راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ابوالفضل نجارزاده سرپرست بانک ملی شد

با حکم وزیر امور اقتصادی و دارایی، ابوالفضل نجارزاده به سمت سرپرست بانک ملی ایران منصوب شد.

به گزارش «راه پرداخت»، در حکم احسان خاندوزی برای انتصاب ابوالفضل نجارزاده به سمت سرپرست بانک ملی ایران آمده است: «نظر به تعهد، تخصص و توانمندی‌های ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ، شما را به‌عنوان سرپرست بانک ملی ایران منصوب می‌نمایم. همکاری، همدلی و همراهی در این مأموریت دسته‌جمعی، پیش‌شرط موفقیت است.
امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به عدالت‌محوری، انقلابی‌گری، مردم‌داری، پاک‌دستی، فسادستیزی و قانون‌مداری در تحقق اهداف دولت و حل مشکلات، مجدانه بکوشید.»

طبق این گزارش، هفته گذشته با استعفای علی صالح‌آبادی از ریاست بانک مرکزی و پذیرش این استعفا در هیئت دولت، محمدرضا فرزین، رئیس وقت بانک ملی، رئیس جدید بانک مرکزی شد. بررسی‌های راه پرداخت در آن زمان حاکی از آن بود که یکی از محتمل‌ترین گزینه‌های جایگزینی فرزین در بانک ملی، نجارزاده خواهد بود و با رسانه‌ای شدن حکم انتصاب او به سرپرستی بانک ملی، این موضوع به‌صورت رسمی تأیید شد.

نجارزاده دارای مدرک دکترای اقتصاد، گرایش پول و بانکداری اسلامی است. او از مدیران نظام بانکی و دارای مسئولیت‌های مختلف در بانک مرکزی، بانک صنعت‌ومعدن و صندوق توسعه ملی کشور بوده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.