راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نام‌نویسی برای حضور در فین‌استارز 2017 آغاز شد

فین‌استارز 2017 با هدف شناسایی و معرفی نوآوری‌ها در حوزه فناوری‌های مالی از 26 تا 29 فروردین‌ماه 1396 توسط فرابورس ایران در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و نام‌نویسی برای حضور در این رویداد آغاز شده است.

فین‌استارز به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد نمایشگاهی استارت‌آپ‌های مالی ایران، منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا، ترکیبی از فضای نمایشگاهی، میزگردهای تخصصی، رقابت استارت‌آپی، فضای شبکه‌سازی، جلسات تخصصی مشاوره، کارگاه‌های آموزشی و جلسات B2B است.

فین‌استارز

فین‌استارز فرصتی برای صاحبان ایده، استارت‌آپ‌های حوزه فین‌تک، شتاب‌دهنده‌ها، صندوق‌های سرمایه‌گذاری جسورانه و فعالان حوزه سرمایه‌گذاری فراهم می‌آورد تا با تعامل هدفمند و سازنده به شبکه‌سازی، یادگیری، شناسایی و بررسی چالش‌ها و روندهای مطرح در این صنعت نوظهور و اثرگذار در اقتصاد جهانی بپردازند.

از اهداف رویداد فین استارز می‌توان به معرفی نیازهای صنعت مالی کشور، ایجاد تعامل میان استارت‌آپ‌ها و نهادهای متولی در حوزه مالی کشور، ترویج و فرهنگ‌سازی به‌منظور معرفی ظرفیت‌های بازار سرمایه برای تأمین مالی و هم‌افزایی بازیگران کلیدی و مهم حوزه مالی اشاره کرد.

علاقه‌مندان به حضور در این رویداد ضروری است به پایگاه اینترنتی فین‌استارز به نشانی finstars.ir مراجعه و فرم نام‌نویسی را پر کنند.

منبع: فین استارز

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.