راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سایبان‌­پِی

سایبان‌پی(خدمات مدیریت و نرم‌افزاری سایبان پی) ﺑﺎهدف ارائه راهکارهای ﻧﻮﯾﻦ مبتنی ﺑﺮ ﻓﻨﺎوری اﻃﻼﻋﺎت و ارﺗﺒﺎﻃﺎت در ﻋﺮﺻﻪ ارائه خدمات ﺑﻪ روز خدمات کارت و ﭘﺮداﺧﺖ اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮏ پایه‌گذاری شده است.

سایبان‌‌پی با طراحی و تولید سامانه جامع مدیریت کارت و کیف پول توانسته است در حوزه ماژول‌های اعتبارات بانکی، فروش اقساطی، بن کارت و کارت هدیه خدمات متنوعی را به صورت منعطف و پارامتریک با قابیلت فعالیت در شبکه پرداخت کشور (شاپرک) و یا شبکه‌های حلقه بسته داخلی (Closed-Loop) جهت ارائه به مشتریان این صنعت ارائه دهد.

سایبان‌پی ﺑﺎ برخورداری از تیم دانش‌بنیان، ترکیبی از نیروهای با سوابق بیست ساله و نیروهای جوان متخصص در زمینه‌های خدمات بانکی به همراه بهره‌ﮔﯿﺮی از ﻓﻨﺎوری‌های اﻣﻨﯿﺘﯽ روز دﻧﯿﺎ و اﺳﺘﻔﺎده از اﺑﺰارهای ﻧﻮﯾﻦ توانسته است پاسخگوی سطح بالاتری از توقعات و نیازهای صنعت خدمات اعتباری و پرداخت کشور باشد.

توان فنی سایبان‌­پِی بر سامانه نرم‌افزاری مدیریت جامع کارت و کیف پول (صادرکنندگی) و پذیرندگی که در شرکت طراحی، تولید و راه­اندازی شده متکی است، و به لحاظ کسب و کار، فعالیت شرکت بر ارائه خدمات لِندتِک و BNPL متمرکز است.

سال تأسیس:

1400

مدیرعامل:

تولد:
1341

تحصیلات:
کارشناسی ارشد حقوق تجارت بین الملل و DBA

سمت فعلی:
مدیر عامل و عضو هیئت‌مدیره

شرکت‌های تأسیس کرده‌:
شرکت توسعه سرمایه پیشگامان پویا (کارت اعتباری بانک ملی ایران)
شرکت مدیریت و خدمات نرم‌افزاری سایبان پی

اعضای هیئت‌مدیره:

تولد:
1361

سمت فعلی:
ریئس هیئت‌مدیره

تولد:
1361

سمت فعلی:
نایب ریئس هیئت‌مدیره

تعداد کارکنان:

۸ نفر

حوزه فعالیت:

ارائه راهکارها و پلتفرم‌های سیستم‌های صادرکنندگی (کارت‌های فروش اقساطی، اعتباری، پیش پرداخت و …) و ارائه خدمات لندتک، BNPL، شبکه تخفیف

کسب‌وکارهایی با حوزه فعالیت مشابه:

شرکت‌های لندتک و ارائه‌کنندگان راهکارهای خدمات کارت

محصولات کلیدی:

  • ساختار «سامانه جامع مدیریت کارت سایبان‌­پِی» مبتنی بر سه ویژگی­ Multi Product، Multi Creditor و Multi Merchant طراحی شده و از تمامی ماژول­‌های موردنیاز برای مدیریت فروش اعتبار و صدور انواع کارت اعتباری و نقدی برخوردار است. اهم ماژول­‌ها و ویژگی­‌ها به ترتیب زیر است:
  • اعتبارسنجی مشتریان به صورت انفرادی یا گروهی؛
  • صدور انفرادی یا گروهی و صدور متمرکز یا غیرمتمرکز کارت؛
  • امکان صدور انواع کارت‌­های نقدی پیش پرداخت قابل شارژ (بن کارت) و غیر قابل شارژ (کارت هدیه) و کارت وفادارسازی؛
  • امکان صدور انواع کارت­‌های اعتباری با اعتبار گردشی (Revolving Credit)، اعتبار ثابت (Non-Revolving Credit – Loan Card) یا فروش اقساطی (Instalment-based)؛
  • امکان اتصال کیف پول الکترونیکی  (e-Wallet) به انواع کارت­‌های نقدی و اعتباری و برخورداری از برنامه کاربری موبایلی (Mobile App)؛
  • امکان صدور کارت هیبرید و تجمیع محصولات نقدی و اعتباری در یک کارت؛
  • تخصیص اعتبار به صورت پارامتریک مبتنی بر سقف اعتبار، نرخ سود، و روش و دوره بازپرداخت؛
  • مدیریت تراکنش و مصرف اعتبار؛
  • مدیریت حسابداری اعتباری مستقل (General Ledger) با امکان محاسبات پارامتریک به تفکیک دوره­‌های خرید و مهلت پرداخت و بازپرداخت؛
  • امکان تعریف پروفایل اعتباری متعدد و متنوع مبتنی بر اعطاکننده (Creditor Credit Profile) و مصرف‌کننده اعتبار (Consumer Credit Profile)؛
  • مدیریت صدور صورتحساب الکترونیکی، جمع­آوری و بازپرداخت اعتبارات مصرفی (Collection Management)؛
  • ارائه خدمات وفادارسازی (Loyalty) از طریق نصب و اجرای راه­کارهای بازی­وارسازی (Gamification)؛
  • سامانه مدیریت پذیرندگی و امکان بخش‌­بندی و جداسازی و مدیریت مصارف براساس درخواست سازمان­‌هایی که سفارش بُن کارت می‌­دهند؛
  • مدیریت گزارش­‌دهی جامع در تمامی سطوح کاربری و مدیریتی (Reporting Management)؛
  • امکان اتصال با هرگونه سامانه مورد نیاز بالادستی یا پایین‌­دستی برای تکمیل ارائه خدمات یا گزارش­‌دهی نظیر:اتصال به سامانه­‌های احراز هویت و اطلاعات مشتریان (Customer Information Files- CIF)، یا مراکز داده مورد نیاز برای اعتبارسنجی مثل سامانه‌­های بانکداری متمرکز (Core Banking)اتصال به سامانه‌­های گزارش‌­های اعتباری (Credit Report)اتصال به سامانه­ ارتباط با مشتریان (CRM)اتصال به سامانه‌­های ارسال پیامک (Notification Management)
    1. اتصال به سیستم‌­های ارا‌ئه خدمات پذیرندگی (Acquiring Management Systems & Payment Service Providers) مبتنی بر پروتکل­‌های استاندارد ISO یا API و وب‌سرویس؛

محصولات و راهکارها:

  • سامانه‌های کسب‌و‌کار هوشمند مبتنی بر مدیریت فرایند و مدیریت تصمیم‌گیری و هوشمندسازی
  • سامانه نگارش و ارزیابی طرح‌­های کسب‌و‌کار
  • سامانه تأمین مالی جمعی و ارائه خدمات لِندتِک
  • سامانه یکپارچه‌سازی صندوق‌های قرض الحسنه محلی و خانوادگی
  • طراحی سامانه محتوای آموزشی مبتنی بر تکنولوژی واقعیت‌افزوده و واقعیت مجازی

مشتریان:

  • بانک‌ها
  • موسسات سرمایه گذاری
  • بیمه ها
  • فروشندگان اقساطی کالا
  • ارائه دهندگان اقساطی خدمات
  • شرکت‌های پخش و توزیع

شرکای تجاری:

  • شرکت سابین تجارت آریا متعلق به بانک ایران زمین

راه‌های ارتباطی:

وب‌سایت: www.saybanpay.com

تلفن و دورنگار: 021-88109635 | 021-88109638

پست الکترونیک: Info@saybanpay.com

نشانی: تهران، خیابان میرزای شیرازی، بین خیابان مطهری و خیابان بهشتی، خیابان شهدا، پلاک ۲۳، واحد 6

لینک شرکت در شبکه‌های اجتماعی:


آخرین نوشته‌ها و اخبار درباره سایبان‌­پِی


مطالب اخیر

مدیرعامل هلدینگ فناپ عنوان کرد / پیشرفت اقتصاد دیجیتال در گروی برقراری دیالوگ با رگولاتوری

مدیرعامل هلدینگ فناپ مسئله امروز بازیگران جدید اقتصاد برای قانع‌کردن رگولاتور و مطالبه خواسته‌هایشان را نداشتن پروپوزال عنوان کرد و گفت: «اگر فضای گفت‌و‌گو با ارائه پروپوزالی مشخص و دقیق همراه می‌شد و پروژه‌های مشترکی بین کسب‌و‌کارهای جدید

با حضور اعضای هیئت‌مدیره ایران‌کیش در سایت شهریار رونمایی شد / سامانه جامع نرم‌افزار تعمیر و نگهداری ایران کیش

سامانه جامع نرم‌افزار تعمیر و نگهداری ایران کیش با حضور اعضای هیئت‌مدیره، مدیرعامل، قائم‌مقام مدیرعامل و مدیران ارشد ایران کیش، در واحد تعمیر و نگهداری سایت شهریار رونمایی شد. این سامانه به‌منظور ایجاد یک سیستم نرم‌افزاری یکپارچه تحت وب

آدانیک ارائه کرد / پردازش داده به صورت آنلاین در سامانه گمانیک

سامانه کشف تقلب و تشخیص ناهنجاری گمانیک با تجربه‌پردازی داده‌های بانکی و بیمه‌ای، در تازه‌ترین به‌روزرسانی خود امکان پردازش دیتاها به صورت آنلاین را به قابلیت‌های سامانه افزوده است. به گزارش روابط عمومی آدانیک،‌ با استفاده از این

فن‌آوا و هلدینگ خلیج فارس تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند/ تحول دیجیتال؛ محور تفاهم مشترک

در آخرین روز از اولین همایش و نمایشگاه بین‌المللی «ایران پتروکم»، هلدینگ فن‌آوا و  شرکت توسعه نوآوری مدبران خلیج فارس، تفاهم‌نامه همکاری مشترک امضا کردند.به گزارش روابط عمومی هلدینگ فن‌آوا، فن‌آوا در آستانه بیست‌ویکمین سال تأسیس خود در