راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

قسمت چهارم اتاق آبی / رودررو با نوید رجایی‌پور، مدیرعامل فردا بانک

بانک دیجیتال یا نئو بانک؟ نئو بانک‌ها در ایران مجوز دارند؟ فردا بانک از بلو بانک ایده گرفته؟ آیا فردا بانک برنامه‌ای برای تسهیلات دارد؟

در قسمت چهارم از سری برنامه‌های “اتاق آبی” میثم سلیمانی از نوید رجایی‌پور مدیرعامل نئوبانک هوشمند فردا میزبانی کرده است. در این گفتگوی پرچالش، رجایی‌پور به سوالات متعدد سلیمانی درباره فردابانک و مدل کسب‌و‌کار این نئوبانک شفاف پاسخ می‌دهد.
یکی از چالش‌ها و نقدهایی که به فردابانک وارد بوده در بخش عدم تطابق عکس کارت ملی با چهره افراد است که این موضوع بیشتر در خانم‌ها شایع بوده است. رجایی‌پور درباره این موضوع می‌گوید: «یکی از تفاوت‌هایی که ما داشته‌‌ایم و داریم، این است که اگر مدارک و اطلاعات کاربران کامل باشد در عرض سه الی چهار دقیقه افتتاح حساب کاربر انجام می‌شود. برای پردازش تصویر و طی‌کردن مسیر احراز هویت از هوش مصنوعی استفاده می‌شود و اپراتور نقشی در آن ندارد. با توجه به گزارش‌هایی که به مرکز پشتیبانی داده شد، فهمیدیم که این مشکل برای خیلی از افراد به‌ وجود آمده و این موضوع باعث ناراحتی ما هم شد و در نهایت در نسخه آزمایشی تغییراتی در قسمت احراز هویت ایجاد کردیم که البته این نسخه هنوز منتشر نشده است. در این نسخه در هر مرحله از ثبت‌نام اگر اختلالی وجود داشته باشد اطلاعات بیشتری به کاربر داده می‌شود تا کاربر بتواند آن را رفع کند و اگر در هر مرحله از احراز هویت مانند تشخیص چهره، مانند گذشته اختلالی به‌ وجود بیاید، اپراتور مرکز تماس شعبه دیجیتال به موضوع رسیدگی و آن را حل می‌کند.

شما می‌توانید هر دوشنبه از کانال یوتیوب و آپارات استودیو راه‌کار بیننده سری برنامه اتاق آبی با اجرای میثم سلیمانی، سردبیر رسانه‌های دیجیتال راه‌کار باشید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.