راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

معاون عملیات پرداخت الکترونیک سپهر: در شاخص رشد تعداد دستگاه کارتخوان فروشگاهی ۷ ماه رتبه اول را داشتیم

معاون عملیات شرکت پرداخت الکترونیک سپهر بیان کرد: «براساس گزارش اقتصادی شاپرک، در سال ۱۴۰۲ در شاخص رشد تعداد دستگاه کارتخوان فروشگاهی 7 ماه رتبه اول و 3 ماه رتبه دوم را کسب کرده‌ایم.»

به گزارش روابط عمومی شرکت پرداخت الکترونیک سپهر،‌ امیر امیدوار، معاون عملیات این شرکت با بیان این که در نیمه دوم سال 1401 تمرکز بر تدوین برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت بوده است، گفت: «دوران تحول و رشد پرداخت الکترونیک سپهر با تغییر شاخص‌های کلیدی و تغییرات ساختاری در تمامی سطوح آغاز شد. این شرکت از ابتدای سال 1402 بر اساس گزارش اقتصادی شاپرک در شاخص رشد تعداد دستگاه کارتخوان فروشگاهی 7 ماه رتبه اول، 3 ماه رتبه دوم و در شاخص رشد مبلغ تراکنش دستگاه‌های کارتخوان فروشگاهی برای 5 ماه رتبه اول و 3 ماه رتبه دوم را تجربه کرده است.»

او ادامه داد: «پرداخت الکترونیک سپهر با بهره‌مندی از 36 دفتر، 4 باجه فعال و خدمات‌رسانی و 700 نیروی مجرب صنعت پرداخت در واحد عملیات توانسته است رشدی پایدار و سودآوری بی‌بدیل در سال‌های فعالیت خود را تجربه کند.»

امیدوار در خصوص برنامه‌های آتی این شرکت عنوان کرد: «برنامه‌ریزی در جذب بازارهای جدید، تجربه رضایت‌بخش از خدمات‌رسانی به مشتریان، بازبینی و چابک‌سازی فرآیندهای عملیاتی و افزایش تعامل با بانک‌های طرف قرارداد از برنامه‌های سال آتی واحد عملیات است.»

معاون عملیات شرکت پرداخت الکترونیک سپهر بیان کرد: «به پاس قدردانی از همراهی پذیرندگان وفادار و همچنین پرسنل ارزشمند، جشنواره‌های متعددی بر ای پذیرندگان و پرسنل در سال 1402 برگزار شد که این روند در سال 1403 نیز ادامه دارد. از دیگر دستاوردهای معاونت عملیات شرکت سپهر می‌توان به دریافت رضایت‌نامه‌ها و تقدیرنامه‌هایی از تمامی ذی‌نفعان خدمات در سال 1402 اشاره کرد که منجر به طرح در خواست‌های انعقاد قرارداد پشتیبانی دستگاه کارتخوان از سوی بانک‌های مطرح کشور شد. این امر افزایش هرچه بیشتر انگیزه تیم را به همراه داشته است.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.