راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پارمیس نماینده فروش می‌پذیرد

شرکت فناوری اطلاعات پارمیس با بیش از دو دهه تجربه در تولید و توسعه نرم‌افزارهای مالی و مدیریتی و ارائه این نرم‌افزار به صد‌ها برند معتبر، قصد توسعه فروش با اخذ نمایندگی فعال در سراسر کشور را دارد. در همین راستا از علاقه‌مندان دعوت می‌کند که با فروش نرم‌افزارهای حسابداری و مالی پارمیس، درآمد خود را افزایش دهند و از مزایای سطوح نمایندگی بهره‌مند شوند.

پارمیس اعلام کرده اگر صاحب مجموعه فروش و خدمات نرم‌افزاری یا سخت‌افزاری هستید یا در حوزه آموزش حسابداری فعالیت داشته یا برنامه خاصی برای فروش نرم‌افزارهای حسابداری پارمیس دارید، با پر کردن فرم ثبت‌نام درخواست نمایندگی، عضو شبکه فروش پارمیس شوید.

مهم‌ترین مزایای اخذ نمایندگی شرکت فناوری اطلاعات پارمیس:

  • دستیابی به سطح عالی درآمد (دریافت پورسانت پلکانی)
  • دریافت کامل‌ترین نسخه نرم‌افزار پارمیس به‌عنوان نماینده
  • حمایت و عضویت در کمپین‌های تبلیغاتی با توجه‌ به عملکرد عامل/نماینده
  • عضویت در خانواده دانش‌بنیان پارمیس
  • ثبت اطلاعات نماینده واجد شرایط در سایت پارمیس و معرفی او به مشتریان
  • شرکت در دوره‌های آموزشی رایگان

این شرکت همچنین اعلام کرده که شعار پارمیس گویای بازار بزرگ و پرسود ارائه محصولات این شرکت است: «ما با شعار از خانه‌ای کوچک تا کارخانه‌ای بزرگ، وسعت بازار پیش روی شما را ترسیم کردیم و این شما هستید که با تلاش خود می‌توانید درآمد بیشتری از آن کسب کنید. پشتکار، شناخت محصول مورد ارائه و مزایای آن نسبت به رقبا و علاقه‌مندی به یادگیری، فروشنده را در مهارت فروش، حرفه‌ای‌تر می‌کند و در همین راستا درآمد او را افزایش می‌دهد؛ از همین رو می‌توانید از اولین روزی که شریک تجاری پارمیس شدید با تلاش و پشتکار برای رسیدن به یک سطح درآمد خوب پیش بروید. همکاران ما نیز در قسمت نمایندگان کنار شما خواهند بود تا علاوه بر افزایش درآمد و رونق کسب‌وکارتان، در مسیر توسعه و پیشرفت فردی هم قرار بگیرید.»

علاقه‌مندان برای درخواست نمایندگی می‌توانند با شماره 02187758 تماس بگیرند یا فرم درخواست نمایندگی نرم‌افزار را تکمیل کنند و منتظر تماس کارشناسان پارمیس باشند.

منبع پارمیس
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.