راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

آموزش چگونگی پرداخت اینترنتی اقساط بانک ملی با سامانه بام

محمدرضا نورشید؛ رده / امکان پرداخت اقساط تسهیلات برای سامانه بام بانک ملی محیا شده است و می‌توانید با استفاده از سرویس پرداخت اقساط وام از آن بهره ببرید؛ با استفاده از این امکان، کاربر سامانه بام می‌تواند علاوه بر مشاهده اطلاعات تسهیلات خود، اقساط خود را نیز پرداخت کند.

در این مطلب سعی داریم تا چگونگی پرداخت اینترنتی اقساط بانک ملی با سامانه بام را به شما نشان دهیم.

برای پرداخت تسهیلات در بام باید به منوی تسهیلات/ پرداخت اقساط بروید.

Parta-5-Way2pay-95-11-19

تسهیلات خود را انتخاب کنید و در این قسمت ضمن مشاهده جزییات تسهیلات خود همچون کد تسهیلات، میزان تسهیلات، مبلغ وام، مبلغ باقی‌مانده، تاریخ تنظیم قرارداد، سرسید اقساط، تعداد اقساط پرداخت‌شده، بدهی تأخیر اقساط و … پرداخت اقساط خود را انجام دهید.

Parta-6-Way2pay-95-11-19

Parta-1-Way2pay-95-11-19

البته در این قسط باید مبلغ پرداختی هر قسط را به‌صورت دستی وارد کنید و این مبلغ از حساب شما کسر خواهد شد.

.

گزارش تسهیلات

در بخش گزارش تسهیلات می‌توانید فهرست گزارش تسهیلات پرداختی خود را ببینید که البته به همین راحتی با یک نگاه جواب سؤالات خود را نخواهد یافت و کمی دچار سردرگمی خواهید شد.

Parta-2-Way2pay-95-11-19

همین‌طور اطلاعات 30 تراکنش آخر از تراکنش‌های پرداخت اقساط تسهیلات نیز در این سامانه قابل‌مشاهده است.

Parta-3-Way2pay-95-11-19

در بخش نمودار وضعیت پرداخت تسهیلات نمودارهایی از اصل وام، اقساط معوق، باقی‌مانده، بازپرداخت منظم، بازپرداخت به نسبت منظم و نامنظم خواهید دید؛ ولی تنها موردی که به شما کمک خواهد کرد، گزارش مبلغ جریمه پرداختی است که نشان می‌دهد چه مقدار جریمه بابت تأخیر در پرداخت اقساط را به‌حساب بانک ملی واریز کردید.

Parta-4-Way2pay-95-11-19

10 دیدگاه
  1. علیرضا نظری می‌گوید

    با سلام خیلی عالیه .زحمت ما کمتر شده .اطلاع از حساب مشخص وهمیشه در دسترس هست

  2. ناشناس می‌گوید

    چرا بانک های ملی در همه شعبه هاشون در تمومی شهرها پرداخت کردن اقساط و قسط ها را غیر حضوری نمی کنند تا اینقدر شاهد صف و شلوغی در این بانک های ملی نباشیم و دلیل شلوغ بودن خیلی زیاد این بانک های ملی آوردن قسط در همین بانک های ملی و شعبه هایش شده است و خواهشمندیم از همه بانک های ملی که مشتریانی را که قسط دارند به پرداخت غیرحضوری , که یک راهش از طریق برنامه بام است را کاملا قطعی کنند و دیگه نباید بخاطر عده ای که می خواهند حضوری در این بانک ها قسط بدهند باعث شلوغی بیش از حد شوند و همچنین وقت دیگران را هم بگیرند و نیاوردن قسط در این بانک ها پس چرا قانونی نمی شود که پرداخت قسط ها بصورت اینترنتی و موبایل بانکی شود؟ و بانک های ملی هم در همه شهرها و شعبه ها نباید قسط را بصورت حضوری بگیرند و پرداخت کنند. العان همه بانک ها به غیر از بانک های ملی ،‌ پرداخت اقساط و قسط ها را دیگه بصورت کاملا غیرحضوری کرده اند.

  3. کاظم زندی می‌گوید

    پرداخت تهسیلات بانک ملی

  4. ناشناس می‌گوید

    جمع کنید بابا سیستم اوتون به سیستم با نک مهر اقتصاد که تجربه شما را هم ندارن نگاه کنید من ۲ ساعت میخام قسط پرداخت کنم فقط راهنمایی می بینم

  5. عاطفه می‌گوید

    با سلام…چجوری باید حسابی را که قسط میدم وارد کنم تو قسمت تسهیلات…من الان میرم تو همراه بامم…تو قسمت پرداخت اقساط هیچ حسابی نیس که من انتخاب کنم قسط بدم

    1. زهرا اوتادی می‌گوید

      خیلییییی مسخره شده من تا یه ماه پیش پرداخت میکردم الان اصلا معلوم نیست چی شده هرچی میزنم پرداخت تسهیلات نیست

  6. محمد رضا جهان بخشی می‌گوید

    بانک ملی هم مثل سایر بانک ها یک درگاه پرداخت اقساط تسهیلات درست کنه شخص با هرکارتی بتونه اقساط اش رو پرداخت کنه چهل تا برنامه درست کردین یکی از اونها تکمیل نیست.لطفا یک درگاه پرداخت اقساط تسهیلات معرفی کنید مردم راحتتر کارهاشون انجام بده

  7. علی می‌گوید

    خیلی خوبه که امکان پرداخت قسط به صورت اینترنتی وجود داره. فقط ایرادش اینه که طبق اعلام کارشناس پشتیبانی شرکت سداد امکان پرداخت قسط از ساعت 8 تا 20 وجود داره و این موضوع با فلسفه بانکداری اینترنتی اونم برای بزرگترین بانک ایران منافات عجیبی داره!!!

  8. احمد می‌گوید

    دو ماه است تلاش می کنم عضو سامانه بام شوم مقدور نیست. بیش از ده بار به شعبه مراجعه کردم. گفتند به ما مربوط نیست.

  9. ناشناس می‌گوید

    بخدا بی‌خال اینترنت اینا بشوید بیا باجه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.