راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رویداد مدیریت فناوری اطلاعات بر مدار دانایی / گردهمایی مدیران و کارشناسان IT ایران

شرکت «داناپرداز»؛ ارائه‌دهنده راهکارهای مدیریت خدمات فناوری اطلاعات (ITSM)، ۲۵بهمن‌ماه 1402 با برگزاری رویدادی با عنوان «مدیریت فناوری اطلاعات بر مدار دانایی» در هتل اسپیناس‌پالاس میزبان صدها نفر از مدیران فناوری اطلاعات و کارشناسان حوزه IT از سراسر کشور خواهد بود.

این شرکت در راستای رسالت ارتقای سطح دانش در زمینه ITSM و چهارچوب‌ ITIL، تاکنون برگزاری دو دوره از رویداد بر مدار دانایی را برعهده داشته است.

رویداد «مدیریت فناوری اطلاعات بر مدار دانایی» یک سمینار علمی و آگاهی‌بخش است که میزبان مدیران، کارشناسان و فعالان حوزه فناوری اطلاعات است. این رویداد با هدف کسب دانش و انتقال تجربه در رابطه با روش‌های نوین و کارآمد مدیریت خدمات فناوری اطلاعات (ITSM) برگزار می‌شود.

در سومین دوره از رویداد بر مدار دانایی به موضوعات امنیت نرم‌افزار و الزامات افتا و همچنین تجربه مشتریان در سرویس‌های دیجیتال (Experience as a service) در چهارچوب ITIL 4 پرداخته می‌شود.

محصولات نرم‌افزاری داناپرداز در حال حاضر توسط طیف وسیعی از مشتریان در صنایع مختلف شامل بانک‌ها، مؤسسات مالی، دانشگاه‌ها، شهرداری‌ها، صنایع نفت و گاز و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد.

رویداد در فضایی صمیمی و دوستانه برگزار شده و کارشناسان حوزه مدیریت فناوری اطلاعات با شرکت در این رویداد، این فرصت را به دست می‌آورند تا از تجربیات یک شرکت پیشگام در حوزه مدیریت خدمات فناوری اطلاعات و همچنین مدیران فعال در این حوزه و موضوع امنیت پیرامون آن بهره ببرند.

میرسعید باقری، مدیرعامل شرکت داناپرداز در خصوص هدف اصلی از برگزاری این رویداد توضیح داد: «اصولاً در کشور ما برگزاری رویدادهای علمی مرتبط با مدیریت خدمات فناوری اطلاعات به اندازه کافی صورت نمی‌گیرد. ما سعی داریم با کمک متخصصان برجسته در این حوزه، این خلأ را تا حدودی پوشش دهیم.»

او ادامه داد: «هدف اصلی ما از برگزاری رویدادهای مدیریت فناوری اطلاعات بر مدار دانایی، ایجاد فرصتی برای ارتقای دانش تخصصی در حوزه مدیریت IT و همچنین فراهم کردن فضایی برای گپ‌وگفت و تبادل تجربه بین مدیران و کارشناسان فناوری اطلاعات است.»

باقری با اشاره به مخاطبان اصلی این رویداد گفت: «با توجه به موضوعات تخصصی که در این رویداد ارائه می‌شود، به طور کلی می‌توان گفت که مدیران فناوری اطلاعات، مدیران امنیت اطلاعات، راهبران شبکه، کارشناسان حوزه و علاقه‌مندان به مسائل مدیریت فناوری اطلاعات مخاطب اصلی این رویداد هستند.»

مدیرعامل شرکت داناپرداز با اشاره به موضوعات این دوره از رویداد گفت: «در این دوره به دو موضوع تخصصی در حوزه مدیریت IT پرداخته می‌شود؛ یکی مسئله امنیت نرم‌افزار و الزامات افتا که توسط کیان یزدیان ارائه می‌شود و با توجه به سوابق بسیار برجسته ایشان در حوزه مدیریت IT و همچنین تخصص‌شان در زمینه امنیت، این سخنرانی بسیار مفید خواهد بود. در سخنرانی بعدی هم در خدمت کامران فرهادی هستیم و ایشان در خصوص موضوع تجربه مشتریان در سرویس‌های دیجیتال در ITIL 4 سخنرانی خواهند کرد. با توجه به سوابق علمی گسترده و تجارب قابل توجه سخنران‌های گرامی که نام بردم، یقین دارم که مطالب آماده ارائه برای مخاطبان بسیار ارزشمند خواهد بود.»

باقری با اشاره به مزیت‌های شرکت در این رویداد، توضیح داد: «از نظر من شرکت در این رویداد، برای هر فردی که در حوزه مدیریت IT فعالیت می‌کند بسیار ارزشمند است و موجب افزایش آگاهی و ارتقای دانش افراد می‌شود. از سوی دیگر ما سعی کردیم محفلی صمیمی برای تجدید دیدار و آشنایی با سایر مدیران IT فراهم کنیم تا فرصت تبادل تجربه بین افراد فراهم شود.»

علاقه‌مندان برای حضور در رویداد «مدیریت فناوری اطلاعات بر مدار دانایی» کافی‌ است از طریق این لینک در وب‌سایت ایوند ثبت‌نام کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.