راه پرداخت بهترین منبع شما برای دانستن هر چیزی در زمینه فناوریهای مالی است.
-
ویدیو
از «مرات» بانکی تا «سیگنال» بورسی در گفتوگو با علی رسولیزاده
تا کنون از طریق سامانه «مرات» به بیش از دو میلیون نفر، مجموعا بیستهزار میلیارد تومان وام داده شده و تمام این وامها هم بدون نیاز به طی کردن فرایندهای متعارف و طولانی گرفتن وام و تنها به صورت الکترونیکی انجام شده است.
در گفتوگو با معاون فنی شرکت ارتباط فردا مطرح شد؛ کشف تقلب در تراکنش و چالش نداشتن دادههای مشترک
حسن مختاریان، معاون فنی شرکت تجارت الکترونیک ارتباط فردا در گفتوگوی زنده اینستاگرامی با راه پرداخت در مورد وضعیت کشف تقلب در سیستمهای پرداخت کشور و چالشهای فنی و موانع قانونی پیش رو در این زمینه صحبت کرد.
گفتوگو با این موضوع آغاز!-->!-->!-->…
در گفتوگوی اینستاگرامی با مدیرعامل مایکت بررسی شد: چرا موبایل بانکهای ایرانی خوب نیستند؟
مدیرعامل استور اندرویدی مایکت به تشریح وضعیت موبایل بانک ها در کشور پرداخت و با اشاره به دلایلی که منجر به توسعه نیافتگی آنها در کشور می شود، یکی از مهمترین آنها را نبود شناخت کافی در سیستم بانکداری از ظرفیت های موبایل بانک دانست.
الزامات قانونی کسبوکارهای اینترنتی و ارزهای دیجیتال
گزارش زنده برنامه اینستاگرامی راه پرداخت با محمدعلی حکیم ایمانی، پژوهشگر جرائم رایانهای و مدیر حقوقی راهکار نوین زیبال
نگاهی به چالشهای پرداختیاری / گزارش برنامه زنده اینستاگرامی راه پرداخت با علی امیری
همبنیانگذار زرینپال از مشکلات موجود در حوزه پرداختیاری و چالشهای موجود در این زمینه ازجمله همراهی نکردن PSPها صحبت کرد و گفت که با وجود مشکلات و موانع، زرینپال در زمینه پرداختیاری فعالیت میکند چرا که نگاه این شرکت در زمینه…
مدیرعامل هوشمند تبیان: مراکز خدمات داده برای ادامه حیات، خامفروشی نکنند
مدیرعامل مجموعه ارتباطات هوشمند تبیان راه نجات شرکتهای خدمات زیرساخت را در شرایط اقتصادی کنونی، خروج از خامفروشی و ارائه خدمات ارزش افزوده مرکز داده چون خدمات امنیت و سرویسهای پخش Stream و ارائه سرویسهای آنلاین محتوا، سرگرمی و خدمات…
دیجیکالا در دوران کرونا چه حال و هوایی دارد؟ / کرونا و کسبوکارها به روایت تصویر
از اوایل اردیبهشتماه در مجموعه راه پرداخت تصمیم گرفتیم برای اینکه تصویر روشنی از وضعیت فعلی کسبوکارها در دوران کرونا داشته باشیم، سری به آنها بزنیم و از حالوهوای آنها در این دوران سخت گزارشهای ویدیویی و تصویری تهیه کنیم. دیجیکالا یکی!-->…
کوین نیک در دوران کرونا چه وضعیتی دارد؟ / کرونا و کسبوکارها به روایت تصویر
وضعیت تجربهنشده کرونا هم بساط دورکاری را حسابی گرم کرد و هم شیوه کار حضوری و با هم کار کردن را. زیاد کردن فاصله کارکنان، دورکاری و الزام استفاده کارمندان از ماسک و دستکش از راهکارهایی هستند که بسیاری از کسبوکارها آن را در اولویت کاری خود!-->…
شرکت فناوران اطلاعات خبره در دوران کرونا چه حال و هوایی دارد؟ / کرونا و کسبوکارها به روایت تصویر
شیوع ویروس کرونا باعث شد کسبوکارها راهکارهای مختلفی را برای در امان ماندن از این ویروس در پیش بگیرند. زیاد کردن فاصله کارکنان، دورکاری و الزام استفاده کارمندان از ماسک و دستکش از راهکارهایی هستند که بسیاری از کسبوکارها آن را در اولویت!-->…
مرور خاطرات صنعت پرداخت کشور از زبان تکنوکرات این حوزه / گزارش برنامه زنده اینستاگرامی راه پرداخت با عبدالحمید منصوری
در شماره یازدهم ماهنامه عصر تراکنش گفتوگوی ویژهای با عبدالحمید منصوری انجام دادیم و تیتر «تکنوکرات هنرمند» را برای معرفی مصاحبه منصوری انتخاب کردیم. دلیل اینکه این اسم را انتخاب کردیم این بود که ایشان را کسی میدانستیم که از جنس مدیران!-->…
نگاهی به وضعیت پرداخت الکترونیک سپهر در دوران کرونا / کرونا و کسبوکارها به روایت تصویر
شیوع ویروس کرونا در دنیا باعث ایجاد شرایط متفاوتی برای طیف وسیعی از کسبوکارها شده است و کسبوکارها را مجبور کرد تا استراتژیهای گوناگونی را برای عبور از این دوران سخت، اتخاذ کنند. در ایران نیز شرکتها استراتژیهای مختلفی را برای پیشگیری!-->…
چالشی به نام احراز هویت دیجیتال و راهکارهای آدانیک در این حوزه / گزارش برنامه زنده اینستاگرامی راه پرداخت با علی حاجیزاده مقدم
شاید تا به حال احراز هویت دیجیتال مسئله مهم سیستمهای مالی ما نبوده است و احراز هویت فرایندی است که مبتنی بر شعبه انجام میشود و یک سری ابزارهای به خصوص مانند کارت ملی و شناسنامه و غیره برای این موضوع درنظر گرفته شده است. شیوع کرونا خیلی!-->…
ارتباط فردا در دوران کرونا چه وضعیتی دارد؟ / کرونا و کسبوکارها به روایت تصویر
کسبوکارهای زیادی با شیوع ویروس کرونا دچار مسئله و یا بحران شدند و راهکارهای متفاوتی را از زیاد کردن فاصله کارکنان تا روی آوردن به دورکاری را در پیش گرفتند یا بسیاری از فرایندهای اداری و کاری خود را تغییر دادند. ما در این روزهای سخت!-->…
نگاهی به وضعیت شرکت آدانیک در دوران کرونا / کرونا و کسبوکارها به روایت تصویر
شیوع ویروس کرونا باعث شد کسبوکارها راهکارهای مختلفی را برای در امان ماندن از این ویروس در پیش بگیرند. دورکاری یکی از این راهکارهاست که بسیاری از کسبوکارها آن را در اولویت کاری خود قرار دادند و اقدامات گوناگونی را برای پیشگیری از شیوع!-->…
آینده مفهوم بانکداری به عنوان سرویس و تجربیات داتین در این حوزه / گزارش برنامه زنده اینستاگرامی راه پرداخت با مهدیه نوروزیان
بانکداری به عنوان سرویس، یکی از تسهیلگرهای تحول دیجیتالی بانکها شناخته میشود. امروز با تغییر تعامل مشتریان با بانکها و نیاز بانکها به رقابت با رقبا، ملزومات جدیدی در صنعت بانکداری ایجاد شده است و بانکها ناگزیر به حرکت به این سمت…
تفاوت میان مفاهیم digitizing و digitalizing و digital transformation چیست؟/ گزارش برنامه زنده اینستاگرامی راه پرداخت با وحید صیامی
وحید صیامی جزو آن دسته از افرادی است که نسبت به مسائل بانکداری الکترونیکی نگاه جستجوگری دارد ثمره چنین نگاهی را هم میتوان در دانشنامه پرداخت و بانکداری الکترونیکی که سال 93 تالیف کرد، به خوبی شاهد بود. نگاه جامعهشناختی و فلسفی صیامی به!-->…
شرکت تسکا در دوران کرونا چه حال و هوایی دارد؟ / کرونا و کسبوکارها به روایت تصویر
با شیوع ویروس کرونا کسبوکارهای زیادی دچار مسئله یا بحران شدند که شرکتها راهکارهای متفاوتی از زیاد کردن فاصله کارکنان تا روی آوردن به دورکاری را در پیش گرفتند یا بسیاری از فرایندهای اداری و کاری خود را دستخوش تغییرات زیادی کردند تا خودشان!-->…