راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اعلام پیامکی تاریخ انقضای کارت مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات از راه‌اندازی سرویس اعلام تاریخ انقضای کارت برای مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، ازآنجاکه پس از تاریخ انقضاء، کارت‌های موردنظر از سیستم خارج و غیر قابل استفاده می‌شوند، لازم است دارندگان کارت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در اولین فرصت جهت تعویض کارت خود به یکی از شعب بانک مراجعه نموده و کارت جدید دریافت کنند.

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با راه‌اندازی سامانه پیامکی، ۷ روز پیش از فرارسیدن تاریخ انقضای کارت‌های فعال به‌منظور تعویض و صدور کارت جدید پیامک اطلاع‌رسانی برای آنان ارسال می‌کند تا مشتریان پیش از موعد مقرر نسبت به دریافت کارت جدید به شعب بانک مراجعه کنند.

2 دیدگاه
  1. سمیع امامی دانالو می‌گوید

    با سلام و احترام
    بیشتر جای تاسف و تعجب دارد تا افتخار و اطلاع رسانی ، چرا که از طرفی شبکه پرداخت و علی الخصوص شرکت شاپرک در تلاش برای رعایت استاندارد های امنیتی و PCI-DSS و . . . می باشد. و از طرفی دیگر سیستم بانکی با نقض تمهیدات امینیتی و عدم رعایت الزامات و استفاده از سیستم هایی که سیستم ارزش افزوده و در جهت منافع مشتری نیست و استفاده از سیستم پیامک بانکی با کسر کارمزد 10 الی 12 هزارتومان سالیانه از حساب مشتری که در هیچ جای دنیا دارای SLA نیست افتخار می کنیم ، بدتر از همه منجر به افزایش دارایی های اپراتورها و . . . می گردد.
    . . .

  2. سمیرااحمدزادگان موردراز می‌گوید

    تاریخ انقضا

    روییت شود

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.