار در دهه ۱۹۷۰ مورد بحث قرار گرفت. در آن زمان، شرکت‌ها برای ارزیابی رضایت مشتری از بازخوردهای مستقیم کارکنان، نظرسنجی‌های سالانه و نیز تحلیل

در گفت‌و‌گو با مجید اموری سرابی بررسی شد / تحول در حوزه فناوری اطلاعات بانک کشاورزی با نرم‌افزار ITSM داناپرو

بانک کشاورزی به‌عنوان یکی از بانک‌های تخصصی کشور، در ارائه خدمات بانکی به مشتریان، همواره سعی کرده که پیشگام باشد. این بانک در 21 خرداد 1312 با مأموریت حمایت از بخش کشاورزی و زیربخش‌های آن تأسیس شد و هم‌اکنون بیش از 89 سال است که خدمات

نگاهی به چگونگی کاهش هزینه‌های شرکت‌های تولیدی با نرم‌افزار CRM / ایجاد ارتباطات مؤثر با مشتریان فعلی و آینده با CRM

مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM، ابزاری قدرتمند برای کمک به کسب‌و‌کارها در جهت کاهش هزینه‌های عملیاتی و افزایش فروش است. مدیریت مشتریان، محصولات، بازاریابی و فروش، فارغ از اندازه یا مقیاس کسب‌وکار می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. اجزای متعددی

رویداد مدیریت فناوری اطلاعات بر مدار دانایی / گردهمایی مدیران و کارشناسان IT ایران

شرکت «داناپرداز»؛ ارائه‌دهنده راهکارهای مدیریت خدمات فناوری اطلاعات (ITSM)، ۲۵بهمن‌ماه 1402 با برگزاری رویدادی با عنوان «مدیریت فناوری اطلاعات بر مدار دانایی» در هتل اسپیناس‌پالاس میزبان صدها نفر از مدیران فناوری اطلاعات و کارشناسان حوزه