راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تعداد کاربران نوبیتکس به 7 میلیون نفر رسید

نوبیتکس پیش از این در زمستان خبر از 6 میلیونی شدن کاربران خود داده بود و اکنون اعلام کرده که جمعیت تعداد کاربران آن به ۷ میلیون رسیده است.

به گزارش روابط عمومی نوبیتکس، این پلتفرم تبادل رمزارز در زمستان سال گذشته خبر از 6 میلیونی شدن تعداد  کاربرانش داده بود؛  این نشان دهنده جذب یک میلیون ایرانی در کمتر از سه ماه به حوزه تبادل  و سرمایه‌گذاری در رمزارز است.

بر اساس گزارش crypto.com در سال ۲۰۲۳ پایگاه جهانی کاربران کریپتو به ۵۸۰ میلیون نفر رسید که نشان‌دهنده افزایش ۳۴ درصدی آن نسبت به سال ۲۰۲۲ است، بیش از این در گزارش سال 2023 نوبیتکس اعلام کرده بود سرعت رشد کاربران در ایران از جهان بیشتر است و اخیرا یک گزارش بین‌المللی نیز این ادعا را اثبات می‌کند؛ بر اساس گزارشی که crypto ownership منتشر کرده در ایران نیز حداقل 13.5 درصد ایرانیان در این بازار فعالند و در رتبه چهارم دارندگان رمز ارز به نسبت جمعیت در جهان قرار گرفته‌اند پیش از ایران، امارات متحده عربی، ویتنام، ایالات متحده آمریکا در رده‌های اول تا سوم قرار گرفته‌اند.

گزارشی که سال 1400 از سوی اتاق بازرگانی تهران منتشر شد، تعداد ایرانیانی را که به طور مستقیم وارد بازار ارزهای دیجیتال شده بودند 12 میلیون نفر نشان می‌داد که طبق این آمار می‌توان عدد 15 میلیون کاربر مستقیم و غیرمستقیم را در مورد کاربران ایرانی تخمین زد.

منبع روابط عمومی نوبیتکس
1 دیدگاه
  1. محمد مظاهری می‌گوید

    ارز دیجیتال و طمع
    معدود هستند کسانی که با ارز دیجیتال سرمایه دار شوند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.