بانک‌تک (BankTech) شرکت‌ها

پیگیری تراکنش‌های ناموفق کارتخوان از طریق مرکز عملیات شاپرک

مرکز عملیات‌ شاپرک آماده ارائه اطلاعات لازم و رفع مشکلات احتمالی هموطنان عزیز در زمینه خرید با دستگاه‌های کارتخوان است.

به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی جمهوری‌ اسلامی ایران، هموطنان عزیز می‌توانند در‌ صورت بروز مشکل در زمینه خرید با دستگاه های کارت‌خوان، در گام اول موضوع را از شرکت ارائه دهنده خدمات بانکداری الکترونیک PSP – که‌ شماره تماس آنها‌ در ذیل برگه رسید خریدار درج شده است – پیگیری نمایند.

در صورت عدم رفع مشکل ، این افراد می‌توانند ضمن تماس با مرکز عملیات شاپرک به شماره ۴-۲۲۹۲۶۴۰۲ و ارائه اطلاعات لازم، نسبت به رفع مشکل خود اقدام نمایند.

منبع: بانک مرکزی

 

درباره نویسنده

رسول قربانی

سردبیر سایت راه پرداخت؛
رسول قربانی دانش آموخته زبان و ادبیات انگلیسی است. اوفعالیت رسانه‌ای خود را به طور متمرکز در حوزه فناوری اطلاعات بانکی و پرداخت در سال 89 آغاز کرد و تاکنون در این حوزه متمرکز فعالیت کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

۲۳ دیدگاه

  • سلام من امروز یک نرم افزار صیغه یاب به مبلغ ۳۰۷۵۰تومان خریداری کردم اما نرم افزارش به دستم نرسید حالا باید چکار کنم لطفا راهنمایی بفرمایید ایا این برنامه صرفا کلاه برداری هست لطفا بااین شماره بنده رو در جریان امر قرار دهید ۰۹۱۳۳۴۵۸…

    • سلام من تو مغازه کارتخوان دارم میخواستم ۳۴۰۰۰ تومن بکشم اشتباهی ۳۰۴۰ کشیدم بعدا متوجه شدم حالا باید از کجا پیگیر بشم حداقل اسمی از طرف بهم بدن

  • سلام من اصلا دید خوبی نسبت به این سایت ندارم من پول نرم افزار همدم یاب را واریز کردم کد فعال سازی برام ارسال نشد و پولم هم برگشت داده نشد حالا باید چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید.

  • سلام من هم یک هفته یا بیشتر پول کد فعال سازی نرم افزار همدم یاب را واریز کردم ولی کد نرم افزار به دستم نرسید و پولم هم برگشت داده نشد لطفا راهنمایی کنید.

  • سلام من یک کارت شارژ ده هزاری گرفتم از کارتخوان ولی رسید چاپ نشد دستگاه کارت خوان هم فقط رسید شماره پیگیری مجددا چاپ میکنه کارت شارژ رو چاپ نمی‌کنه چیکار میشه کرد ب هر جایی هم زنگ زدم کسی پاسخگو نبوده حتی اپراتور

  • تو این سایت همچنین شماره هایی ک گذاشتین کسی پاسخگو نیس… کجا میشه از اپراتور و شاپرک شکایت کرد برای این پشتیبانی عالی که دارن

  • باسلام و درود
    بنده امروز به تعداد ۱۳رسید رمزشارژ ایرانسل از دستگاه کارتخوان خرید کردم که فقط سه رسید فعال شد و ۱۰ رسید دیگه غیرفعال بود،امکان پیگیری هست یاخیر؟یا اینکه مشخص بشه رمزشارژ چرا و چه کسی استفاده کرده؟
    منتظر جوابتونم

  • با سلام من امروز از سایت مخابرات از پنل کاربریم حجم اینترنتی خریداری کردم که پرداخت رو که زدم وارد صفحه ای شدم که داخلش زد تراکنش موفق و یه سری اطلاعات تراکنشی بهم داد و مبلغی از حسابم کسر کرده… برای خرید ۳ گیگ حجم و این پول از حسابم کسر شده اما حجمی رو که خریداری کردم رو برام ثبت و اعمال نکرد و درون صفحه پرداخت اینترنتی شاپرک تکمیل فرایند رو که زدم وارد یه صفحه ای شدم که نوشت توکن منقضی شده است حالا پول هم به حسابم برگشت نخورده هنوز… الان شماره پیگیری هم دارم پیگیری هم کردم گفت تا ۸ روز دیگه پول به حسابتون میاد اما تا ۸ روز دیگه میشه اول برج و تا اون موقع من اینترنتم خودکار شارژ میشه اول برج به اول برج… ولی من الان حجم اینترنت میخام پولم ۸ روز دستشون میمیونه این اصلا درست نیست پول مردم رو ۸ روز نگه دارن از مردم پول قرض میگیرن؟! ۸ روووووز…
    حالا خوبه من زنگ زدم میگه ۸ روز دیگه پولتون میاد شما لطف کنین دوباره تراکنش بزنین یعنی چی ینی اونی هم که مبلغ تراکنشش بالاس باید دوباره تراکنش بزنه؟! اگه دوباره این اتفاق بیفته باز ۸ روز باید صبر کنه؟!
    خدایی دست مریزاد…
    حالا مبلغ من ناچیزه یکی اگر مبلغ تراکنشش بالا باشه با پولش هر روز مقداری کار کنه تو این ۸ روز صدا مردم در میاد در روز این اتفاق واسه خیایا ممکنه بیفته خوب کار و کاسبی درست کردن واسه خودشون این شاپرک بخدا….
    یکی شاید کارش گیر باشه خرید لحظه ای با مبالغ بالا داشته باشه….
    بانک های خارجی این اتفاقا بیفته تو صدم ثانیه پولو برگشت میزنن…
    هی هی هی
    متاسفم

    • دقیقا دیشب هم برای من چنین اتفاقی افتاد ۲۰تومن از حسابم کم کرد اما برنامه ی اینترنتیمو که خریدم فعال نکرد هرکاریم کردم نتونستم تراکنشمو پیگیری کنم

    • متاسفانه این شرکت توان پاسخگویی را ندارد و مسئولیت پذیر هم نیستند. برای من هم همین اتفاق افتاد چند نفر خانم گنده دماغ را برای پاسخ گویی گذاشته اند دست آخر هم کلا انکار همه چیز…..

  • اشتراک فیلمو : چندین بار عملیات پرداخت را به درستی
    و کامل وارد کردم ولی ۵ بار کد امنیتی را وارد کردم و در اخر بدون کوچکترین اشتباه تراکم را نپذیرفتند . ‌‌..نمیدانم چرا ؟؟،؟؟

  • من کارتخوان صادرات دارم دیروز یه مشتری داشتم که کارت کشید ولی کاغذ تموم کرد منم فک کردم موفق بوده بعدشم خودش موجودی گرفت گفت اره کم شده از حسابم ولی بعدا متوجه شدم که نه تراکنش موفق نبوده و شماره ارجاعم ندارم چجوری میتونم طرف رو پیدا کنم؟ ایا میشه شماره شو از بانک پیگیری کرد؟