راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ایمن همراه ویستا

شرکت ایمن همراه ویستا به‌عنوان شرکتی فعال در عرصه طراحی و توسعه مدل‌های فروش صنعت بیمه در ایران فعالیت خود را از سال 1390 آغاز کرد و حرکت در راستای ارتقاء سطح خدمات بیمه‌ای و رفاه حال شهروندان را از افتخارات خود می‌داند.

با نفوذ اینترنت در سطح جامعه دروازه‌های جدیدی در ارائه و عرضه خدمات بیمه‌ای گشوده شد و فرصتی استثنایی برای دست‌اندرکاران صنعت بیمه فراهم آورد تا با بهره‌گیری از مدل‌های جدید بازاریابی و فروش مبتنی بر زیرساخت‌های فناوری اطلاعات علاوه بر کاهش هزینه‌های جاری بر رضایت مشتریان خود بیفزایند. شرکت ایمن همراه ویستا مفتخر است با شناخت به‌موقع نیاز مشتریان و ارائه راه‌کارهای مناسب در سال‌های گذشته، گام‌های بلندی در توسعه آگاهی و ضریب نفوذ صنعت بیمه برداشته و با بهره‌گیری از دانش فناوری اطلاعات و ترکیب آن با صنعت بیمه، مبتکر مدل‌های فروش بیمه از طریق زیرساخت‌های فناوری اطلاعات باشد.

.

سال تأسیس: 1389

مدیرعامل:

[mks_tabs nav=”horizontal”]
[mks_tab_item title=”ابراهیم نصیری”]

متولد 1358

تحصیلات:

  • مترجمی زبان انگلیسی؛ دانشگاه آزاد قم

twitter.com

[/mks_tab_item]
[/mks_tabs]

اعضای هیئت‌مدیره:

[mks_tabs nav=”horizontal”]
[mks_tab_item title=”احسان تقیلو”]

سمت: رئیس هیئت‌مدیره

متولد 1359

تحصیلات:

  • کارشناسی ریاضی محض
  • کارشناسی ارشد مهندسی صنایع؛ دانشگاه آزاد اراک

twitter.com

[/mks_tab_item]
[mks_tab_item title=”مصطفی مولایی”]

سمت: عضو هیئت‌مدیره

متولد 1357

تحصیلات:

  • کارشناسی و کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی؛ دانشگاه آزاد اراک

[/mks_tab_item]
[/mks_tabs]

تعداد کارکنان:

حوزه فعالیت: کسب‌وکار بیمه

رقبا:

  • استارت‌آپ‌های صنعت بیمه

مدیرعامل‌ها از ابتدا تاکنون:

  • ابراهیم نصیری

.

محصولات کلیدی:

  • سانا کارت
  • آسوده سفر
  • بیمه ریسک‌های فضای سایبر
  • حکمت دانا

.

محصولات و راهکارها:

  • سانا کارت:

در این محصول بیمه‌نامه به شکل اسکرچ کارت به بازار ارائه می‌شود که فرایند صدور بیمه‌نامه به کمتر از 2 دقیقه کاهش داده شده و شبکه فروش بیمه‌نامه گسترده شده که مشتری می‌تواند علاوه بر نمایندگان شرکت بیمه، این بیمه‌نامه را از فروشگاه‌های معتبر و دکه‌های روزنامه‌فروشی نیز تهیه کند. علاوه بر مدل اسکرچ کارت، در این مدل مشتری می‌تواند با خط تلفن سامانه، کد USSD و اپلیکیشن سامانه به‌صورت آنلاین بیمه‌نامه خریده و یا در صورت بروز خسارت از این مسیر اعلام و دریافت خسارت کند.

  • آسوده سفر:

در این محصول مشتری می‌تواند با فعال کردن گزینه بیمه بدنه آزادراهی در مسیر آزادراه‌های کشور به‌صورت اتوماتیک تحت پوشش بیمه بدنه و سایر پوشش‌های این بیمه‌نامه قرار بگیرد.

  • حکمت دانا:

این رشته بیمه‌ای برای کارگران مشاغل سخت و زیان‌آور طراحی شده که کارفرما از زمان استخدام افراد در این دسته از مشاغل، حق بیمه ضریب سنوات مشاغل سخت را به شرکت بیمه تجاری واریز و زمان بازنشستگی کارگر، مطالبات سازمان تامین اجتماعی از طریق شرکت بیمه دانا تسویه می‌شود.

  • بیمه ریسک‌های سایبر:

از عنوان این رشته معلوم هست که ریسک‌هایی که فعالیت و ارائه محصول / خدمات در فضای سایبر را تحت پوشش بیمه قرار می‌دهد.

.

مشتریان:

  • جامعه هدف سانا افراد بالای 20 سال که نیاز بیمه‌ای دارند، است
  • جامعه هدف و مشتریان آسوده سفر، مسافران و ترددهای شبکه آزادراهی کل کشور است
  • مشتریان حکمت دانا کارفرمایانی هستند که در مشاغل سخت و زیان‌آور نیروی انسانی بکار گیری کرده‌اند
  • مشتریان بیمه فضای سایبر، افراد حقیقی و حقوقی هستند که در فضای مجازی محصول یا خدمت ارائه می‌دهند

.

شرکای تجاری:

  • شرکت‌های بیمه بازرگانی

.

شرکت‌های زیرمجموعه:

.

افتخارات:

  • طراحی مدل کشف تقلب در بیمه اتومبیل و ارائه آن در قالب مقاله بین‌المللی، ژورنال IJBSS، به صنعت بیمه جهان
  • کسب مقام دوم از نو آوردگاه بیمه در سال 1396

سوابق علمی پژوهشی:

ارائه و چاپ مقاله در نشریه بین‌المللی IJBSS آمریکا با عنوان:

  • “A new model for insurance fraud detection in car accidents using a combined Fuzzy DEMATEL and ELECTRE-TRI approach”
  • طراحی مدل کشف تقلب در صنعت بیمه با رویکرد ELECTRE-TRI (مقاله- ارائه در دوازدهمین کنفرانس سیستم‌های فازی دانشگاه مازندران)
  • محاسبه عدد RPN فازی به‌صورت جمعی بر مبنای تحلیل پوششی داده‌ها (مقاله – ارائه در کنفرانس تحقیق در عملیات دانشگاه گیلان)
  • ارائه مدلی جهت اولویت‌بندی نیاز مشتریان (صدای مشتری) و الزامات فنی یک سازمان مشتری مدار و سنجش بازار هدف با رویکرد FUZZY QFD، LP، FUZZY ANP (مقاله- ارائه در کنفرانس بیمه 89 و چاپ در کتابچه مقالات)
  • طراحی مدل کشف تقلب با استفاده از تکنیک‌های (MADM) با مطالعه موردی صنعت بیمه (مقاله-ارائه در کنفرانس تقلب و چاپ در کتابچه مقالات)

.

دانلود لوگو با کیفیت ویستا {PNG, JPG}

راه‌های ارتباطی:

وب‌سایت: Imenhamrah24.com و Imenhamrah.com

تلفکس: 77925002-021 / 09125516329 / 09121513664

پست الکترونیک:

نشانی: تهران، خیابان دماوند، نرسیده به باقری، خیابان حدادی، بن‌بست کبیر پلاک 3 طبقه دوم واحد غربی

شرکت ویستا در شبکه‌های اجتماعی:

Linkedin-Logo-Template-way2pay-95Telegram-Logo-Template-way2pay-95