راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ازکی

ازکی یک شرکت بیمه نیست بلکه تجمیع کننده بیمه (Insurance aggregator) است یعنی امکان مقایسه آسان و انتخاب از بین شرکت‌های مختلف بیمه را به شما می‌دهد.

ازکی در تمام مراحل خرید و استفاده از بیمه همراه مشتریان است. به کمک ازکی می‌توان قبل از خرید، درباره انواع مختلف بیمه و پوشش‌های آن اطلاعات کامل را کسب کرد و سپس خدمات و قیمت‌های شرکت‌های گوناگون بیمه‌ای را با یکدیگر مقایسه کرد. فرآیند خرید با ازکی بسیار سریع و ساده انجام می‌شود. تمام مراحل آنلاین است و هیچ نیازی به مراجعه حضوری نیست و این‌گونه در زمان صرفه‌جویی می‌شود.

ﻣﺤﺼﻮﻻت ازﮐﯽ عبارت‌اند از: ﺑﯿﻤﻪ ﺷﺨﺺ ﺛﺎﻟﺚ، ﺑﯿﻤﻪ ﺑﺪﻧﻪ، ﺑﯿﻤﻪ موتورسیکلت، ﺑﯿﻤﻪ آتش‌سوزی و زﻟﺰﻟﻪ، ﺑﯿﻤﻪ ﻣﺴﺎﻓﺮﺗﯽ، ﺑﯿﻤﻪ ﻋﻤﺮ، ﺑﯿﻤﻪ درﻣﺎن تکمیلی، بیمه مسئولیت پزشکان و بیمه حوادث انفرادی.

ازکی همچنین خدمت خرید اقساطی بیمه بدون چک و سفته را راه‌اندازی کرده و باتوجه به الزامی بودن ارائه چک از سمت شرکت‌ها، ریسک خرید اقساطی بدون چک را پذیرفته است همچنین این شرکت به تازگی در اقدامی عوارض آزادراهی کاربرانی که قصد خرید یا تمدید بیمه شخص ثالث از سایت ازکی دات کام دارند را پرداخت می‌کند.

مشتریان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت ازکی مجموعه‌‌ متنوعی از بیمه اقساطی ماشین را مشاهده و بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه موردنظر خود را به‌صورت اقساطی بدون چک و یا سفته، به‌صورت آنلاین تهیه کنند.

تیم پشتیبانی ۲۴ ساعته ازکی در تمام روزهای هفته پاسخگوی مشتریان است. مأموریت ازکی کمک با رعایت انصاف و بی‌طرفی تعریف شده است.

سال شروع فعالیت:

۱۳۹۷

تیم لطیف
حامد ولی‌پوری
آیدین محمد حسینی
آرمین محمدحسینی

حوزه فعالیت:

اینشورتک

خدمات:

  • ازکی؛ مقایسه و خرید آنلاین بیمه

.

راه‌های ارتباطی:

وب‌سایت: www.azki.com

تلفن: 91020345 – 021

پست الکترونیک: info@azki.com

نشانی: خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، بن‌بست یاس، پلاک ۱

لینک شرکت در شبکه‌های اجتماعی:


آخرین نوشته‌ها و اخبار درباره ازکی


ازکی

پلتفرم «ازکی‌سرمایه» رونمایی شد / کمک به سرمایه‌گذاری هوشمندانه

«پلتفرم ازکی‌سرمایه» با همکاری ازکی و پلتفرم «داران» برای دسترسی آسان به بازار سرمایه و کمک به سرمایه‌گذاری هوشمندانه رونمایی شد. تیم لطیف، مدیرعامل هلدینگ مکث در مراسم رونمایی از این پلتفرم اظهار کرد: «در ازکی علاقه‌مند هستیم تا به

اپیزود هفتم نیوزفولدر /ماجرای پلمب و تعلیق مجوز کسب‌وکارهای اقتصاد دیجیتال

در این قسمت از برنامه نیوزفولدر همراه با طهورا آدینه‌وند به مرور مهم‌ترین خبرهای منتشرشده در رسانه‌های مکتوب و دیجیتال کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار پرداخته‌ایم. هفته گذشته ماجرای تعلیق مجوز پلتفرم خريدوفروش آنلاین بیمه ازکی توسط بیمه

در گفت‌و‌گو با محمدجعفر نعناکار، ابعاد حقوقی تعطیلی برخی کسب‌و‌کارها بررسی شد / تعلیق و فیلتر بر حسب کدام ماده از قانون؟

محمدجعفر نعناکار معتقد است که در اجرای قانون برای تعلیق مجوز ازکی و فیلتر طاقچه مجازات فراتر از چیزی که باید، اعمال شده و در اجرای قانون سلیقه‌ای عمل شده است. به گفته این وکیل پایه یک دادگستری از آنجا که پیش‌بینی‌ای برای این اتفاق در نظر

بعد از گذشت دو روز پلتفرم ازکی رفع تعلیق شد

پلتفرم خریدوفروش آنلاین بیمه ازکی، امروز، دهم مردادماه بعد از گذشت دو روز رفع تعلیق شد. طبق پیگیری‌های «راه پرداخت» از بیمه مرکزی و ازکی، رفع تعلیق ازکی انجام شده و بر این اساس وب‌سایت ازکی هم که از روز دوشنبه نهم مرداد غیرفعال شده بود، از