راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

فن‌آوا کارت

شرکت فن آوا کارت با هدف ارائه خدمات ایمن، مؤثر، ارزان و در جهت توسعه ابزارهای پرداخت در سال 1382 به‌عنوان عضوی از گروه بزرگ فن آوا (سهامی عام) و به شماره 209152 در اداره ثبت شرکت‌ها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسید. این شرکت پس از دریافت مجوز PSP از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران فعالیت خود را با صدور کارت‌های اعتباری آغاز کرد و در سال 1388 شروع به همکاری با بانک‌ها در زمینه تأمین، نصب و پشتیبانی دستگاه‌های کارت‌خوان در سطح کشور کرد.

این مجموعه با استفاده از نیروی انسانی متخصص، فناوری‌های امنیتی روز دنیا و بهره‌گیری از ابزارهای نوین پرداخت موفق به کسب رتبه برتر شورای عالی انفورماتیک کشور شد.

در سال 1392 با توجه به اهمیت و توسعه فعالیت‌های فن آوا کارت و افزایش نیروی انسانی، ساختمان مرکزی گروه فن آوا در اختیار فن آوا کارت قرار گرفت و بخشی از زیرساخت‌های فنی و عملیاتی موردنیاز ارتقا یافت.

در حال حاضر شرکت فن آوا کارت به‌عنوان یکی از ۱۲ شرکت دارای مجوز از بانک مرکزی و شرکت شبکه الکترونیکی پرداخت کارت (شاپرک) است که خدمات پرداخت الکترونیک را به مشتریان بانک‌ها خدمات ارائه می‌کند.

سال تأسیس:

1382

مدیرعامل:

سمت فعلی:
مدیرعامل شرکت فن آوا کارت

اعضای هیئت‌مدیره:

تحصیلات:
کارشناسی مهندسی برق و الکترونیک
کارشناسی ارشد مدیریت تکنولوژی
سمت فعلی:
رئیس هیئت‌مدیره شرکت فن آوا کارت
سمت پیشین:
مدیرعامل شرکت داده پردازی فن آوا

تحصیلات:
کارشناسی مهنسی برق
کارشناسی ارشد مدییرت دولتی
سمت فعلی:
نایب‌رئیس هیئت‌مدیره شرکت فن آوا کارت
سمت پیشین:
رئیس اداره فناوری‌های نوین بانک سینا
معاون اداره بانکداری الکترونیک بانک سینا

تحصیلات:
دکتری تخصصی کارآفرینی
DBA دانشکده مدیریت دانشگاه تهران
کارشناسی‌ارشد فناوری اطلاعات و مدیریت
کارشناسی نرم‌افزار

سمت فعلی:
عضو هیئت‌مدیره شرکت فن آوا کارت

سمت پیشین:
مدیر روابط و خدمات مشتریان شرکت خدمات انفورماتیک
معاون پشتیبانی پدیرندگان شرکت پرداخت الکترونیک سداد

تحصیلات:
کارشناسی مدیریت صنعتی
کارشناسی‌ارشد مدیریت مالی
کارشناسی‌ارشد مدیریت بازرگانی

سمت فعلی:
عضو هیئت‌مدیره شرکت فن آوا کارت

سمت پیشین:
معاون مالی و اقتصادی شرکت گروه فن‌آوا
رئیس هیئت‌مدیره شرکت دیاکو صنعت آریا

تعداد کارکنان:

حدود 250 نفر

حوزه فعالیت:

  • ارائه خدمات پرداخت الکترونیکی در تمامی درگاه‌های پرداخت
  • ارائه خدمات تأمین، نصب، راه‌اندازی و پشتیبانی پایانه فروش
  • سفارشی‌سازی خدمات پرداخت الکترونیکی
  • ارائه خدمات باشگاه مشتریان
  • ارائه خدمات نوین و راهکارهای جامع (Total Solution)
  • ایجاد، گسترش و ارتقا بستر پرداخت الکترونیکی شامل شبکه و سوئیچ
  • بازاریابی و ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی به بنگاه‌های اقتصادی
  • تولید و پیاده‌سازی نرم‌افزارهای پرداخت الکترونیکی بر بستر تلفن همراه

رقبا:

شرکت‌های فعال در صنعت پرداخت الکترونیکی

مدیرعامل‌ها از ابتدا تاکنون:

محصولات کلیدی:

  • پرداخت بر بستر پایانه فروش
  1. کارت‌خوان‌های تلفنی، بی‌سیم و شبکه‌ای
  2. کارت‌خوان‌های موبایلی
  3. کارت‌خوان‌های رایان های
  4. کارت‌خوان‌های هوشمند
  • پرداخت بر بستر درگاه اینترنتی
  • پرداخت بر بستر اپلیکیشن موبایلی
  • پرداخت بر بستر سرکد USSD #880*
  • سامانه نفیس و امکان سفارشی‌سازی خدمات
  • باشگاه مشتریان
  • ارائه نرم‌افزار پایانه فروش و پرداخت موبایلی و سفارشی‌سازی متناسب با نیاز مشتری
  • ارائه خدمات ارزش‌افزوده بر روی تمامی درگاه‌های پرداخت
  • ارائه خدمات راهکارهای جامع (Total Solution)

محصولات و ارهکارها:

  • خدمات پایانه‌های فروشگاهی:
  1. ارائه دستگاه‌های کارت‌خوان
  2. خدمات دستگاه کارت‌خوان
  3. خدمات ارزش‌افزوده روی دستگاه‌های کارت‌خوان
  • خدمات درگاه پرداخت اینترنتی:
  1. درگاه‌های اختصاصی
  2. خدمات ارزش‌افزوده بر روی درگاه پرداخت اینترنتی
  • خدمات درگاه USSD:
  1. زیر کدهای اختصاصی
  2. خدمات ارزش‌افزوده بر روی درگاه USS
  • ارائه‌کننده خدمات مبتنی بر کارت‌های الکترونیکی
  • عرضه‌کننده خدمات پرداخت، مسئول پیاده‌سازی و پشتیبانی سیستم‌های بانکی
  • توزیع کارت‌خوان‌ها و ایجاد بستر شبکه و سوئیچ برای شبکه الکترونیکی پرداخت
  •  بازاریابی و ارائه خدمات بانکداری الکترونیک به بنگاه‌های اقتصادی

مشتریان:

افتخارات:

  • رتبه 1 شورای عالی انفورماتیک
  • تمدید گواهینامه سیستم مدیریت کیفیتISO 9001:2015 تا سال 98
  • تمدید گواهینامه سیستم مدیریت امنیت اطلاعات ISO 27001:2013 تا سال 98
  • تمدید گواهینامه مدیریت ارتباط با مشتریان- رسیدگی به شکایت مشتری ISO 10002:2014 تا سال 98
  • تمدید گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت-راهنمای آموزش کارکنان ISO 10015:1999 تا سال 98
  • دریافت تندیس نشان شایسته ملی در سال 95
  • دریافت گواهینامه تعهد به تعالی از سیزدهمین جایزه تعالی سازمانی (EFQM) درسال 95
  • دریافت تقدیرنامه اهتمام به کیفیت چهارمین دوره جایزه ملی کیفیت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICTINQA) درسال 95
  • دریافت تندیس توانمندی سومین جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری ایران (IRAMIT) به‌عنوان اولین شرکت PSP در سال 95

راه‌های ارتباطی:

وب‌سایت: fanavacard.ir

تلفن: 43697000-021 / 43695000

دورنگار: 43697597-02

کدپستی: 1516644811

پست الکترونیک: info@fanavacard.ir

نشانی: تهران، میدان آرژانتین، خیابان الوند، خیابان 29، پلاک 5

لینک شرکت در شبکه‌های اجتماعی:


آخرین نوشته‌ها و اخبار درباره شرکت فن‌آوا کارت


شرکت فن آوا کارت

بیشترین کاهش نسبت خطای پذیرندگی مردادماه 1403 در فن‌آوا کارت

یکصد و دهمین گزارش اقتصادی شاپرک منتشر شد و فن آوا کارت بیشترین کاهش در نسبت خطای پذیرندگی به کل تراکنش‌ها را کسب کرد. به گزارش روابط عمومی فن آوا کارت، با توجه به یکصد و دهمین گزارش اقتصادی شاپرک در مقایسه ماهانه عملکرد شرکت‌های ارائه

پیشگاه‌زاده: کاهش چاپ اسکناس و ضرب مسکوک در ناترازی بانک‌ها تأثیر دارد

کاهش چاپ اسکناس و ضرب مسکوک هزینه تراکنش‌های خرد را برای بانک‌ها افزایش می‌دهد که این امر باعث ناترازی بانکی می‌شود. احمد پیشگاه‌زاده، مدیرعامل فن‌آوا کارت معتقد است که کاهش هزینه‌های تراکنش، سهولت و دسترسی بیشتر، امنیت و حریم خصوصی و کاهش