راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

محمود شایان عضو هیئت‌مدیره بانک ملی شد

مراسم معارفه محمود شایان، عضو جدید هیئت‌مدیره بانک ملی ایران و تودیع سید فرید موسوی، عضو سابق هیئت‌مدیره این بانک با حضور معاون بانک، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی و سرپرست و اعضای هیئت‌مدیره بانک ملی ایران برگزار شد.

به گزارش روابط‌ عمومی بانک ملی ایران، سید عباس حسینی معاون امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش‌های سید فرید موسوی، عضو سابق هیئت‌مدیره بانک ملی ایران، ابراز امیدواری کرد که حضور محمود شایان در ترکیب هیئت‌مدیره به این بانک در حرکت به‌ سوی اهداف تعیین‌شده کمک کند.

حسینی بیان کرد: «بانک ملی ایران نماد زحمت و تلاش کل نظام بانکی کشور است و امیدوارم این تلاش‌ها همچنان تداوم داشته باشد. بانک ملی ایران باید نقش پیشرو خود در نظام بانکی را حفظ کند و هر تحول، تغییر، خدمت جدید و کمک به رشد اقتصادی، ابتدا از دل این بانک بیرون بیاید و سپس در نظام بانکی جاری شود.»

او با تأکید بر همگرایی و وحدت میان اعضای هیئت‌مدیره بانک ملی ایران، گفت: «هدف، گره‌گشایی از مشکلات مردم و کشور است و کار را باید برای خشنودی خدا انجام داد.»

سرپرست بانک ملی ایران نیز در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش‌های سید فرید موسوی و تأکید بر توانمندی‌های محمود شایان، گزارشی از عملکرد بانک ملی ایران و برنامه‌های در دست اقدام ارائه داد.

ابوالفضل نجارزاده با اشاره به تداوم برنامه واگذاری‌ها گفت: «واگذاری شرکت‌ها و خروج از بنگاه‌داری، سیاست اصلی بانک ملی ایران است.»

او با اعلام شرکت‌های در دست واگذاری، تأکید کرد: «واگذاری این شرکت‌ها، منجر به آزادسازی منابع آنها و خلق بنگاه‌های جدید می‌شود. با تمهیدات اندیشیده‌شده و کمک شرکت داده‌ورزی سداد، به‌زودی محصولی ارائه می‌شود که با استفاده از آن ارائه تسهیلات خرد به مشتریان غیرحضوری می‌شود.»

اعضای هیئت‌مدیره بانک ملی ایران نیز ضمن تبریک انتخاب عضو جدید هیئت‌مدیره، از خدمات سید فرید موسوی تقدیر کردند.

محمود شایان، عضو جدید هیئت‌مدیره بانک ملی ایران نیز در پایان مراسم، ضمن قدردانی از حسن اعتماد در تصدی خود گفت: «این انتخاب موجبات افتخار و فصلی جدید در زندگی بنده خواهد بود و امیدوارم بتوانم در پیشبرد اهداف بانک ملی ایران، مؤثر باشم.»

همچنین سید فرید موسوی، عضو سابق هیئت‌مدیره بانک ضمن ارائه گزارشی از عملکرد خود در ترکیب هیئت‌مدیره، برای محمود شایان آرزوی موفقیت کرد.

طبق این گزارش، محمود شایان پیش‌ از این در مردادماه ۱۳۹۹ با حکم وزیر اقتصاد به‌عنوان مدیرعامل بانک مسکن انتخاب و جانشین ابوالقاسم رحیمی شده بود.

2 دیدگاه
  1. احسان می‌گوید

    این محمود شایان همان عضو قدیمی پرونده دار و مدیرعامل بازنشسته بانک مسکن نیست؟
    قبلا هم همین جا بود
    دولت بازنشستگان، اقای رئیسی و وزیرش …. با این فرمان

  2. ریو می‌گوید

    قطعا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.