قسمت ششم منتشر شد.
ای-نماد یا بی-نماد؟
عباس آشتیانی، مدیرعامل انجمن بلاکچین ایران در این گفتگو به این سوالات پاسخ داده است:
چرا ای-نماد در سایتهای کسبوکارهای رمزارزی ثبت نمیشود؟
واقعا این کسبوکارها به داشتن ای-نماد نیازی دارند؟
چرا اینقدر روی ای-نماد حساسیت وجود دارد؟ نقش کانون صرافان در این ماجرا چیست؟
موضوع داغ ای-نماد برای کسبوکارهای رمزارزی و پیچیدگیهایی که باعث شده خیلیها آن را بی-نماد بنامند محور اصلی گفتگوی قسمت ششم اتاق آبی است.
یک پاسخ
سلام و سپاس از تلاشهای شما خوبان
لطفا آی دی کانال تلگرامی دکتر آشتیانی را بفرستید