راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

انتصابات جدید در شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش

نوید غلامی، مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش طی حکمی شیرین شهبازی را به سمت معاون فروش و توسعه بازار و مرتضی صفری را به سمت مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات این شرکت منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی تجارت الکترونیک پارسیان کیش (تاپکیش)، طی جلسه‌ای ضمن قدردانی از زحمات شیرین شهبازی در سنوات گذشته، با توجه به عملکرد موفقشان در سمت‌های مدیریتی قبلی در شرکت تاپکیش و صنعت بانکداری و پرداخت، چشم‌انداز روشنی از حضورشان در معاونت بازاریابی و فروش پیش‌بینی شد.

شیرین شهبازی، معاون فروش و توسعه بازار تاپکیش

شیرین شهبازی دارای مدرک مهندسی کامپیوتر (نرم‌افزار) و کارشناسی ارشد سیستم‌های اطلاعاتی مدیریت (MIS) از دانشگاه تهران و رتبه اول در میان فارغ التحصیلان این رشته است که پیش از این توأمان به عنوان مدیر اجرایی و مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات این شرکت فعالیت‌ داشت، او دارای بیش از ۲۰ سال سابقه و تجربه مدیریتی در شرکت‌های فعال در زمینه فناوری اطلاعات و بانکی است.

شهبازی پیش از این نیز در یک شرکت دولتی فعال در حوزه IT سال‌ها مسئولیت مدیریت فروش را بر عهده داشته است.

در این جلسه نوید غلامی، مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش با مرور فعالیت‌ها و دستاوردهای واحد توسعه نرم‌افزار تحت مدیریت مرتضی صفری، او را به سمت مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات این شرکت منصوب کرد.
مرتضی صفری دانش‌آموخته کارشناسی نرم‌افزار از دانشگاه علم و صنعت و کارشناسی ارشد مدیریت کارآفرینی از دانشگاه شهید بهشتی است و دارای بیش از ۲۵ سال سابقه فعالیت در زمینه مدیریت و راهبری پروژه‌های تحقیقاتی و اجرایی در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات است.

مرتضی صفری، مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات تاپکیش

شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش با نماد بورسی تاپکیش از شرکت‌های بزرگ گروه داده پردازی پارسیان وابسته به بانک پارسیان، با رویکرد توسعه خدمات و تولید محصولات نوآورانه در صنعت بانکی و توسعه سهم بازار خود به اقداماتی همچون تولید محصولات جدید، تقویت خطوط فنی و پشتیبانی و کسب افتخارات بیشتر در زمینه زیرساخت و شبکه بانکی به فعالیت می‌پردازد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.