راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ایمن همراه ویستا

شرکت ایمن همراه ویستا به‌عنوان شرکتی فعال در عرصه طراحی و توسعه مدل‌های فروش صنعت بیمه در ایران فعالیت خود را از سال 1390 آغاز کرد و حرکت در راستای ارتقاء سطح خدمات بیمه‌ای و رفاه حال شهروندان را از افتخارات خود می‌داند.

با نفوذ اینترنت در سطح جامعه دروازه‌های جدیدی در ارائه و عرضه خدمات بیمه‌ای گشوده شد و فرصتی استثنایی برای دست‌اندرکاران صنعت بیمه فراهم آورد تا با بهره‌گیری از مدل‌های جدید بازاریابی و فروش مبتنی بر زیرساخت‌های فناوری اطلاعات علاوه بر کاهش هزینه‌های جاری بر رضایت مشتریان خود بیفزایند. شرکت ایمن همراه ویستا مفتخر است با شناخت به‌موقع نیاز مشتریان و ارائه راه‌کارهای مناسب در سال‌های گذشته، گام‌های بلندی در توسعه آگاهی و ضریب نفوذ صنعت بیمه برداشته و با بهره‌گیری از دانش فناوری اطلاعات و ترکیب آن با صنعت بیمه، مبتکر مدل‌های فروش بیمه از طریق زیرساخت‌های فناوری اطلاعات باشد.

1389

سمت فعلی:
مدیرعامل شرکت ایمن همراه ویستا

سمت فعلی:
رئیس هیئت‌مدیره شرکت ایمن همراه ویستا

کسب‌وکار بیمه

  • استارتاپ‌های صنعت بیمه
  • ابراهیم نصیری
  • عبدالحمید یساقی
  • سانا کارت
  • آسوده سفر
  • بیمه ریسک‌های فضای سایبر
  • حکمت دانا
  • سانا کارت

در این محصول بیمه‌نامه به شکل اسکرچ کارت به بازار ارائه می‌شود که فرایند صدور بیمه‌نامه به کمتر از 2 دقیقه کاهش داده شده و شبکه فروش بیمه‌نامه گسترده شده که مشتری می‌تواند علاوه بر نمایندگان شرکت بیمه، این بیمه‌نامه را از فروشگاه‌های معتبر و دکه‌های روزنامه‌فروشی نیز تهیه کند. علاوه بر مدل اسکرچ کارت، در این مدل مشتری می‌تواند با خط تلفن سامانه، کد USSD و اپلیکیشن سامانه به‌صورت آنلاین بیمه‌نامه خریده و یا در صورت بروز خسارت از این مسیر اعلام و دریافت خسارت کند.

  • آسوده سفر

در این محصول مشتری می‌تواند با فعال کردن گزینه بیمه بدنه آزادراهی در مسیر آزادراه‌های کشور به‌صورت اتوماتیک تحت پوشش بیمه بدنه و سایر پوشش‌های این بیمه‌نامه قرار بگیرد.

  • حکمت دانا

این رشته بیمه‌ای برای کارگران مشاغل سخت و زیان‌آور طراحی شده که کارفرما از زمان استخدام افراد در این دسته از مشاغل، حق بیمه ضریب سنوات مشاغل سخت را به شرکت بیمه تجاری واریز و زمان بازنشستگی کارگر، مطالبات سازمان تامین اجتماعی از طریق شرکت بیمه دانا تسویه می‌شود.

  • بیمه ریسک‌های سایبر

از عنوان این رشته معلوم هست که ریسک‌هایی که فعالیت و ارائه محصول / خدمات در فضای سایبر را تحت پوشش بیمه قرار می‌دهد.

  • جامعه هدف سانا افراد بالای 20 سال که نیاز بیمه‌ای دارند، است
  • جامعه هدف و مشتریان آسوده سفر، مسافران و ترددهای شبکه آزادراهی کل کشور است
  • مشتریان حکمت دانا کارفرمایانی هستند که در مشاغل سخت و زیان‌آور نیروی انسانی بکار گیری کرده‌اند
  • مشتریان بیمه فضای سایبر، افراد حقیقی و حقوقی هستند که در فضای مجازی محصول یا خدمت ارائه می‌دهند
  • شرکت‌های بیمه بازرگانی
  • طراحی مدل کشف تقلب در بیمه اتومبیل و ارائه آن در قالب مقاله بین‌المللی، ژورنال IJBSS، به صنعت بیمه جهان
  • کسب مقام دوم از نو آوردگاه بیمه در سال 1396

ارائه و چاپ مقاله در نشریه بین‌المللی IJBSS آمریکا با عنوان:

  • “A new model for insurance fraud detection in car accidents using a combined Fuzzy DEMATEL and ELECTRE-TRI approach”
  • طراحی مدل کشف تقلب در صنعت بیمه با رویکرد ELECTRE-TRI (مقاله- ارائه در دوازدهمین کنفرانس سیستم‌های فازی دانشگاه مازندران)
  • محاسبه عدد RPN فازی به‌صورت جمعی بر مبنای تحلیل پوششی داده‌ها (مقاله – ارائه در کنفرانس تحقیق در عملیات دانشگاه گیلان)
  • ارائه مدلی جهت اولویت‌بندی نیاز مشتریان (صدای مشتری) و الزامات فنی یک سازمان مشتری مدار و سنجش بازار هدف با رویکرد FUZZY QFD، LP، FUZZY ANP (مقاله- ارائه در کنفرانس بیمه 89 و چاپ در کتابچه مقالات)
  • طراحی مدل کشف تقلب با استفاده از تکنیک‌های (MADM) با مطالعه موردی صنعت بیمه (مقاله-ارائه در کنفرانس تقلب و چاپ در کتابچه مقالات)

وب‌سایت: Imenhamrah24.com / Imenhamrah.com

نشانی: تهران، خیابان دماوند، نرسیده به باقری، خیابان حدادی، بن‌بست کبیر پلاک 3 طبقه دوم واحد غربی


آخرین نوشته‌ها و اخبار درباره ایمن همراه ویستا


شرکت ایمن همراه ویستا

بخشنامه اخیر بیمه مرکزی در راستای توسعه یا سد پیشرفت؟ / غل و زنجیر بر اینشورتک

تازه‌ترین بخشنامه بیمه مرکزی هم خبر از کنترل بیشتر استارت‌آپ‌های فعال در حوزه بیمه می‌دهد. بر اساس این بخشنامه استارت‌آپ‌ها باید به دنبال کسب مجوزهای رسمی باشند. این در حالی است که نکته پررنگ این بخشنامه درباره قیمت‌گذاری است. قیمت‌گذاری…

جای خالی نوآوری در صنعت بیمه کشور / کارشناسان در پاسخ به راه پرداخت از دلایل رشد پایین اینشورتک در ایران می‌گویند

با تغییر سبک زندگی و عادت‌های مردم، استفاده از نوآوری و فناوری بیش از بیش اهمیت پیدا کرده‌است. بنابراین لازم است صنعت‌های زیر مجموعه فین‌تک، ازجمله اینشورتک در ایران که بازندگی مردم ارتباط نسبتاً نزدیکی دارد همگام با جهان حرکت کند.

پیامدهای غفلت از فناوری

صنعت بیمه در سال 1400، باید عقب‌ماندگی خود در عرضه فناوری طی سالیان متمادی را جبران کند؛ چراکه سرعت رشد فناوری در صنعت بیمه دنیا به‌شدت بالاست و غفلت از این امر می‌تواند ضررهای بسیاری به صنعت بیمه وارد کند