راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

فینوداد و راهبرد هوشمند مدیریت ثروت ستارگان تفاهم‌نامه هم‌سرمایه‌گذاری امضا کردند

مرکز نوآوری بانک ملی ایران؛ فینوداد و شرکت راهبرد هوشمند مدیریت ثروت ستارگان تفاهم‌نامه هم‌سرمایه‌گذاری امضا کردند. هم‌سرمایه‌گذاری در حوزه فین‌تک و سایر حوزه‌های فناورانه، برگزاری رویدادهای Reverse Pitch، نشست‌ها، سمینارها، معرفی تیم‌ها به منظور سرمایه‌گذاری، همکاری در تأمین زیرساخت، منتورها، مشاورین، داوران، استفاده از فضا و امکانات و پوشش خبری طرفین از محورهای اصلی این تفاهم‌نامه است.

در مراسمی با حضور علیرضا ماهیار، عضو هیئت‌عامل و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران؛ سید امیرحسین شبیری، مدیرعامل فینوداد؛ محمدمهدی جهان‌بزرگی، رئیس‌ هیئت‌مدیره فینوداد؛ حمید نصیری، مدیرعامل مدیریت ثروت ستارگان و سید صابر امامی، مدیرعامل شرکت عصر امین کارآفرین، تفاهم‌نامه فینوداد و راهبرد هوشمند مدیریت ثروت ستارگان در شعبه ملی‌پلاس فخر رازی بانک ملی ایران امضا و از شعبه ملی‌پلاس بانک ملی ایران و امکانات موجود در آن بازدید شد.

در حاشیه امضای این تفاهم‌نامه، شبیری از پتانسیل زیاد بانک ملی ایران برای سرمایه‌گذاری در استارتاپ‌های حوزه فناوری گفت و نصیری نیز از وجود استارتاپ‌های موفق در حوزه فناوری و پتانسیل بالای کشور در این حوزه خبر داد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.