راه پرداخت
راه پرداخت؛ رسانه فناوری‌های مالی ایران

رایانه خدمات امید

شرکت رایانه خدمات امید (سهامی خاص) به‌منظور ایجاد ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بیشتر در جهت تأمین نیازهای فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک سپه در تاریخ ۱۳۸۴/۰۴/۰۱ و با شماره ۲۴۸۹۸۷ در اداره ثبت شرکت‌های تهران به ثبت رسید. مدیران ارشد بانک سپه در دی‌ماه سال ۱۳۸۵ به‌منظور نیل به اهداف عالی بانک در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات تصمیم به راه‌اندازی و فعال‌سازی شرکت گرفتند تا به‌این‌ترتیب در جهت اعتلای جایگاه بانک و رسیدن به وضعیت مطلوب موردنظر اولیا محترم بانک گام‌های مؤثری برداشته شود.

از فروردین سال ۱۳۸۸ شرکت در محل ساختمان جدید خود در بزرگراه حقانی مستقر شد و فعالیت جدی شرکت در راستای ارائه خدمات حوزه فنـاوری اطلاعـات و ارتباطات به بانک سپه و خصوصـاً طـراحی، احداث و راه‌اندازی مرکز داده و تجهیـز و راه‌اندازی مرکز تماس برای بانک سپه آغاز شد. پس‌ از آن فعالیت شرکت در بخش‌های دیگر مانند تأمین تجهیزات و ملزومات حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات برای کلیه واحدهای بانک، تهیه و تأمین سوئیچ کارت برای بانک سپه، تهیه سامانه بانکداری متمرکز و … توسعه پیدا کرد.

 

سال تأسیس: ۱۳۸۴

مدیرعامل: داود کریم زادگان‌مقدم

تعداد کارکنان: ۲۰۵ نفر

حوزه فعالیت:

  • فعالیت شرکت در تمامی حوزه‌های مرتبط با فناوری اطلاعات و ارتباطات اعم از تولید نرم‌افزار، نصب و راه‌اندازی و پشتیبانی نرم‌افزارهای سفارش مشتری و بنیادی و ….، خریدوفروش سخت‌افزار و تجهیزات شبکه و مخابرات، طراحی و اجرای شبکه و خدمات مشاوره در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، تهیه و تأمین ملزومات IT و… امکان‌پذیر است، لکن در حال حاضر ارتقاء سطح کلیه خدمات حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در بانک سپه در اولویت است.

رقبا:

مدیرعامل‌ها از ابتدا تاکنون:

  • محمود رضاقلی
  • بهمن سعیدی‌نیا
  • داود کریم‌زادگان مقدم

فرصت‌های شغلی و استخدام در شرکت رایانه خدمات امید: اینجا را ببینید

 

محصولات کلیدی:

  • سامانه بانکداری متمرکز (Core)
  • سامانه تجمیع اطلاعات بانکی (DGS)
  • پیامک

 

محصولات و راهکارها:

  • احداث و راه‌اندازی مرکز تماس (Contact Center)
  • طراحی و احداث و تجهیز مرکز داده امید در محل شرکت
  • جایگزینی سوییچ جدید خدمات کارت با سوییچ قبلی بانک سپه
  • تولید نرم‌افزار مدیریت ارتباط بین شعب (Branch Manager)
  • تهیه کلیه تجهیزات و ملزومات مرتبط با حوزه فناوری اطلاعات بانک
  • ارائه خدمات مشاوره در حوزه‌های فنی و بانکداری الکترونیک
  • فراهم کردن بستر مخابراتی بین سایت اصلی (بانک سپه) و سایت پشتیبان (شرکت امید)
  • سنکرون کردن سامانه‌های دو سایت اصلی (بانک سپه) و سایت پشتیبان (شرکت امید)
  • انتقال سامانه‌های بانک سپه به محیط مجازی (Virtualization)
  • انتقال سامانه‌های بانک سپه به مین فریم Z990/IBM و سیستم‌عامل Z/OS1.8
  • ارائه خدمات سایت پشتیبان به بانک سپه
  • سامانه بانکداری متمرکز امید (Omid Core Banking System)
  • توسعه خودپردازهای بانک
  • سامانه مدیریت عملکرد (سامع)
  • سامانه مدیریت حساب‌های بانکی (سامح)
  • ارائه خدمات پرداخت الکترونیک (Payment Service Provider-PSP)
  • پشتیبانی تجهیزات کامپیوتری و دستگاه‌های جانبی کلیه واحدهای بانک سپه در سراسر کشور
  • تولید، توسعه و پشتیبانی نرم‌افزار
  • سامانه تخصیص ابزارهای کارتی (ستاک)
  • سامانه جمع‌آوری اطلاعات شعب بانک (DGS)
  • پشتیبانی سامانه بانکداری متمرکز امید (Omid Core Banking System)
  • طراحی و راه‌اندازی باشگاه پذیرندگان
  • احداث سایت بحران (Disaster Recovery)
  • بانکداری شرکتی
  • سامانه برکت
  • تأمین تجهیزات رایانه‌ای ادارات و شعب بانک‌ها
  • سامانه ارسال و دریافت پیام کوتاه

 

مشتریان:

  • بانک سپه

 

شرکای تجاری:

  • بانک سپه
  • سرمایه‌گذاری امید

 

شرکت‌های زیرمجموعه:

 

افتخارات:

  • کسب رتبه اول درزمینهٔ خدمات پشتیبانی
  • کسب رتبه دوم درزمینهٔ تولید و پشتیبانی نرم‌افزارهای سفارش مشتری
  • کسب رتبه سوم درزمینهٔ شبکه داده‌های رایانه‌ای و مخابراتی
  • ۴. کسب رتبه سوم درزمینهٔ ارائه و پشتیبانی بسته‌های نرم‌افزاری یا بسته‌های نرم‌افزاری حامل محتوا
  • کسب رتبه سوم درزمینهٔ امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات
  • کسب رتبه چهارم درزمینهٔ ارائه و پشتیبانی نرم‌افزارهای پایه، سیستم و ابزارها
  • کسب رتبه چهارم درزمینهٔ مشاوره و نظارت بر اجرای طرح‌های انفورماتیک، فناوری اطلاعات و ارتباطات
  • کسب رتبه چهارم درزمینهٔ خدمات شبکه‌های اطلاع‌رسانی
  • Providers کسب رتبه چهارم درزمینهٔ تولید و ارائه قطعات و ملزومات
  • کسب رتبه چهارم درزمینهٔ تولید و ارائه دستگاه‌ها ۱۱. کسب رتبه چهارم درزمینهٔ تولید و ارائه رایانه‌های غیر Main Frame

دانلود لوگو با کیفیت شرکت رایانه خدمات امید {PNG, JPG}

راه‌های ارتباطی:

وب‌سایت: www.ocs.co.ir

تلفن: ۴۲۳۷۵۰۰۰ – ۰۲۱

دورنگار: ۴۲۳۷۵۵۶۶ – ۰۲۱

پست الکترونیک:

نشانی: تهران، بزرگراه شهید حقانی، بین مدرس و دیدار شمالی، پلاک ۱۵

شرکت رایانه خدمات امید در شبکه‌های اجتماعی: