راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

جهان ارتباطات نکا

شرکت جهان ارتباطات نکا در سال 1385 با هدف توسعه تکنولوژی‌های مخابراتی و ICT و هم‌زمان با ورود اپراتور دوم تلفن همراه به ایران، فعالیت خود را با وارد کردن و بومی‌سازی تکنولوژی توزیع شارژ الکترونیکی از طریق پایانه‌های فروش (POS) از شرکت Plum System آفریقای جنوبی آغاز کرد.

در حال حاضر شرکت نکا با تکیه بر واحد R&D قوی خود، متشکل از استادان و دانشجویان نخبه ایرانی به دنبال طراحی و توسعه سایر تکنولوژی‌های حوزه تجارت الکترونیک است. همچنین در حال حاضر شرکت جهان ارتباطات نکا، دارای یک شبکه گسترده از مشتریان )نمایندگان) در سراسر ایران است و قریب به 2355 نقطه عامل توزیع و کاربر نرم‌افزار نکا است که به‌عنوان بازوهای فعال شرکت نکا، دارای پتانسیل‌های بالقوه و بالفعلی در امر توزیع، تأمین مالی و پیاده‌سازی تکنولوژی‌های جدید برای شرکت هستند.

همچنین از سال 1391 با توجه به شناخت مناسب از حوزه صنعت پرداخت، با اجرای چند پروژه مشترک در حوزه فروش شارژ با صنعت پرداخت به‌صورت تخصصی وارد این حوزه شده است.

در حال حاضر نیز با استفاده از زیرساخت‌های فنی خود با اخذ مجوز پرداخت یاری، در حال طراحی زیرسیستم‌های پرداخت درون برنامه‌ای جهت استفاده اپلیکیشن‌های ثانویه است.

شرکت نکا، همواره برای ارائه خدمات انفورماتیکی در صنایع دولتی و خصوصی مختلف حضوری فعال و پررنگ داشته و توانایی ارائه سرویس‌های متعددی ازجمله طراحی، تولید، توسعه و پشتیبانی سیستم کاربردی نرم‌افزاری و تأمین و تهیه انواع تجهیزات کامپیوتری شبکه، سرورها،Voip، طراحی تولید، توسعه و پشتیبانی سیستم‌های کاربردی روی تلفن همراه، برنامه‌های کاربردی قابل‌نصب روی گوشی‌های تلفن همراه و همچنین پشتیبانی و سرویس‌دهی تجهیزات سخت‌افزاری، شبکه و توسعه لایه فیزیکی را دارد.

سال تاسیس:

1385

مدیرعامل:

[mks_tabs nav=”horizontal”]
[mks_tab_item title=”مازیار خلعتبری”]

سمت: مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره

متولد 1342

تحصیلات:

  • دکتری حقوق

[/mks_tab_item]
[/mks_tabs]

اعضای هیئت‌مدیره:

اعضای هیئت‌مدیره:

نایب رئیس هیئت‌مدیره

رئیس هیئت‌مدیره

عضو هیئت‌مدیرعه

مدیرعامل‌ها از ابتدا تاکنون:

مدیرعامل‌ها از ابتدا تاکنون:

  • احمد مسرور
  • کوروش جلالی
  • مازیار خلعتبری

خدمات:

  • فروش عمده پین شارژ
  • فروش شارژ مستقیم
  • فروش بدون سرمایه‌گذاری
  • خدمات پرداخت بانکی
  • پشتیبانی دائمی
  • مشاوره فروش

راه‌های ارتباطی:

وب‌سایت: nekatelecom.com

تلفن: ۸۸۶۷۲۷۱۹

نشانی:

  • دفتر مركزی: میدان ونک, ابتدای خیابان گاندی جنوبی, كوچه بیستم, پلاک ۵, طبقه اول جنوبی, واحد ۳ 
  • امور مرکزی: خیابان دماوند, نبش چهاره راه آیت, روبروی سینما ماندانا, جنب بیمه دانا, پلاک ۵۹۳, طبقه دوم, واحد ۷ 

لینک شرکت در شبکه‌های اجتماعی:

د


آخرین نوشته‌ها و اخبار درباره جهان ارتباطات نکا


مطالب اخیر

الزام تکمیل قسمت «بابت» از ۲۰۰ میلیون‌تومان به مبالغ بالای ۴۰۰ میلیون تومان رسید

بانک مرکزی در بخشنامه جدیدی تکمیل قسمت بابت در فرم‌های نقل و انتقالات الکترونیکی حضوری را که تا قبل از این برای مبالغ بالاتر از ۲۰۰میلیون تومان بود، برای مبالغ بالای ۴۰۰ میلیون تومان الزامی کرد. به گزارش ایبنا،‌ بانک مرکزی در بخشنامه

شرکت قسطا کارشناس وصول و پیگیری مطالبات استخدام می‌کند

شرکت قسطا، فعال حوزه‌ی لندتک و پلتفرم ارائه‌ی وام اعتباری فوری و بدون ضامن، در عنوان شغلی «کارشناس وصول و پیگیری مطالبات» استخدام می‌کند: کارشناس وصول و پیگیری مطالبات کارشناس پیگیری مطالبات عضوی از واحد پشتیبانی فروش خواهد

فراخوان مرحله سوم سندباکس بانک مرکزی تا 15 اردیبهشت‌ماه تمدید شد

مدیر نوآوری و مطالعات راهبردی شرکت ملی انفورماتیک اعلام کرد، باتوجه‌به درخواست‌های مکرر فعالین فین‌تک و نوآوران صنعت پرداخت، فراخوان ارسال طرح به سندباکس بانک مرکزی تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه تمدید شده است. جعفر مرتضویان با اشاره به تصمیم شورای