راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سایبان‌­پِی

سایبان‌پی(خدمات مدیریت و نرم‌افزاری سایبان پی) ﺑﺎهدف ارائه راهکارهای ﻧﻮﯾﻦ مبتنی ﺑﺮ ﻓﻨﺎوری اﻃﻼﻋﺎت و ارﺗﺒﺎﻃﺎت در ﻋﺮﺻﻪ ارائه خدمات ﺑﻪ روز خدمات کارت و ﭘﺮداﺧﺖ اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮏ پایه‌گذاری شده است.

سایبان‌‌پی با طراحی و تولید سامانه جامع مدیریت کارت و کیف پول توانسته است در حوزه ماژول‌های اعتبارات بانکی، فروش اقساطی، بن کارت و کارت هدیه خدمات متنوعی را به صورت منعطف و پارامتریک با قابیلت فعالیت در شبکه پرداخت کشور (شاپرک) و یا شبکه‌های حلقه بسته داخلی (Closed-Loop) جهت ارائه به مشتریان این صنعت ارائه دهد.

سایبان‌پی ﺑﺎ برخورداری از تیم دانش‌بنیان، ترکیبی از نیروهای با سوابق بیست ساله و نیروهای جوان متخصص در زمینه‌های خدمات بانکی به همراه بهره‌ﮔﯿﺮی از ﻓﻨﺎوری‌های اﻣﻨﯿﺘﯽ روز دﻧﯿﺎ و اﺳﺘﻔﺎده از اﺑﺰارهای ﻧﻮﯾﻦ توانسته است پاسخگوی سطح بالاتری از توقعات و نیازهای صنعت خدمات اعتباری و پرداخت کشور باشد.

توان فنی سایبان‌­پِی بر سامانه نرم‌افزاری مدیریت جامع کارت و کیف پول (صادرکنندگی) و پذیرندگی که در شرکت طراحی، تولید و راه­اندازی شده متکی است، و به لحاظ کسب و کار، فعالیت شرکت بر ارائه خدمات لِندتِک و BNPL متمرکز است.

سال تأسیس:

1400

مدیرعامل:

تولد:
1341

تحصیلات:
کارشناسی ارشد حقوق تجارت بین الملل و DBA

سمت فعلی:
مدیر عامل و عضو هیئت‌مدیره

شرکت‌های تأسیس کرده‌:
شرکت توسعه سرمایه پیشگامان پویا (کارت اعتباری بانک ملی ایران)
شرکت مدیریت و خدمات نرم‌افزاری سایبان پی

اعضای هیئت‌مدیره:

تولد:
1361

سمت فعلی:
ریئس هیئت‌مدیره

تولد:
1361

سمت فعلی:
نایب ریئس هیئت‌مدیره

تعداد کارکنان:

۸ نفر

حوزه فعالیت:

ارائه راهکارها و پلتفرم‌های سیستم‌های صادرکنندگی (کارت‌های فروش اقساطی، اعتباری، پیش پرداخت و …) و ارائه خدمات لندتک، BNPL، شبکه تخفیف

کسب‌وکارهایی با حوزه فعالیت مشابه:

شرکت‌های لندتک و ارائه‌کنندگان راهکارهای خدمات کارت

محصولات کلیدی:

  • ساختار «سامانه جامع مدیریت کارت سایبان‌­پِی» مبتنی بر سه ویژگی­ Multi Product، Multi Creditor و Multi Merchant طراحی شده و از تمامی ماژول­‌های موردنیاز برای مدیریت فروش اعتبار و صدور انواع کارت اعتباری و نقدی برخوردار است. اهم ماژول­‌ها و ویژگی­‌ها به ترتیب زیر است:
  • اعتبارسنجی مشتریان به صورت انفرادی یا گروهی؛
  • صدور انفرادی یا گروهی و صدور متمرکز یا غیرمتمرکز کارت؛
  • امکان صدور انواع کارت‌­های نقدی پیش پرداخت قابل شارژ (بن کارت) و غیر قابل شارژ (کارت هدیه) و کارت وفادارسازی؛
  • امکان صدور انواع کارت­‌های اعتباری با اعتبار گردشی (Revolving Credit)، اعتبار ثابت (Non-Revolving Credit – Loan Card) یا فروش اقساطی (Instalment-based)؛
  • امکان اتصال کیف پول الکترونیکی  (e-Wallet) به انواع کارت­‌های نقدی و اعتباری و برخورداری از برنامه کاربری موبایلی (Mobile App)؛
  • امکان صدور کارت هیبرید و تجمیع محصولات نقدی و اعتباری در یک کارت؛
  • تخصیص اعتبار به صورت پارامتریک مبتنی بر سقف اعتبار، نرخ سود، و روش و دوره بازپرداخت؛
  • مدیریت تراکنش و مصرف اعتبار؛
  • مدیریت حسابداری اعتباری مستقل (General Ledger) با امکان محاسبات پارامتریک به تفکیک دوره­‌های خرید و مهلت پرداخت و بازپرداخت؛
  • امکان تعریف پروفایل اعتباری متعدد و متنوع مبتنی بر اعطاکننده (Creditor Credit Profile) و مصرف‌کننده اعتبار (Consumer Credit Profile)؛
  • مدیریت صدور صورتحساب الکترونیکی، جمع­آوری و بازپرداخت اعتبارات مصرفی (Collection Management)؛
  • ارائه خدمات وفادارسازی (Loyalty) از طریق نصب و اجرای راه­کارهای بازی­وارسازی (Gamification)؛
  • سامانه مدیریت پذیرندگی و امکان بخش‌­بندی و جداسازی و مدیریت مصارف براساس درخواست سازمان­‌هایی که سفارش بُن کارت می‌­دهند؛
  • مدیریت گزارش­‌دهی جامع در تمامی سطوح کاربری و مدیریتی (Reporting Management)؛
  • امکان اتصال با هرگونه سامانه مورد نیاز بالادستی یا پایین‌­دستی برای تکمیل ارائه خدمات یا گزارش­‌دهی نظیر:اتصال به سامانه­‌های احراز هویت و اطلاعات مشتریان (Customer Information Files- CIF)، یا مراکز داده مورد نیاز برای اعتبارسنجی مثل سامانه‌­های بانکداری متمرکز (Core Banking)اتصال به سامانه‌­های گزارش‌­های اعتباری (Credit Report)اتصال به سامانه­ ارتباط با مشتریان (CRM)اتصال به سامانه‌­های ارسال پیامک (Notification Management)
    1. اتصال به سیستم‌­های ارا‌ئه خدمات پذیرندگی (Acquiring Management Systems & Payment Service Providers) مبتنی بر پروتکل­‌های استاندارد ISO یا API و وب‌سرویس؛

محصولات و راهکارها:

  • سامانه‌های کسب‌و‌کار هوشمند مبتنی بر مدیریت فرایند و مدیریت تصمیم‌گیری و هوشمندسازی
  • سامانه نگارش و ارزیابی طرح‌­های کسب‌و‌کار
  • سامانه تأمین مالی جمعی و ارائه خدمات لِندتِک
  • سامانه یکپارچه‌سازی صندوق‌های قرض الحسنه محلی و خانوادگی
  • طراحی سامانه محتوای آموزشی مبتنی بر تکنولوژی واقعیت‌افزوده و واقعیت مجازی

مشتریان:

  • بانک‌ها
  • موسسات سرمایه گذاری
  • بیمه ها
  • فروشندگان اقساطی کالا
  • ارائه دهندگان اقساطی خدمات
  • شرکت‌های پخش و توزیع

شرکای تجاری:

  • شرکت سابین تجارت آریا متعلق به بانک ایران زمین

راه‌های ارتباطی:

وب‌سایت: www.saybanpay.com

تلفن و دورنگار: 021-88109635 | 021-88109638

پست الکترونیک: Info@saybanpay.com

نشانی: تهران، خیابان میرزای شیرازی، بین خیابان مطهری و خیابان بهشتی، خیابان شهدا، پلاک ۲۳، واحد 6

لینک شرکت در شبکه‌های اجتماعی:


آخرین نوشته‌ها و اخبار درباره سایبان‌­پِی


مطالب اخیر

اعلام نتایج طرح اسنپ برای کودکان مناطق کم‌برخوردار: سفرهای درمانی رایگان با اسنپ

اسنپ ۵۹۹ سفر خود را برای کودکان بیمار تحت پوشش «خیریه پزشکی نوین» به مدت ۳ ماه رایگان کرد. این طرح باارزش ۴۷ میلیون و ۷۵۳ هزار تومان برای تسهیل رفت‌وآمد کودکان مبتلا به بیماری‌های سخت و همراهانشان در نظر گرفته شده بود که از مناطق

کاهش کارمزد واریز و برداشت دای (DAI) و یواس‌دی‌سی (USDC) در شبکه آربیتروم و پالیگان در نوبیتکس

امکان واریز و برداشت استیبل‌کوین‌های دای (DAI)  و یواس‌دی‌سی (USDC) در شبکه آربیتروم و پالیگان، کارمزد نقل‌وانتقال این رمزارزها را در نوبیتکس کاهش داده است. به گزارش روابط عمومی صرافی نوبیتکس، شبکه آربیتروم کارمزد کمتری نسبت به شبکه

۱۰۰ هزار پایانه فروش در ایران قابلیت تراکنش بدون کارت بانکی را دارد

راه پرداخت آغاز فرایند حذف کارت‌بانکی از روش پرداخت توسط ۶ بانک را در گفت‌وگو با مدیر اداره نظام‌های پرداخت بانک مرکزی و مدیر فنی موبایلی ایران کیش؛ ارائه‌کننده اپلیکشن آن به بانک‌ها بررسی کرد

سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده چه خواهد شد؟

نتایج نظرسنجی سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده، توسط پلتفرم «چندین» اعلام شد. این نظرسنجی در رویداد هاوینگ بیت‌کوین با مشارکت فعالان حوزه رمزارز و دارایی دیجیتال انجام شده است. «چندین» پلتفرمی برای خلق تجربه اشتراک