پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
دسته مطالب مرتبط با
اینشورتک
اینشورتک یا فناوریهای بیمه، معادل عبارت InsurTech است؛ یعنی «کاربرد نوآورانه فناوری در ارائه خدمات بیمه». اینشورتک کمک میکند مشتریان خارج از محدودیتهای زمان و مکان، با کمک ابزارهایی مثل تلفن همراه از خدمات بیمهای استفاده کنند.
بیمه معلم به بازار استارتآپها وارد میشود
معاونت برنامهریزی و توسعه بازار بیمه معلم از ورود این شرکت به بازار استارتآپی در قالب یک سوپر آپ خبر داد.
به…
رییس کل بیمه مرکزى: لزوم ساماندهی به ١٠ استارتآپ بیمهاى کشور
بیمه مرکزی در نظر دارد کلیه استارتآپهای حوزه بیمه را به طور رسمی ثبت و تأیید کرده و با آنها برای بازاریابی صنعت…
آیا اینشورتک ایران یک صنعت ۴۰ هزار میلیارد تومانی است؟
اینشورتک در ایران به اشتباه تبدیل شده است به فروش آنلاین بیمه! درحالیکه اینشورتک فراتر از فروش آنلاین بیمه است.…
سقف شیشهای / گزارشی درباره بیمیتو؛ یک استارتآپ اینشورتک
استارتآپهای اینشورتک در دنیا توانستهاند بخشی از بازار بیمه را بگیرند. در ایران هم در این سالها شاهد راهاندازی…
قدرت دادهها در صنعت بیمه / استفاده از دادهها در سایه مدلهای کسبوکار داده محور
بیمهگران، حجم بالایی از دادهها را گردآوری و ذخیرهسازی میکنند، اما تعداد بسیار اندکی از آنها راهی برای کسب…
چاپ سوم کتاب «فینتک در یک نگاه» منتشر شد
کتاب «فینتک در یک نگاه» نوشته آگوستین روبینی که برای اولین بار در هفتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظامهای…
۱۵ ریسک نوظهور در صنعت بیمه که شناختشان خالی از لطف نیست
تعریف سادهای از مفهوم ریسک در فهم بهتر این متن کمک خواهد کرد. ریسک در بیمه چیست؟
در فرآیند اجرای هر فعالیتی…
کامبیز پیکارجو سرپرست قائممقام مدیرعامل بیمه آرمان شد
علیرضا بیانیان مدیرعامل بیمه آرمان با صدور حکمی کامبیز پیکارجو را بهعنوان سرپرست قائممقام مدیرعامل این شرکت منصوب…
هوش مصنوعی و اخلاق: عاملان اصلی ایجاد شفافیت در صنعت بیمه
فرض کنید هوش مصنوعی در صنعت بیمه بهاندازهای پیشرفت کرده که توانایی پیشبینی مدعیان احتمالی خسارت را دارد، آیا این…
بیمهگران سال 2018، چگونه میتوانند بیشترین بهره را از تحولات دیجیتال ببرند؟
پس از شور و اشتیاق اولیه و استقبال بیمهگران از تحولات دیجیتال؛ بسیاری از آنها با سختگیریهای سازمانی مواجه شدند…
تاکید مدیرعامل بیمه سامان بر حرکت به سمت فناوری مدرن و توسعه همکاری با استارتآپها
مدیرعامل شرکت بیمه سامان با تأکید بر تغییر در فرآیندهای سنتی و حرکت به سمت فناوری مدرن، خواستار توسعه همکاری…
نقش فینتک در مقرون به صرفه کردن صنعت بیمه
دنیای فینتک، در حال تجربهی پیشرفتهای سریعی است و این پیشرفت، نهتنها در زمینهی فناوری، بلکه در تمامی جنبههای…
اینشورتک فقط صدرو آنلاین بیمه نیست / در این مطلب تلاش میکنیم به تعریفی از اینشورتک برسیم
والنتینو ریکیاردی، مشاور علمی بیمه و اینشورتک از شرکت McKinsey & Co.؛ مترجم: احسان روحی؛ ماهنامه عصر تراکنش /…
دادههای انحصاری بیمه / ضریب نفوذ بیمه در ایران بالا نیست
صدای زنگ در بلند میشود، شخصی بالباس کاملاً رسمی با کیفی در دست پشت در ایستاده است و منتظر صاحبخانه. وقتی…
بیمهها کجای فناوری ایستادهاند
جایگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات در صنعت بیمه کجاست؟ چرا شرکتهای بیمه دیرتر از بانکها در مسیر استفاده از فناوری…
راهحل برونرفت استارتآپهای بیمه در مواجهه با شرکتهای بیمه / تشکلیابی شرط لازم است نه کافی
استارتآپهای حوزه بیمه همچنان در پیچ اول ماندهاند و بسیاری از آنها باوجود داشتن محصول نهایی نتوانستهاند به…
مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات بیمه مرکزی: در آینده به سراغ هوش تجاری میرویم
سازمان فناوری اطلاعات ماه گذشته در یک نشست خبری نتایج ارزیابی دور سوم بررسی خدمات الکترونیکی دستگاههای اجرایی را…
معاون توسعه کسبوکار بیمه سامان: دادهباز راه چاره بیمه است
میگویند بانک و بیمه خواهرخوانده همدیگرند. شاید از همین رو باشد که همیشه نام این دو در کنار یکدیگر آورده میشود؛…