پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
گروه فناوری پرند
گروه فناوری پرند از پیشکسوتان استقرار سیستم های مدیریت خدمات فناوری اطلاعات و مدیریت خدمات سازمانی در تراز بین المللی است. این شرکت مشارکت فعال در حوزه توسعه و بومی سازی محصول Wendia POB G6 به عنوان شریک تجاری شرکت Wendia AG International را داشته و در این راستا، به انتقال دانش مشاوره، پیاده سازی و استقرار سامانه های ITSM و ESM مبتنی بر چهارچوب ITIL از سال 1384 و بدو تاسیس تا به امروز پرداخته است.
این شرکت با استفاده از محصولات بین المللی و بومی خود بالغ بر 200 پروژه در داخل کشور و بیش از 50 پروژه در قالب صادرات خدمات مبتنی بر فناوری اطلاعات تا کنون انجام داده است که بر تارک آن نام کارفرمایان بزرگ و معظمی چون الماس می درخشد و موجب کاهش ریسک و هزینههای عملیاتی و افزایش رضایتمندی کاربران این مجموعه ها گردیده است.
.
سال تأسیس: 1384
مدیرعامل: علی پرورش
اعضای هیئتمدیره:
- علی پرورش
- فاطمه شفایی
- نوشین نادری
تعداد کارکنان: 20 نفر
حوزه فعالیت:
مشاوره، پیاده سازی و استقرار در حوزه مدیریت خدمات فناوری اطلاعات و مدیریت خدمات سازمانی
محصولات و راهکارها:
محصول مدیریت خدمات فناوری اطلاعات گروه فناوری پرند، بستری است که مدیریت سازمان ها را قادر می سازد از بهاء تمام شده کلیه خدمات مبتنی بر فناوری اطلاعات نه صرفا بر اساس مراکز هزینه بلکه به ازای منابع مورد استفاده و در هر موضوعی مطلع شده تا از این طریق بتواند هزینه تمام شده خدمات، قراردادها و پروژه های خود را بر پایه اطلاعات دقیق با طیف متنوعی از داشبوردها و گزارشات، مدیریت و کنترل نماید.
همچنین مدیریت ارشد و میانی شرکت با استفاده از این سامانه قادر است رخدادها و درخواست های خدمت را از مشتریان دریافت، و کیفیت ارائه خدمات را به بهترین شکل ممکن مدیریت و حصول اطمینان لازم از پاسخگویی به نیازمندی مشتریان و همچنین انجام بازخوردهای دریافتی از مشتریان را حاصل نماید. بدیهی است استقرار چنین سیستمی منجر به سنجش و ارتقاء بهبود خدمات و رضایت مشتریان، افزایش ارزش برند و کیفیت خدمات گردیده و با اتخاذ سیاست های پیشگیرانه، باعث خودکار سازی فرآیندها و حرکت به سمت سازمانی هوشمند می گردد.
لازم به ذکر است فرآیندهای مدیریت خدمات فناوری اطلاعات بر اساس بهروش ITIL به صورت پیش فرض در این ابزار تعبیه گردیده و شامل ماژول های اصلی زیر است:
- ماژول مدیریت پیشخوان خدمت (Service Desk Management)
- ماژول مدیریت دارایی و پیکربندی (Configuration & Asset Management)
- ماژول مدیریت تغییر و پروژه (Project & Change Management)
- ماژول مدیریت سطح خدمت (Service Level Management)
- ماژول مدیریت زمان و منابع (Resource & Time Management)
- ماژول مدیریت انبار و خرید (Purchase & Inventory Management)
- ماژول مدیریت صورتحساب و مالی (Financial & Invoicing Management)
.
مشتریان:
- بانک ملی ایران
- بانک ملت
- بانک مسکن
- بانک آینده
- بانک سینا
- شرکت خدمات انفورماتیک
- شرکت مخابرات ایران
- شرکت توسعه فنافزار توسن (توسن تکنو)
- شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش
- شرکت گروه فنآوران هوشمند بهسازان فردا
- شرکت بهسازان ملت
- شرکت بهپرداخت ملت
- شرکت زیرساخت امن خدمات تراکنشی
- شرکت مهندسی نرمافزار شقایق
- شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی
- شرکت مهندسی صنایع یاس ارغوانی
- شرکت الکترونیک کارت دماوند
- شرکت آسان پرداخت پرشین
- سازمان برنامهوبودجه کشور
- شرکت توسعه بازار صنایع خلاق برهان
- شرکت دادهورزی سداد
- موسسه بیمه متقابل کیش
.
دانلود لوگو با کیفیت گروه فناوری پرند {PNG, JPG}
راههای ارتباطی:
وبسایت: www.parand.ir
تلفن: 88501357-۰۲۱
دورنگار: 88501358-۰۲۱
پست الکترونیک: info@parand.ir
نشانی: تهران، خیابان خرمشهر، خیابان عربعلی، کوچه دوم، پلاک 21، واحد 4
گروه فناوری پرند در شبکههای اجتماعی: