راه پرداخت
راه پرداخت؛ رسانه فناوری‌های مالی ایران

خطای کاربر دلیل تراکنش‌های ناموفق در ارائه سبد کالا بود

مدیرعامل شاپرک تاکید کرد: روز گذشته همزمان با اولین روز ارائه سبد کالا به مردم شبکه از ترافیک عادی برخوردار بوده و تراکنش‌های ناموفق مربوط به خطای کاربران بوده است و ربطی به اختلال در شبکه نداشته است.

سامان قطبی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اظهارات مسوولان وزارت صنعت، معدن و تجارت مبنی بر بروز اختلال در عملکرد دستگاه‌های کارت‌خوان برای ارائه‌ی سبد کالا اظهار کرد: روز گذشته شبکه عادی داشته و هیچ اختلالی وجود نداشت.

وی با اشاره به این‌که تراکنش ناموفق تراکنشی است که منجر به تحویل کالا نشود، گفت: اجرای این طرح در کشور سرویس جدیدی است و ممکن است کاربران در انجام فرآیند آن دچار خطا شده باشند.

مدیر عامل شاپرک کشیدن کارت افرادی که مشمول طرح نیستند، انتخاب گزینه‌ی دیگری به جای گزینه سبد کالا و یا ارائه‌ی کد ملی اشتباه را از جمله اشتباه‌های مربوط به کاربران عنوان و تصریح کرد: طی روز گذشته ۲۰ میلیون تراکنش در شبکه انجام شده که از روزهای سبک بوده است. این درحالی است که در زمان پیک مصرف مانند اوایل ماه، اواخر هفته و یا زمان واریز یارانه میزان مراجعه طی تراکنش به ۳۶ میلیون می‌رسد.

وی در ادامه گفت: تعدادی از افرادی که تحت پوشش این طرح هستند دارای کارت بانکی نیستند که با مراجعه به بانک و طبق روش اعلام شده از سوی مجری طرح اقدام به دریافت کارت بانکی کنند و با وارد کردن شماره کارت خود در سامانه سبد کالا را دریافت کنند.

منبع: ایسنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.