راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ازکی

ازکی یک شرکت بیمه نیست بلکه تجمیع کننده بیمه (Insurance aggregator) است یعنی امکان مقایسه آسان و انتخاب از بین شرکت‌های مختلف بیمه را به شما می‌دهد.

ازکی در تمام مراحل خرید و استفاده از بیمه همراه مشتریان است. به کمک ازکی می‌توان قبل از خرید، درباره انواع مختلف بیمه و پوشش‌های آن اطلاعات کامل را کسب کرد و سپس خدمات و قیمت‌های شرکت‌های گوناگون بیمه‌ای را با یکدیگر مقایسه کرد. فرآیند خرید با ازکی بسیار سریع و ساده انجام می‌شود. تمام مراحل آنلاین است و هیچ نیازی به مراجعه حضوری نیست و این‌گونه در زمان صرفه‌جویی می‌شود.

ﻣﺤﺼﻮﻻت ازﮐﯽ عبارت‌اند از: ﺑﯿﻤﻪ ﺷﺨﺺ ﺛﺎﻟﺚ، ﺑﯿﻤﻪ ﺑﺪﻧﻪ، ﺑﯿﻤﻪ موتورسیکلت، ﺑﯿﻤﻪ آتش‌سوزی و زﻟﺰﻟﻪ، ﺑﯿﻤﻪ ﻣﺴﺎﻓﺮﺗﯽ، ﺑﯿﻤﻪ ﻋﻤﺮ، ﺑﯿﻤﻪ درﻣﺎن تکمیلی، بیمه مسئولیت پزشکان و بیمه حوادث انفرادی.

ازکی همچنین خدمت خرید اقساطی بیمه بدون چک و سفته را راه‌اندازی کرده و باتوجه به الزامی بودن ارائه چک از سمت شرکت‌ها، ریسک خرید اقساطی بدون چک را پذیرفته است همچنین این شرکت به تازگی در اقدامی عوارض آزادراهی کاربرانی که قصد خرید یا تمدید بیمه شخص ثالث از سایت ازکی دات کام دارند را پرداخت می‌کند.

مشتریان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت ازکی مجموعه‌‌ متنوعی از بیمه اقساطی ماشین را مشاهده و بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه موردنظر خود را به‌صورت اقساطی بدون چک و یا سفته، به‌صورت آنلاین تهیه کنند.

تیم پشتیبانی ۲۴ ساعته ازکی در تمام روزهای هفته پاسخگوی مشتریان است. مأموریت ازکی کمک با رعایت انصاف و بی‌طرفی تعریف شده است.

سال شروع فعالیت:

۱۳۹۷

تیم لطیف
حامد ولی‌پوری
آیدین محمد حسینی
آرمین محمدحسینی

حوزه فعالیت:

اینشورتک

خدمات:

  • ازکی؛ مقایسه و خرید آنلاین بیمه

.

راه‌های ارتباطی:

وب‌سایت: www.azki.com

تلفن: 91020345 – ۰۲۱

پست الکترونیک: info@azki.com

نشانی: خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، بن‌بست یاس، پلاک ۱

لینک شرکت در شبکه‌های اجتماعی:


آخرین نوشته‌ها و اخبار درباره ازکی


شرکت تجارت الکترونیک نوین نار (ازکی)

هوش مصنوعی و داده، محور تحول صنعت بیمه در ایران

اولین دوره همایش اکوبیمه با محوریت «تحول دیجیتال در صنعت بیمه» طی روزهای ۲۷و۲۸ مهرماه برگزار شد و در یکی از پنل‌های این رویداد جمعی از مدیران، کارشناسان و فعالان فناوری و بیمه کشور در آن به بیان دیدگاه‌های خود درباره آینده صنعت بیمه در عصر

ازکی ارائه کرد: خرید بیمه درمان تکمیلی سازمانی برای شرکت‌ها با امکان مقایسه بیمه‌گرهای مختلف و اعتبار ۲۰ میلیونی برای کارکنان

با بالا رفتن مداوم هزینه‌های درمان، بیمه‌های پایه مثل تأمین اجتماعی و خدمات درمانی دیگر پاسخگوی همه مخارج نیستند؛ به‌خصوص هزینه‌هایی مانند دندان‌پزشکی، جراحی و مراقبت‌های بعد از عمل که معمولاً خارج از پوشش این بیمه‌ها قرار می‌گیرند. از این

اینشورتک‌ها در مسیر چالش با بیمه مرکزی؛ تضاد دو نگاه به نوآوری و تنظیم‌گری

در روزهای اخیر، صنعت بیمه دیجیتال ایران، موسوم به اینشورتک، شاهد تنش‌ها و واکنش‌های متفاوتی نسبت به سیاست‌های بیمه مرکزی، نهاد ناظر این حوزه، بوده است. مدیران عامل سه شرکت اینشورتک شامل «ازکی»، «بیمه دات‌کام» و «بیمه‌بازار» با ارسال دو

کدام موسسات مالی و لندتک‌ها جریمه دیرکرد اقساط را بخشیدند؟

تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به خاک ایران در ۲۳ خرداد ماه شوکی ناگهانی به جامعه وارد کرد؛ این اتفاق شوک بزرگی نیز به بازارهای مالی کشور وارد کرد. تقریبا برای دو هفته فعالیت بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ متوقف شد یا در بهترین حالت به یک