راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

چگونه در ویپاد افتتاح حساب کنیم؟

 یکی از فعالیت‌های زمان‌بر انجام کارهای بانکی است. حضور در شعبه‌های شلوغ، بعد از طی مسیری که اغلب با ترافیک نیز همراه بوده، صرف زمان به نسبت طولانی برای انجام یک کار کوچک بانکی، تنها بخش اندکی ازاین‌دست مشکلات محسوب می‌شوند.

با پررنگ شدن نقش بانکداری الکترونیک در سال‌های اخیر و شکل‌گیری همراه بانک‌ها و اینترنت بانک‌ها، بسیاری از این مسائل برطرف شدند؛ برای دریافت بخش قابل‌توجهی از خدمات بانکی، دیگر نیازی به حضور در شعبه‌های فیزیکی نیست و می‌توان به‌راحتی از هر مکانی از این خدمات استفاده کرد. این در حالی است که دریافت غیر‌حضوری برخی از خدمات نظیر افتتاح حساب، دریافت کارت و یا کارت هدیه، از طریق همراه بانک‌ها و اینترنت بانک‌های رایج میسر نبوده و تا مدتی پیش‌ازاین، ‌‌افراد همچنان ناگزیر به مراجعه به شعبه‌های فیزیکی بودند. حالا مدتی است که با توسعه بانکداری دیجیتال، انجام کارهای بانکی در قیاس با گذشته، به‌مراتب ساده‌تر شده است.

بانک پاسارگاد به‌عنوان یکی از بانک‌های پیشرو در زمینه خدمات بانکــداری دیجـیتال، توسط شرکت داتین بانک تمام دیجیتال خود را توسعه داده است.

با ویپاد (بانک دیجــیتال پاســارگاد) می‌توانید به‌آسانی، تنها با صرف چند دقیقه زمان کاملاً آنلاین، نسبت به افتتاح حساب دیجیتال بانک پاسارگاد، در اپلیکیشن ویپاد اقدام کنید و پس از آن، از کلیه خدمات بانکی این حساب نظیر انتقال وجه، دریافت کارت، دریافت کارت هدیه و غیره (کاملاً مشابه حساب‌های عادی بانک پاسارگاد) استفاده کنید. شما نیز برای افتتاح حساب در ویپاد و استفاده از خدمات این اپلیکیشن می‌توانید مراحل زیر را مطابق راهنما انجام دهید.


مراحل گام‌به‌گام افتتاح حساب در ویپاد


 در گام اول شما باید اپلیکیشن ویپاد را دانلود ونصب کنیدکه نسخه‏‏‌های مختلف ویپاد (تحت وب، اندروید و آی‌اواس) از طریق سایت ویپاد و فروشگاه‌‏های کافه‌بازار، سیب‌اپ ومایکت در دسترس شما کاربران برای دانلود قرار دارد.

برای افتتاح حساب و استفاده از خدمات بانکی ویپاد احراز هویت دیجیتال ضروری است این احراز هویت در سه مرحله انجام می‌شود.
 پس از نصب ویپاد شماره تماس خود را وارد کنید دقت کنید که شماره تماس باید متعلق به خودتان باشد. سپس کد تأیید را که از طریق پیامک به شماره همراه شما ارسال شده است را وارد کنید.

 شما در اولین مرحله از احراز هویت کد ملی و تاریخ تولد خود را طبق تصویر بالا در صفحه پر کنید، کمتر از نیم دقیقه باید صبر کنید تا اطلاعات شما بررسی و تأیید شود. نتایج تمامی مراحل از طریق پیامک گام‌به‌گام به شما اطلاع داده می‌شود.

 پس از تأیید اطلاعات هویتی، نوبت به واردکردن شماره سریال کارت ملی است که مطابق تصویر بالا داخل کادر وارد کنید.

در مرحله سوم از احراز هویت، نوبت به ضبط فیلم از چهره است. با کلیک روی کادر ضبط فیلم چهره در پایین صفحه، فیلم‌برداری آغاز می‌شود مستقیم به دوربین نگاه کنید سپس سرتان را به‌آرامی به سمت راست و چپ بگردانید پس از گذشت 30 ثانیه الی ۱۲۰ دقیقه نتیجه بررسی صحت فیلم به شما اعلام می‌شود. این آخرین مرحله از احراز هویت است.

پس از احراز هویت گزینه ادامه را کلیک کنید تا وارد صفحه اصلی اپلیکیشن شوید. بالای صفحه روی کارت حساب دیجیتال پاسارگاد کلیک کنید سپس درخواست صدور کارت را فشار دهید تا یک کارت بانکی برای حساب دیجیتال شما صادر شود. نتیجه استعلام بانکی ۱ ساعت تا ۷۲ ساعت زمان می‌برد.

روی گزینه فعال سازی کارت کلیک کنید تا کارت شما فعال شود در ادامه کد ۷ رقمی که برای فعالسازی به شماره همراه شما پیامک شده است را وارد کنید.

دراین مرحله شما باید درخواست ارسال فیزیکی کارت را انتخاب کنید. کد پستی خود را وارد کنید تا آدرس شما مطابق با کد پستی وارد شده به شما نمایش داده شود. آدرس را چک کنیدو اگر نیاز به ویرایش داشت در همان کادر اعمال کنید.

سپس برای ارسال کارت فیزیکی، مجددا باید آدرس ارسالی که در نظر دارید بسته به آن فرستاده شود را وارد کنید. کارت شما ثبت و طی ۳ تا ۷ روزکاری توسط پست تحویل شما در آدرس انتخابی می‌شود.

پس از اینکه کارت بانکی دریافت کردید، وارد اپ ویپاد شوید سپس در قسمت حساب دیجیتال گزینه فعال‌سازی را انتخاب کنیدتا برای شما یک کد هفت رقمی ارسال شود، در انتها کارت شما با موفقیت فعال می‌شود و رمزاول کارت برای شما اس‌ام اس‌می‌شود که در صورت تمایل می‌توانید آن را تغییر دهید.

26 دیدگاه
  1. مکائیل می‌گوید

    با سلام من پیش از اینکه کارت به دستم برسه گزینه فعالسازی کارت رو زدم و الان اعلان ارسال کارت برام نمونده آیا کارت رو برام ارسال میکنن؟ممنونم میشم راهنمایی بفرمایید.

    1. بی نام می‌گوید

      سلام وقتتون بخیر کارت براتون ارسال شد؟منم همین کارو کردم الان نمیدونم میاد یا نه

  2. مجید می‌گوید

    نزدیک ۲۰ روزه ویپاد رو نصب کردم یه هزینه ۱۰ هزار تومن هم دادم برای نتیجه استعلام بانکی هنوز بعد از ۲۰ روز هربار درخواست کارت فیزیکی رو میزنم جواب میاد که نتیجه استعلام بانکی شما هنوز تکمیل نشده است،هیچ چک برگشتی و …. هم ندارم

  3. حسین می‌گوید

    سلام. من نمیدونم چطوری برم در صفحه دیجیتال گزینه فعال سازی کارت رو انتخاب کنم

  4. ناشناس می‌گوید

    سلام چطوری شماره حساب و شبا رو ویرایش کنم

  5. ناشناس می‌گوید

    FRY2HD

  6. ناشناس می‌گوید

    برای کد معرف از این کد استفاده کنین لطفاً
    FRY2HD

    1. قربان قرایی می‌گوید

      من قبل از اینکه کارت به دستم برسه گزینه فعال سازی زدم فعال شده ولی الان یک هفته هست به دستم نرسیده کارت

  7. ناشناس می‌گوید

    برای کد معرف از کد پایینی استفاده کنین
    FRY2HD

  8. میلاد می‌گوید

    سلام
    من کارت اومده برام میرم تو حساب دیجیتال ، ولی گزینه فعال سازی کارت اصلا نیست که بزنم

  9. ناشناس می‌گوید

    سلام.من بعد از وارد کردن شماره تماس کد تایید میده بهم ولی وارد نمیشه ورود ناموفق میزنه

    1. محمد حسین هنرپیشه می‌گوید

      کارت بدستم رسیده اما حساب دیجیتال در آپ ویپاد نمیاد که بتونم رمز کارت رو بدونم

      1. ناشناس می‌گوید

        سلام من کارت ملی ندارم سریال کارت ملی باید بزنم
        نمیشه کد ملی زد؟

        1. نرگس عبادی می‌گوید

          کد رهگیری

    2. محمد حسین هنرپیشه می‌گوید

      کارت دستم رسیده اما حساب دیجیتال در آپ ویپاد نمیاد که بتونم رمز کارت رو بدونم،من قبلا سوال نکرده ام

  10. آنا می‌گوید

    برنامه م پاک شده دوباره نصب کردم اما نمیتونم واردش بشم میگه کد ملی تکراری است باید چه کنم؟

  11. بختیاری می‌گوید

    چطوری میتونم کد پستیم رو ویرایش کنم ؟

    1. ناشناس می‌گوید

      من پلاک خونه ما اشتباه فرستاده باید چه کار کنم ممنون

  12. سیدرضا حسینی می‌گوید

    شماره تلفن به اسم یک نفر دیگر است لطف کنید راهنمایی فرمایید با تشکر

  13. سیدرضا حسینی می‌گوید

    شماره تلفن به اسم یک نفر و برای یکی کارت ویپاد درخواست لطف کنید راهنمایی بفرمایید

  14. مرضیه می‌گوید

    سلام.کسی ک کارت ملی نداره یعنی هنوز نیومده چجوری میتونه نصب کنه؟!

    1. سجادشاه می‌گوید

      با شماره ی رسید کارت ملی جدید، یعنی اگه تقاضا بدی برا کارت ملی هوشمند، با همون رسیدش هم کارت راه میفته، حتما نیاز نیست چند سال صبر کنی تا کارت ملیت بیاد

  15. افرا می‌گوید

    سلام خیلی راحت وبی دردسر میشه حساب باز کرد همه کارهاش دیجیتالی
    برا کد دعوت UFSDU7 وارد کنید

  16. نازیه می‌گوید

    کارت تا چند روز به دستم میرسه

  17. محمد می‌گوید

    سلام چند ماهه ازش استفاده میکنم.امروز موعد پرداخت قسط پشتوانه هست .من زدم بازیابی رمز کلا برنامه از دسترس خارج شد رمز رو فراموش کردم.چکار کنم که رمز رو بازیابی کنم و وارد ویپاد بشم.

  18. حسین می‌گوید

    ممنون میشم کد معرف منو بزنید
    کد معرف ویپاد: X34LTJ
    کد معرف آبانک : w0b9z
    کد معرف بلوبانک: M4ICAY
    کد معرف زیپاد: 41339011

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.