راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

به پرداخت ملت

شرکت به پرداخت ملت با هدف توسعه ابزارهای پرداخت الکترونیکی، فعالیت خود را در سال 1384 به‌عنوان ارائه‌دهنده پرداخت خدمات الکترونیک (PSP) با اخذ مجوز رسمی از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران آغاز کرد و بنابر نودوهفتمین گزارش اقتصادی شاپرک،‌ شرکت به‌پرداخت ملت در جایگاه اول مبلغ‌ تراکنش‌های کشور قرار گرفت. این شرکت علاوه بر ارائه خدمات پرداخت الکترونیک، به توسعه محصولات و ارائه راه‌حل‌های تخصصی برای مشتریان خود می‌پردازد همچنین این شرکت ايجاد و پشتيبانی شبکه پايانه‌های فروش و ساير ابزارهای پرداخت را با هدف گسترش نظام پرداخت الکترونيک برعهده گرفته است.

سال تأسیس:

۱۳۸۴

مدیرعامل:

تحصیلات:
کارشناسی مهندسی برق گرایش الکترونیک از دانشگاه صنعتی امیرکبیر
کارشناسی ارشد مخابرات ماهواره‌ای و سیار از University of Surrey
دکتری مهندسی صنایع گرایش Operations Research از دانشگاه تربیت مدرس

سمت فعلی:
مدیرعامل به پرداخت ملت

سمت‌های پیشین:
مدیرعامل شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی
عضو هیئت‌مدیره شرکت به‌پرداخت ملت

تعداد کارکنان:

حوزه فعالیت:

خدمات پرداخت الکترونیک (PSP)

این شرکت با برخورداری از دانش و تخصص روز دنیا، به‌عنوان یک گروه توانمند در ارائه خدمات الکترونیکی به‌صورت تخصصی در زمینه‌های ذیل فعالیت می‌کند:

  • ارائه خدمات پرداخت  از طریق پایانه‌های فروشگاهی
  • ارائه خدمات پرداخت از طریق شبکه اینترنت
  • ارائه خدمات از طریق  موبایل پوز (mPOS)
  • ارائه خدمات پرداخت از طریق کد دستوری #741* (USSD)
  • ارائه خدمات پرداخت از طریق سامانه پاسخ صوتی و محاوره‌ای (IVR)
  • ارائه خدمات پرداخت و بانکی از طریق دستگاه خودپرداز (ATM)
  • ارائه خدمات پرداخت و بانکی از طریق دستگاه کیوسک  (Kiosk)
  • ارائه خدمات پرداخت و بانکی از طریق پوز شعبه (PINPAD)
  • ارائه خدمات پرداخت الکترونیکی بهای سوخت (کارت سوخت هوشمند و کیوسک)

مدیرعامل‌ها از ابتدا تاکنون:

محصولات کلیدی:

  • دستگاه کارت‌خوان (POS)
  • پایانه اختصاصی صنوف
  • درگاه پرداخت اینترنتی (IPG)
  • سکه (سامانه کیف همراه)
  • پایانه پرداخت بهای سوخت
  • کیوسک (پایانه غیر نقدی)
  • سامانه پاسخ صوتی محاوره‌ای (IVR)
  • رمز کارگشا (#741*)
  • پایانه‌های خودپرداز
  • دستگاه خوددریافت
  • دستگاه VTM

محصولات و راهکارها:

  • سرویس‌دهی به بیش از 850هزار دستگاه پایانه فروشگاهی در سراسر کشور
  • ارائه خدمات پشتیبانی به‌صورت استانی از طریق 35 مرکز امداد مشتریان
  • پاسخگویی محاوره‌ای 24×7 به مشتریان از طریق مرکز پاسخگویی 27312731-021
  • سرویس‌دهی به بیش از 15هزار درگاه پرداخت اینترنتی
  • ارائه خدمات پشتیبانی آنلاین به درگاه‌های اینترنتی از طریق سامانه پشتیبانی آنلاین
  • تولید نرم‌افزار موبایلی سکه
  • کارت‌خوان موبایلی (نسل جدید دستگاه‌های کارت‌خوان فروشگاهی)
  • پرداخت از طریق NFC روی پایانه‌های فروشگاهی و به‌وسیله اپلیکیشن موبایل سکه
  • استرداد مکانیزه وجوه
  • تسویه چند حسابی وجوه
  • کیوسک اصناف خاص
  • راه‌اندازی سرویس Tokenazation و Token Service Provider (TPS)
  • بهره‌برداری از ۲۰۰۰ پایانه USSD

مشتریان:

  • بانک ملت
  • شرکت ملی نفت ایران
  • بیمه ایران
  • های وب
  • ایران ایر
  • قطر ایرلاین
  • هواپیمایی قشم
  • هواپیمایی زاگرس
  • هواپیمایی کیش
  • سایپا
  • ایران خودرو
  • هتل پارسیان
  • شهرداری تهران
  • هایپر استار
  • گلدیران
  • ایرانسل
  • رایتل
  • همراه اول
  • شرکت مخابرات ایران
  • دیجی کالا
  • کافه بازار
  • Afranet
  • بازار اینترنتی ایرانیان امید
  • دانشگاه آزاد اسلامی
  • شرکت رایانمهر
  • سفر 24*7
  • صندوق رفاه دانشجویان
  • تپ سی
  • اسنپ فود
  • شرکت ایران کنسرت
  • کارگزاری مفید
  • شرکت رجا
  • صبا نت
  • شاتل
  • مبین نت
  • ماهان ایرلاین

افتخارات:

  • کسب رتبه نخست در کشور و خاورمیانه با داشتن بیشترین سهم تراکنش
  • کسب گواهی‌نامه رتبه‌بندی و احراز صلاحیت شرکت‌های انفورماتیکی از شورای عالی انفورماتیک کشور
  • کسب رتبه یکم در زمینه‌های تولید و پشتیبانی نرم‌افزارهای سفارش و خدمات پشتیبانی از شورای عالی انفورماتیک کشور
  • کسب پروانه بهره‌برداری وزارت صنعت، معدن و تجارت جهت تولید فناوری اطلاعات ( تولید نرم‌افزار)
  • کسب گواهینامه انجمن انفورماتیک ایران
  • اخذ مجوز فعالیت از سازمان نظام صنفی رایانه‌ای
  • اخذ گواهینامه دانش‌بنیان بودن شرکت
  • مرکز پاسخگویی به پرداخت ملت با ارائه خدمات در هفت روز هفته و به‌صورت بیست‌وچهار ساعت شبانه‌روز درجهت سهولت و دسترسی به اطلاعات فارغ از محدودیت‌ها بنا نهاده شده است.
  • کسب رتبه 14 از نشريه معتبر نيلسون ريپورت بين 150 شرکت PSP دنيا

خواهشمند است، پذیرندگان به‌منظور اعلام مشکلات و یا تغییرات احتمالی پایانه‌های مجازی، به پورتال پشتیبانی آنلاین مراجعه کنند.

.

راه‌های ارتباطی:

وب‌سایت: www.behpardakht.com

تلفن: 27312731-021

مرکز پشتیبانی پایانه‌های مجازی: 27312734-021

مرکز پاسخگویی پایانه‌های مجازی: 27312731 -021

انتقادها، پیشنهادات و شکایات: 27310001-021

دورنگار: 02122770983

پست الکترونیکی: crm@behpardakht.com

بازرسی: bazresi@bpmellat.com

کدپستی: 33551-19598

نشانی: تهران، خیابان شهید کلاهدوز، خیابان دیباجی جنوبی، کوچه مژگان، پلاک 2

لینک شرکت در شبکه‌های اجتماعی:


آخرین نوشته‌ها و اخبار درباره به‌پرداخت ملت


شرکت به پرداخت ملت

مدیرعامل به‌پرداخت ملت در مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام این شرکت مطرح کرد / حفظ و ارتقای جایگاه برتر به‌پرداخت در سطوح ملی و بین‌المللی

مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام شرکت به‌پرداخت ملت به ریاست محمدجعفر زیوری، نماینده گروه فناوران هوشمند بهسازان فردا برگزار شد. این مجمع با هدف اصلاح مفادی از اساسنامه و پیرو آگهی منتشرشده در تاریخ دوم شهریورماه سال جاری و با حضور 93.8

به‌پرداخت ملت صدرنشین ابزارهای پذیرش پرداخت شد / سهم 21درصدی از بازار تراکنش‌ها

به‌پرداخت ملت سهم نخست در بازار تراکنش‌های تیرماه 1402 را کسب و بیشترین سهم مبلغی در هر سه ابزار پذیرش پرداخت را از آن خود کرد. به گزارش روابط عمومی شرکت به‌پرداخت ملت، این شرکت طی چهارمین ماه سال جاری، سهم 20.81درصدی را از نظر مبلغ

مدیرعامل به‌پرداخت ملت از تاثیر اصلاح کارمزد بر عملکرد پی‌اس‌پی‌ها می‌گوید / قبول کاهش درآمدها به قیمت پیروزی در سهم بازار

محمدمهدی تقی‌پور، مدیرعامل «به‌پرداخت ملت» مهمان قسمت سیزدهم سری‌برنامه‌های اتاق آبی به میزبانی میثم سلیمانی، سردبیر رسانه‌‌های آنلاین راه‌کار بود و درباره ابعاد مختلف اصلاح نظام کارمزد و رفتار ذی‌نفعان نظام کارمزد صحبت کرد. به اعتقاد او

قسمت سیزدهم اتاق آبی / رودررو با محمدمهدی تقی‌پور، مدیرعامل به‌پرداخت ملت

در قسمت سیزدهم از سری برنامه‌های هفتگی اتاق آبی، میثم سلیمانی از مدیرعامل شرکت به‌پرداخت ملت میزبانی کرده. اصلاح نظام کارمزد و چالش‌های همراه آن بهانه اصلی دعوت محمدمهدی تقی‌پور به اتاق آبی است.در این برنامه از تقی‌پور پرسیده‌ایم که آیا