راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار

کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار، یک هلدینگ تولید رسانه و محتوا برای کسب‌وکارها است که مخاطبان آن، فعالان حوزه فناوری و نوآوری هستند. در سال‌های گذشته، تمرکز راه‌کار بر حوزه‌های مالی و کسب‌و‌کارهای مرتبط با آنها بوده و به‌مرور به توسعه حوزه‌های دیگر مشغول شد.

راه‌کار، بستری خلاق برای انتشار خبرها، نظرها، دیدگاه‌ها، تحقیقات بازار، اطلاعات قابل‌اتکا و خلق فرصت‌های شبکه‌سازی برای فعالان عرصه اقتصادنوآوری ایران است. در دهه اول فعالیت، تمرکز آن بر کسب‌وکارهای مالی بود؛ در ادامه و در دهه دوم، تلاش می‌کند حوزه‌های غیرمالی را نیز پوشش دهد.

راه‌کار به‌صورت پیوسته حوزه‌های تحت پوشش خود را افزایش داده و برای هر بخش رسانه اختصاصی آن حوزه را طراحی کرده است. به همین خاطر، راه‌کار رسانه‌ای برای حرفه‌ای‌ها است و از طریق رسانه‌هایش به آنها کمک می‌کند در جریان بهترین ایده‌ها و به‌روزترین تحقیقات قرار گیرند و به شبکه رهبران توانمند دسترسی داشته باشند.

1390

متولد: ۱۳۶۳

تحصیلات:
کارشناسی شیمی از دانشگاه شریف
کارشناسی ارشد مدیریت رسانه از دانشگاه علامه‌طباطبایی

سمت فعلی:
نائب‌رئیس هیئت‌مدیره و مدیرمسئول رسانه‌ها

تجارب پیشین:
تجربه همکاری با روزنامه شریف، گروه مجلات همشهری، عصر ارتباط و مدیریت ارتباطات

متولد: ۱۳۶۳

تحصیلات:
کارشناسی مهندسی شیمی از دانشگاه شریف
کارشناسی ارشد مدیریت رسانه از دانشگاه تهران

سمت فعلی:
عضو هیئت‌مدیره و مدیرعامل

متولد: ۱۳۶۹

تحصیلات:
کارشناسی زبان و ادبیات انگلیسی از دانشگاه شهید بهشتی
کارشناسی ارشد علوم ارتباطات از دانشگاه سوره

سمت فعلی:
رئیس‌ هیئت‌مدیره و مدیر فروش

متولد: 1368

تحصیلات:
کارشناسی علوم‌سیاسی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز

سمت فعلی:
عضو هیئت‌مدیره و مدیر محتوا

تحصیلات:
کارشناسی ریاضیات و علوم ارتباطات

سمت فعلی:
عضو هیئت‌مدیره و مدیر توسعه کسب‌وکار

بیش از 40 نفر

اقتصاد نوآوری:

  • پول، پرداخت، رمزارز، بلاکچین و بانکداری
  • اقتصاد دیجیتال و شهر هوشمند
  • مدیریت سرمایه، ریسک و بیمه
  • سلامت، گردشگری و لجستیک
  • حسابداری، مدیریت و تأمین مالی
  • تنظیم‌‌گری و رگ‌تک
  1. دیجیتال
  2. چاپ
  3. شبکه‌های اجتماعی
  4. ویدئو
  5. رویداد
  6. پادکست
  7. تجربه
  1. سرمایه‌گذاری و خلق رسانه‌های جدید
  2. سرمایه‌گذاری در حوزه کسب‌وکارهای نوآوری
  3. تدوین استراتژی رسانه
  4. مشاوره رسانه
  5. ارائه بسترهای رسانه‌ای برای تبلیغات، بازاریابی و روابط عمومی
  6. برگزاری نمایشگاه و رویداد

• ۱۲ سال فعالیت رسانه‌ای مستمر در ایران (شروع فعالیت از ۲ اردیبهشت ۱۳۹۰)
• همکاری نزدیک و تعامل با بیش از ۱۰۰ کسب‌وکار و نهاد مرتبط
• همکاری حدود ۱۰۰ کسب‌وکار در طرح اشتراک و حمایت از راه پرداخت
• تولید بیش از ۳۲ هزار مطلب و محتوا درباره فناوری‌های مالی ایران

• انتشار مستمر ۷۳ شماره در طول ۶ سال (تا خرداد ۱۴۰۲)
• همکاری و تعامل با بیش از ۱۰۰ کسب‌وکار و نهاد مرتبط با حوزه فناوری مالی در ایران
• رسانه مورداعتماد مدیران برتر بانکی، پرداخت، بورس و بیمه ایران

• انتشار مستمر ۱۰۹ شماره در طول دو سال (تا خرداد ۱۴۰۲)
• همکاری و تعامل با بدنه اکوسیستم اقتصاد نوآوری، اقتصاد دیجیتال و استارتاپ‌ها و فعالان استارتاپی و کارآفرینی ایران
• تمرکز بر موضوع اقتصاد نوآوری و ارائه راه‌حل‌های کاربرد

• انتشار مستمر ۴۳ شماره در طول سه فصل (تا خرداد۱۴۰۲)
• همکاری و تعامل با بدنه اکوسیستم رمزارز و بلاکچین ایران
• تمرکز بر موضوع اقتصاد نوآوری توکن ارائه راه‌حل‌های کاربردی
• جلب حمایت بیش از ۱۰ صرافی رمزارز برتر ایران

• انتشار بیش از ۱۵۰ کتاب در زمینه‌های فناوری و نوآوری
• تمرکز بر موضوع اقتصاد نوآوری
• انتشار کتاب‌های کاربردی در حوزه بلاکچین و رمزارز، فین‌تک و فناوری‌های مالی و حوزه‌های نوین فناوری

• شاید موافق نباشید: تحلیل اتفاقات و اخبار هر هرهفته اکوسیستم
• اتاق آبی: سلسله گفتگوهایی رودررو با مدیران ارشد حوزه اقتصاد دیجیتال و صاحبان کسب‌و‌کارها
• کاروکسب: مستند یک روز کاری شرکت‌ها

• بزرگ‌ترین رویداد بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران
• برگزاری موفق ۳ دوره با حضور مهم‌ترین کسب‌وکارهای دارایی دیجیتال ایران
• محل گردهمایی تاثیرگذارترین چهره‌های اکوسیستم بلاکچین و رمزارز ایران
• برگزاری چهارمین دوره در دی ماه ۱۴۰۳

• بزرگ‌ترین رویداد حوزه برند کارفرمایی در ایران
• ارائه آخرین دستاوردهای حوزه منابع انسانی
• پیوند فناوری و نوآوری در حوزه مدیریت منابع انسانی
• برگزاری دومین دوره در شهریور ماه ۱۴۰۳

• معرفی ۴ دوره متوالی تاثیرگذارترین کسب‌وکارها و چهره‌های فناوری مالی ایران
• برگزاری رویداد حضوری «جایزه عصر تراکنش»، ۱۴ اسفندماه ۱۴۰۲ در باشگاه آجودانیه بانک ملی با حضور بیش از ۲۵۰ نفر از مدیران فناوری‌ مالی ایران

• بزرگ‌ترین گردهمایی فعالان لندتک، BNPL، پرداخت و تامین مالی خرد ایران
• ارائه آخرین دستاوردهای حوزه لندتک ایران

• برگزاری اولین دوره رویداد رگ‌تک در چهارشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۸
• برگزاری دومین دوره در ۱۰ خردادماه سال ۱۴۰۲
• ایجاد فضایی برای توجه نهادهای حاکمیتی و کسب‌وکارهای خصوصی و دولتی به مفهوم رگ‌تک و کاربرد اثربخش فناوری در قانون‌گذاری، نظارت و تطبیق در عرصه‌های گوناگون و استفاده از فناوری در راستای افزایش کیفیت زندگی مردم

• گردهمایی فعالان اکوسیستم نوآوری ایران
• عصرانه بلاکچین برگزار شده در کارمان لواسان
• عصرانه پرشین‌ تک سامیت در دبی

وب‌سایت: way2work.ir

تلفن تحریریه: ۰۲۱۴۶۰۱۲۲۰۴ / ۰۲۱۴۶۰۱۲۳۶۹

تلفن فروش و مشتریان: ٠٢١۴۴۴۴٣٩۶۶

کد پستی: ۱۴۷۴۶۹۴۵۸۱

نشانی: تهران، جنت‌آباد جنوبی، خیابان لاله غربی، روبه‌روی پاساژ سمرقند، خیابان حدیث، کوچه حدیث دوم، پلاک ۸


آخرین نوشته‌ها و اخبار درباره کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار


راه‌کار

دومین رویداد برند کارفرمایی ۲۶ آذرماه برگزار می‌شود

دومین رویداد برند کارفرمایی که از سلسله رویدادهای کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار است، برای دومین سال متوالی روز ۲۶ آذر با حضور متخصصان برند کارفرمایی، منابع انسانی، ارتباطات و برند، مارکتینگ، مدیران عامل برگزار می‌شود. این رویداد با هدف

با جزئیات اولین رویداد زیرساخت دیجیتال آشنا شوید

کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار در نظر دارد اولین رویداد زیرساخت دیجیتال را روز ۲۱ آبان ۱۴۰۳، از ساعت ۱۳ در محل کتابخانه ملی ایران برگزار کند. این رویداد یک‌روزه که با حضور مدیران ارشد و فعالان صنعت زیرساخت، کسب‌وکارهای تولیدکننده و

رویداد زیرساخت دیجیتال ایران 21 آبان برگزار می‌شود

اولین رویداد سخت‌افزار و زیرساخت اقتصاد دیجیتال ایران به همت کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار 21 آبان‌ماه 1403 در سالن همایش‌های کتابخانه ملی ایران از ساعت 14 تا 20 برگزار خواهد شد. این رویداد میزبان مدیران و فعالان صنعت زیرساخت،