راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پرداخت الکترونیک سپهر میزبان کارجویان در نمایشگاه کار و اشتغال

دومین نمایشگاه کار و اشتغال در حوزه «فناوری اطلاعات و ارتباطات» به همت صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری و با همکاری بنیاد ملی نخبگان برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت دانش‌بنیان پرداخت الکترونیک سپهر، این شرکت با بیش از 16 سال حضور فعال در صنعت پرداخت کشور، به تدریج با همسو شدن با آخرین تغییرات و تکنولوژی روز دنیا و استفاده از نیروهای توانمند انسانی، یکی از شرکت‌های این صنعت در کشور است.

شرکت دانش‌بنیان پرداخت الکترونیک سپهر با حدود 860 نیروی کار در زمینه ارائه، تامین و پشتیبانی انواع ابزارهای پرداخت الکترونیکی، تجهیزات وابسته و کمکی، تعمیرات تخصصی تجهیزات سخت افزاری، توزیع و پشتیبانی دستگاه‌های کارتخوان‌های هوشمند و ارائه خدمات نرم‌افزاری و طراحی سیستم‌های الکترونیکی و دیجیتالی، طراحی و تولید اپلیکیشن پرداخت موبایلی در صنعت پرداخت کشور مشغول به فعالیت است.

شرکت دانش‌بنیان پرداخت الکترونیک سپهر با شعار «سپهری شو» و باهدف معرفی فرهنگ‌سازمانی و پیشبرد اهداف برند کارفرمایی خود در دومین نمایشگاه کار و اشتغال با رویکرد ارتباط مستقیم کارجو با کارفرما، ارتقای برند کارفرمایی و تسهیل ارتباط جذب و استخدام، حضور پیدا خواهد کرد.

گفتنی است این نمایشگاه در تاریخ 8 و 9 خرداد 1403 از ساعت 9 الی 16 در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار خواهد شد. 

منبع روابط عمومی شرکت پرداخت الکترونیک سپهر
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.